PDA

View Full Version : Exp.pedaal Ground Control Pro <-> G-Major



boss
29 juni 2008, 11:45
Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, misschien dat iemand me nu wel in de goede richting kan helpen:

Welk expressie pedaal werkt goed bij de Ground Control Pro <-> G-Major combinatie?
Ik gebruik nu de EB 6166, maar dit werkt niet lekker...
De sweep vertoond rare spots, laatste stuk is veel intenser dan de rest.
Het expressie pedaal hangt dus aan de GCP en bedient het master volume (input) van de G-Major.
De G-Major hangt in de fx-loop, waardoor de delays e.d. dus uitklinken.
Iemand ervaring met een exp. pedaal op de combinatie GCP <-> G-Major??

Ik hoor het graag!

tjonk
3 juli 2008, 11:43
Sorry ik kan je niet helpen, ik zou het ook graag willen weten want ik wil dat binnenkort ook gaan doen, een expressie pedaal aansluiten.

Ik heb nu 3 topics bekeken en in alle drie staat zo'n idioot wedding dress ding. Die dingen MOETEN ECHT weg.

Mitch
3 juli 2008, 12:34
Rustig, rustig... had je ze al gerapporteerd of alleen maar een boze post geplaatst? Met het eerste schiet je namelijk een stuk meer op, de moderator van het betreffende subforum wordt dan ingelicht via de mail. Zodra hij die ziet kan hij actie ondernemen.
Ik heb de bot al gebanned, morris zal de posts heus zo snel verwijderen als hij kan. Dit is geen betaalde baan, dus verwacht geen spoed-service ;)

morris
3 juli 2008, 18:04
Waarvan akte!

;-)

Morris

boss
3 juli 2008, 18:06
Tja, vervelend die bots. Ik had er eerder ook al 1 gemeld en die is ook verwijderd. Zoals Mitch dus ook al zegt: melden en rustig blijven. :)

Wat echter vervelender is.......
Ik had gehoopt dat iemand me het verlossende antwoord kon geven, maar helaas....
Maar ik blijf hopen op die ene gebruiker! ;)