PDA

View Full Version : hulp



jules
24 februari 2003, 10:18
Hoi allemaal ik speel nu al 11 jaar gitaar en wil nu toch eens kijken voor een nieuwe gitaar. helaas is mijn budget niet al te groot 250 euro. Kanik daar iets voor krijgen wat raden jullie voor een gitaar aan. Of kan ik beter op de tweedehands markt kijken of is dat ook niet aan te rade. ik speel vooral metal maar hou ook af en toe van wat clean geluid. wie kan mij wat advies geven.

LordSpeedyShit
24 februari 2003, 10:45
je kunt met 250euro het beste 2ehands iets gaan zoeken.
Voor metal moet je denken aan Ibanez,Jackson of een Les Paul.
Maar waarschijnlijk vind je die allemaal niet voor die prijs, je kan beter ff doorsparen

jules
24 februari 2003, 10:47
ja maar ik zie vaak in de winkel van die beginners ibanez of jackson gitaren is dat dan echt niks (in de winkel klinkt vaak alles wel goed)

LordSpeedyShit
24 februari 2003, 10:52
nou als het je eerste gitaar is, misschien nog wel. maar na een tijdje ga je je doodergeren aan het geluid.
je kunt beter nu voor een goede gaan, dan kun je daar weer een tijd mee vooruit.

LordSpeedyShit
24 februari 2003, 10:54
voor 300/400 euro kun je als je een beetje goed zoekt al wel een betere Ibanez of Jackson 2ehands krijgen.

skabouter
24 februari 2003, 13:00
denk ook dat je dat beter kan doen. maar als je al 11 jaar speelt is het toch ook wel eens goed om wat moois te kopen ? voor 250 euro wil je waarschijnlijk volgend jaar weer iets nieuws....

jules
24 februari 2003, 13:54
ja dat weet ik wel maar ja budget he ik heb wel die ibanez op marktplaats gezien van 275 euro is dat wat ? staat ook in een topic hier

A3
24 februari 2003, 13:58
probeer heel snel die ibanez te kopen want je vindt niet vaak zo'n goede gitaar voor zo'n lage prijs!!!

jules
24 februari 2003, 14:08
tja ik denk dat ik dat maar eens ga proberen. maar ik ben altijd een beetje bang