PDA

View Full Version : Rockabilly, Psychobilly en Surf gitarist zoekt Band/ Muzikanten



Tank
28 juni 2008, 18:34
Hallo,

Ik speel al wat jaren in Southern Way (www.southernway.nl) en wil daarnaast ook nog wat doen richting meer Rockabilly, Surf of Psychobilly. Ben je op zoek naar een gitarist, of wil je iets dergelijks oprichten, reageer dan direct of mail naar tank@southernway.nl. Mocht je iets donkers willen starten a la Johhny Cash dan zie ik dat wellicht ook wel zitten.

Ik speel zelf voornamelijk Gretsch, hou niet van een breed scala aan effecten (reverb en delay is genoeg!) en gebruik Koch versterkers.

Bedankt!

Tho
29 juni 2008, 16:26
Ik woon te ver weg, maar wou wel even zeggen dat Southern Way écht gaaf is. Ik was toen met Discharger mee toen jullie in de Escape in Veenendaal speelden. Toen jullie klaar waren slingerde jij me nog een end in die moshpit :cooler:

succes met zoeken!

Tank
30 juni 2008, 20:44
ja af en toe doe ik van die rare dingen haha, die tent was wel ok, met die lift!

Tho
4 juli 2008, 16:26
ja af en toe doe ik van die rare dingen haha, die tent was wel ok, met die lift!

Van een lift heb ik niks meegekregen, ik weet wel dat je er niet mocht roken ;)

Rocketman
4 juli 2008, 18:05
Mocht je iets gaan doen met surf en dan nog een gitarist zoeken dan ben ik wel geinteresseerd. Ik zit al in 2 bands, rockabilly/rock 'n roll en de andere rock. Maar surf is eigenlijk altijd mijn ding geweest al heb ik nooit in een surf band gespeeld. Met surf bedoel ik overigens de wat klassiekere surf, dus geen surfpunk of zo (ja ik heb even een videootje op je site bekeken), maar meer zoiets als de Treble Spankers of zo. Ik zit in Breda en kan goed surfen al zeg ik het zelf (zowel slag als solo (met een lichte voorkeur voor slag)). Heb ook redelijk wat surfnummers geschreven en opgenomen.

Michel CB
15 augustus 2011, 15:29
ik ben niet zo'n ervaren rot, mn contrbasje kan wel wat. jammen?

necronomic
29 september 2011, 15:32
Hey tank, oude post maar ik dacht ik probeer het gewoon.
Niet echt rockabilly, maar toch wij zijn een volbeat cover band uit omg eindhoven op zoek naar een gitarist.
Interesse, laat ff weten!!

Peter,
16 Dollars