PDA

View Full Version : Rockin Park



Squier4ever
26 juni 2008, 17:36
Via de search kon ik er nog geen topic over vinden, maar is er zaterdag iemand bij rockin park in nijmegen te vinden? ik moet er 's avonds werken maar mag 's middags al fijn bandjes gaan kijken :D

Squier4ever
29 juni 2008, 14:13
Nou dat was een leuke middag en avond, eerste band die ik zag was Starsailor, gewoon leuke set, lekkere muziek en lekkere sounds. de volgende leuke band vond ik Gabriel Rios, fijne dansbare muziek en heerlijk om op te chillen in het zonnetje. Counting Crows ouderwets niks aan, wat een saaie band.
Live was erg goed, op een paar schoonheidsfoutjes na erg strak, goeie zanger alleen jammer dat die man totaal geen uitstraling heeft. Daarna Anouk gezien van een afstand/ backstage, erg goede nieuwe band en lekker strak gespeeld.
Lenny Kravitz: supervet, wat een muzikant. helaas was ik zijn halve set aan het werk, maar het toch de helft nog kunnen zien.

rickert
30 juni 2008, 01:02
CC wist ons te vertellen dat ze Nijmegen uit elkaar getrokken hadden! Ik vond ze ook niets, zonde datie zo lomp zingt live, en hij vergat meerdere malen tekst toen hij nummers met blof deed.

Fender75
30 juni 2008, 10:07
Counting Crows vond ik echt ruk...wat een niks zeggende band is dat. Live, Anouk, Lenny kravitz waren stuk voor stuk erg goed!

Beth hart had ik ook willen zien, maar die had keelpijn, dus kwam Racoon. Niet mijn ding moet ik zeggen.

Xavier Rudd vondik wel interessant, erg gave show had die gozer. Didgeridoe, (Hoe spel je dat eigenlijk? :), slide gitaar en een drummer.

Was teringdruk, mooi weer, en volgens mijn vriendein veels te weinig dames wc's :)

B_2_the_a
30 juni 2008, 11:26
huh dames wc's?

op elk festival heb je een dixi heaven zo ongeveer, dus niet zeuren!!!


Wisten jullie dat Lenny Kravitz zijn set niet heeft af kunnen spelen???

Fender75
1 juli 2008, 10:13
Ja, organisatie stond op het podium zag ik, half 11 was de max schijnbaar...

Maar dixi's stonden er niet...ze hadden 2 van die campinggebouwtjes, maar as je de rijen had gezien zou je spontaan in je broek zeiken..:)