PDA

View Full Version : Dunlop snaren



Paulio
30 juni 2008, 00:08
Ik kreeg laatst gratis een setje dunlop snaren mee bij de gitaarwinkel. Ik speel normaal altijd op ernie balls, iemand ervaringen met deze snaren?

chubbyfan
30 juni 2008, 00:12
Ik kreeg laatst gratis een setje dunlop snaren mee bij de gitaarwinkel. Ik speel normaal altijd op ernie balls, iemand ervaringen met deze snaren?
ja ,hoe strakker je ze aandraaid hoe hoger de toon word :chicken:

Vonk
30 juni 2008, 00:14
Is dit een geintje? Of iemand ervaring heeft met Dunlop-snaren?

Als je ze niet goed vind klinken koop je ze niet, vind je ze goed klinken koop ze dan vooral wel...

Mufftin
30 juni 2008, 01:11
ik heb de zakk wylde dunlops, ze zijn best wel fijn :D

pannekoek
30 juni 2008, 01:55
ja ,hoe strakker je ze aandraaid hoe hoger de toon word :chicken:
no shit sherlock?


@ ts : jij hebt ze gekregen dus lijkt mij dat jij er ervaring mee hebt :D nou kom op met je verhaal^^

Riky
30 juni 2008, 09:02
jij hebt ze gekregen dus lijkt mij dat jij er ervaring mee hebt :D nou kom op met je verhaal^^

Dat dacht ik nou ook:D:D

Paulio
30 juni 2008, 17:43
Is dit een geintje? Of iemand ervaring heeft met Dunlop-snaren?

Als je ze niet goed vind klinken koop je ze niet, vind je ze goed klinken koop ze dan vooral wel...

Ja, maar ik heb binnenkort een optreden en wil eigenlijk even weten of het verstandig is om deze snaren erop te zetten. Beetje jammer als ze opeens snel knappen of iets dergelijks, dan haal ik gewoon een setje ernie balls.

SGbanez
30 juni 2008, 19:06
Nou dan doe je dat toch... Lijkt me een goed plan, of zet die Dunlops op een andere gitaar als je die hebt, dan kan je eerst even gucken of ze een beetje fén zén