PDA

View Full Version : Harley benton ga15



MatthiasDR
25 juni 2008, 21:17
Ik hoor zoveel goeds over de harley benton ga5, maar nooit iets over de ga15, is deze misschien minder goed?
Want anders schaf ik me er misschien eentje aan en dan misschien met een HB G212 met celestion vintage speakers als ik wat luider zou gaan.
Goed plan, of eerder af te raden?

Matthias :strat:

Jimwoud
25 juni 2008, 22:56
Ik hoor zoveel goeds over de harley benton ga5, maar nooit iets over de ga15, is deze misschien minder goed?
Want anders schaf ik me er misschien eentje aan en dan misschien met een HB G212 met celestion vintage speakers als ik wat luider zou gaan.
Goed plan, of eerder af te raden?

Matthias :strat:
Ben ook erg benieuwd naar die dingen. Een andere speakerkast kan sowieso geen kwaad ipv die standaard kleine speakertjes die ze erin doen.

Mitch
25 juni 2008, 22:58
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat nog niet veel mensen die geprobeerd hebben. De goedkoopste variant, in dit geval de 5W'er, is gewoon populairder en dat hoeft helemaal niets met kwaliteit te maken te hebben ;)

Mufftin
25 juni 2008, 23:26
naja als je de epiphone head en de combo met elkaar vergelijkt zit er wel een heel andere sound in en het komt dan idd heel erg door de speakers, de combo heeft volgens mij een 8 inch. Het geluid is daardoor veel dunner.

MatthiasDR
27 juni 2008, 13:04
naja als je de epiphone head en de combo met elkaar vergelijkt zit er wel een heel andere sound in en het komt dan idd heel erg door de speakers, de combo heeft volgens mij een 8 inch. Het geluid is daardoor veel dunner.
combo heeft 10inch, maar als ik hem zou aansluiten op een cabinet met 2 12inch speakers, dan is dit toch opgelost?

humbucker
27 juni 2008, 16:44
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110585

tataaaa