PDA

View Full Version : Squier Vintage Modified Ervaringen???



Gitaarjaap
28 juni 2008, 10:57
Hallo mensen ik ben op zoek naar een niet te dure maar goeie strat.
Nou heb ik hier en daar gelezen dat de squier vm wel een leuk gitaartje is
toevallig iemand hier ervaring mee ??
Of moet je gewoon al die squier gitaren links laten liggen en een Fender Classic Player 60 kopen .
Kost het dubbele maar is dat het ook waard?
Dat is dus een beetje het probleem waar ik meezit elke x is het van ja 100 euro extra en dan heb ik die gitaar en dan weer wat erbij dan heb je die.

Alvast bedankt

Mr.Fingers
28 juni 2008, 11:25
Als je wat tijd & geduld hebt, zou ik zeker voorsparen voor een "classic (player)" van Fender, dan heb je teminste een echte fender. Die squiers zijn zeker niet verkeerd, en benaderen het niveau van een standard MIM fender, maar de classic's van Fender zijn een klasse apart, die spelen echt ontzettend goed (ik heb er zelf 4 gehad ;))

QueenSRVJW
28 juni 2008, 11:29
Sinds kort kan ik daarover ook oordelen. De classic player 60 is naar mijn mening zeeer goed. Ik zou die sowieso eens uit proberen als ik jou was.

Kakihara
28 juni 2008, 12:15
Je moet voor jezelf ergens een grens leggen tot waar en hoeveel je nog wil sparen, want inderdaad, je kan blijven sparen tot je een ons weegt.
De Fender Classic Players zijn hun geld dubbel en dik waard, als ze €100 meer zouden kosten, zou ik er nog voor gaan. Langs de andere kant kan je voor het geld dat een Squier VM kost, je er echt geen buil aan vallen. 't Is maar hoeveel geduld en wilskracht je hebt om te wachten en te sparen :)

Orgasmocaster
28 juni 2008, 15:14
nooit op gespeeld, maar heb eens gelezen dat ze in india zijn gemaakt... is dat correct????

Gitaarjaap
28 juni 2008, 16:50
Ja er zijn zoveel gitaren tegenwoordig de keus is lastig
Maar ik heb wel een voorkeur voor de fender classic 60 dan maar duurder want hoor der zoveel goeie reacties over in tegenstelling tot de squier vm waarvan ik nog niemand ben tegengekomen die em zelf in bezit heeft.
Bedankt voor de reacties en hopelijk nog wat meer :satisfie: (hehe)

Jim Haagmans
28 juni 2008, 17:55
Ja er zijn zoveel gitaren tegenwoordig de keus is lastig
Maar ik heb wel een voorkeur voor de fender classic 60 dan maar duurder want hoor der zoveel goeie reacties over in tegenstelling tot de squier vm waarvan ik nog niemand ben tegengekomen die em zelf in bezit heeft.
Bedankt voor de reacties en hopelijk nog wat meer :satisfie: (hehe)

Dat lijkt me eerder een goeie reden om die twee eens naast elkaar te proberen dan om de VM af te schrijven.

Mr.Fingers
28 juni 2008, 17:55
Ik heb er vanmiddag eventjes een bespeeld in de muziekwinkel (een witte, met maple fretboard). Klinkt zeker niet verkeerd, hals heeft echter een vrij "rare" feel (vrij on-fenderig). voor 389€ zeker geen verkeerde gitaar!

Boyvs
28 juni 2008, 19:02
Nou,

Ik heb een squier uit de deluxe serie. Zon witte.
Was 350 euro kwijt.
Ik speel heel weel RHCP. en dat geluid is heel (!) heel erg goed te benaderen met deze gitaar.