PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar, graag tips



Lossesnaar
26 juni 2008, 13:26
Goedemiddag, ik ben voornemens een niwue ac. gitaar aan te schaffen, moet te versterken zijn en ik heb er eigenlijk niet zoveel weet van.
Heb uiteraard de sticky's s doorgenomen en t zou zo rond de 3/4oo euri mogen kosten.

Nu kwam ik dit tegen, heeft iemand hier ervaring mee tips over?
http://www.feedback.nl/?b=EWC30PDERLG&a=

uiteraard zijn andere aanraders ook welkom, bvd.

gr Marco

LaurentB
26 juni 2008, 15:11
Ik heb geen ervaring met dit specifieke model, maar koop niets zonder het exemplaar dat je wilt kopen getest te hebben.

pannekoek
26 juni 2008, 15:32
höffner heeft een staalsnarige acoustische gitaar voor rond de 350 euro en dat ding speelt echt helemaal geweldig! is zelfs bijna te vergelijken met een taylor van tegen de 1000 euro!

Lossesnaar
27 juni 2008, 09:04
kijk aan antwoorden als pannenkoek met een N ;) heb ik wat. Die andere ook hoor, tis sowieso aan te raden eerst te proberen.
Nog meer aanraders?

gr

gitaarvrouwtje
27 juni 2008, 09:40
die gitaar ziet er op zich mooi uit, maar ik moet je eerlijk zeggen dat je echt het beste advies kreeg toen je werd aangeraden een gitaar altijd uit te proberen

ik zou gewoon eens naar een grote muziekzaak gaan, als je naar musik produktive gaat, oid , kun je gewoon lekker een hele dag gitaren vast houden en proberen, ze zijn ook altijd bereid je van advies te dienen, en er is een breed scala aan prijsklassen
dat geldt natuurlijk voor meer grotere winkels,

zomaar een gitaar bestellen ...ik zou t dus niet doen
ik weet dat je liever advies krijgt ..koop die of die gitaar want die is te gek..
maar dan zou ik in mijn gevoel slecht advies gaan geven, want het is ook nog eens hele persoonlijk wat je fijn vindt spelen

wat wil je met je gitaar? als je wilt soleren is een beetje stugger spelen fijner, wil je begeleiden bij je eigen zang, zou ik voor iets lichter bespeelbaars kiezen om het jezelf makkelijker te maken