PDA

View Full Version : alnico 2 pro



thekid
25 juni 2008, 20:49
Hey

Ik zit er sterk over te denken om in men gidson lp faded een setje sd alnico 2 pro in te doen.Maar:

Nu staan ze bij music store pro 76 euro stuk maar dan moeten ze zelf geplaatst worden is dit zelf te doen

Wat betaal je zoal bij een gemmidelde gitaarzaak om dit te laten doen.

Bij een faded zijn het zebra pick ups nu wil ik er zwarte insteken heeft iemand deze combinatie zodat ik kan zien of het mooi is.

En mensen met ervaring met deze alnico's ??

Greetzz

Orpheo
25 juni 2008, 20:56
Hey

Ik zit er sterk over te denken om in men gidson lp faded een setje sd alnico 2 pro in te doen.Maar:

Nu staan ze bij music store pro 76 euro stuk maar dan moeten ze zelf geplaatst worden is dit zelf te doen

Wat betaal je zoal bij een gemmidelde gitaarzaak om dit te laten doen.

Bij een faded zijn het zebra pick ups nu wil ik er zwarte insteken heeft iemand deze combinatie zodat ik kan zien of het mooi is.

En mensen met ervaring met deze alnico's ??

Greetzz

het zelf doen is echt een eitje. je hoeft alleen maar een dingetje los te solderen (seymour duncan levert er een schema bij; heel duidelijk). en dan het vergelijkbare ding van SD vast solderen. echt, eitje. moet je wel kunnen solderen.

ik ken de pups. ze zijn lekker pittig, maar niet TE. lekker warm op de brug, maar fel genoeg. in de hals vind ik ze te modderig. alsof m'n tone dicht is. vond ik dus niet lekker. ik vond de brugpup heel lekker, met geweldig lekkere pinches. instant slashsound? fuck, nee. gelukkig :) t klonk als mezelf, en daar was ik blij mee.

en hoe 't eruit ziet, je faded met zwarte pups? pak een zwarte viltstift, en maak 't effe zwart. heb je gelijk een mooi idee d'rvan. ik denk dat 't heel mooi gaat worden!