PDA

View Full Version : hallottjes ^^



marquisofvermin
28 juni 2008, 10:48
hey ik ben marquis uit rotterdam, ik ben 19 jaar oud en ik maak dus black metal.. ik speel op professioneel vlak en ik heb ondertussen 23 albums en een demo uit... ik hou van live optreden en ik heb dus ook een liveband omdat ik het studiowerk alleen doe...
ik zoek nog een gitarist en een bassist, dus als je van black metal houd en durft...

verder.. ja ik ben gewoon een ubermafkees :D

bass blom
28 juni 2008, 11:07
WTF :eek: 23 albums en 19 jaar oud?

anyway, welkom, have fun :D

Tho
28 juni 2008, 11:08
hey ik ben marquis uit rotterdam, ik ben 19 jaar oud en ik maak dus black metal.. ik speel op professioneel vlak en ik heb ondertussen 23 albums en een demo uit... ik hou van live optreden en ik heb dus ook een liveband omdat ik het studiowerk alleen doe...
ik zoek nog een gitarist en een bassist, dus als je van black metal houd en durft...

verder.. ja ik ben gewoon een ubermafkees :D

welkom! Hoe heet jij/die band dan..?

Dark_Tranquillity
30 juni 2008, 21:06
Welkom, interessant, 23 albums?

Tho, ik heb er ook al 20 ofzo www.myspace.com/kvltovlameness. Helaas brengen we niets meer uit, we moeten niet te populair worden.

Tho
30 juni 2008, 21:11
what the hell... dat is een grote grap mag ik hopen? :D

Geoffrey
30 juni 2008, 21:21
www.myspace.com/kvltovlameness.

:dance:
Ik heb er verder geen woorden voor..

@TS: 23 albums.. de meeste doen daar 25jaar en langer over.
En jij bent pas 19?
Of staat die 3 er te veel? :satisfie:

Tho
30 juni 2008, 21:25
:dance:
Ik heb er verder geen woorden voor..

@TS: 23 albums.. de meeste doen daar 25jaar en langer over.
En jij bent pas 19?
Of staat die 3 er te veel? :satisfie:

Ik kan me er in ieder geval weinig goeds bij voorstellen. Het is een beetje pochen denk ik.

Geoffrey
30 juni 2008, 21:26
Ik kan me er in ieder geval weinig goeds bij voorstellen. Het is een beetje pochen denk ik.

Ik wil daar ook wel de bewijzen van zien eigenlijk..

bass blom
30 juni 2008, 21:30
en dan vooral die ene demo vermelden :D

Dark_Tranquillity
30 juni 2008, 22:07
Een grap? Dood serieus zelfs. We hebben zelfs true-e intros op onze CD's, k stuur je wel een keer een kopietje als je wilt :D

hansli
30 juni 2008, 22:46
Een grap? Dood serieus zelfs. We hebben zelfs true-e intros op onze CD's, k stuur je wel een keer een kopietje als je wilt :D

ah, ik begrijp het: we hebben hier te maken met god zelf:

(hansli knielt) "wees welkom heer" :chicken: