PDA

View Full Version : Pennywise - 7 september in de Melkweg



JipStoop
25 juni 2008, 16:16
7 september staat Pennywise in de Melkweg :)

Alleen ben ik verhinderd, ik ga al naar de Dijk....

Herman
25 juni 2008, 16:52
Pfffffff...Dit zijn dingen die ik eigenlijk niet voorbij kan laten gaan. Hoewel ik mn geld voor mn rijbewijs moet bewaren, een concertje kan geen kwaad toch? :roll: Pennywise al erg lang een keer willen zien!

Herman
17 juli 2008, 18:31
Net m'n kaarten besteld, ik heb er zin in!

Nog meer mensen die gaan?

Kellet
24 juli 2008, 03:17
Weer naar Pennywise. Kep die gasten (helden) al 4x live gezien, haha. Hun shows vervelen nooit.

Malle Eppie
29 juli 2008, 12:36
Pennywise komt in de Melkweg en jij gaat naar de Dijk?!

Ehhhh..........

Copieright
30 juli 2008, 13:06
IK ben ook van de partij! Heb me kaartje week of drie geleden gekocht :P Wist het al een tijdje maar had niemand om mee te gaan. Totdat een vriend het hoorde en ineens heel graag mee wilde :P

JipStoop
30 juli 2008, 15:18
Pennywise komt in de Melkweg en jij gaat naar de Dijk?!

Ehhhh..........


Tja, ben gevraagd mee te gaan, en de Dijk is erg goed.
Weken/maanden later hoorde ik van Pennywise...

Herman
4 september 2008, 22:38
Yeah! Zondag is het zo ver! :D Ik heb er zin in!

st.robot
7 september 2008, 22:47
gisteren stond pennywise op crammerock in stekene (belgië)

ik moet eerlijk zeggen dat ik er enorm naar uitkeek om die mannen eindelijk is te zien spelen, maar jammer genoeg vond ik het 'n beetje tegenslagen , ik denk dat ik er gewoon te veel van had verwacht. Maar 't was wel geweldig plezant!!! met een geluk m'n gsm niet kwijtgespeeld in de mosh-pit, dus over-all een geslaagde avond

Copieright
8 september 2008, 18:29
Lekker met zijn allen op het podium bij bro Hymn! Super vet concert

Herman
8 september 2008, 20:58
Ik vond het super vet. Had het idee dat Fletcher wel eens een nootje miste, maar de sfeer was echt ge-wel-dig!! Lekker veel contact met publiek en ook toffe covers van Blitzkrieg Bop en Territorial Pissings.

En inderdaad, Bro Hymn was geweldig! Met z'n allen op het podium..ik zie die security gast nog paniekerig kijken!:seriousf:

uninc
8 september 2008, 22:01
Anders werd Pennywise effe heeeeleeeeemaaaaal weggespeeld door AWS.

Pennywise was subtiel. Niks meer en niks minder.

Bins
9 september 2008, 15:46
Vond Pennywise heel erg tegenvallen. Alleen leuk voor de echte fan, lekker meezingen. Het klonk echt 3x nergens naar imo.

AWS heb ik nog nooit slecht zien/horen spelen.

almarvk
9 september 2008, 16:17
Kwam dat door de slechte nachtrust?? ;)

Copieright
9 september 2008, 16:37
Ik moet eerlijk zeggen dat ik A wilhelm scream helemaal niet kenden maar het is ook niet iets waar ik in het vervolg heen zou gaan...
Dat vond ik maar 1 grote brei van geluid. Niet dat ik het slecht vond helemaal niet maar ik vond het ook niet echt genieten geblazen ofzo.
Pennywise heb ik wel eens beter horen spelen idd maar niet super slecht ofzo.

Wel grappig vond ik dat die beveiligingsvent eerst (begin bro hymn) nog iemand eraf duwde maar toen er toch wel heel veel mensen het podium op gingen het er maar bij liet :P