PDA

View Full Version : Huur interface?



armageddon
25 juni 2008, 11:18
Ik kan wel plekken vinden waar ik een HD-recorder of mengpaneel kan huren, maar binnenkort gaan we weer opnemen en ik beschik niet (meer) over een interface met 8 ingangen en die kan je nergens lenen/huren etc.. Om voor onze nieuwe demo nou meteen weer 500 euri uit te trekken voor een nieuw stuk hardware dat we 1 week gaan gebruiken. vind ik ook zo wat. Onze vorige opnames waren erg goed bevallen met een 8 inputs interface de computer in en eerlijk gezegd willen we die flow niet veranderen. Heeft er iemand een idee hoe we aan een Firewire/USB interface kunnen komen tijdelijk?

bass blom
25 juni 2008, 11:50
heel schofterig zou je er 1 kunnen kopen bij thomann en dan binnen 30 dagen geen gezeur terugstuurgarantie gebruiken :seriousf:

Thoom42
25 juni 2008, 11:52
Bij verschillende studio's kun je gewoon een hele studio huren, dus denk ook wel gewoon een interface. Je moet jezelf alleen afvragen wat je wilt. Gebruik je die interface alleen als je opneemt met je band of wil je zelf ook lekker experimenteren met opnemen? Dan is een investering helemaal niet verkeerd.

Haha! Goeie Bass!

Han S
25 juni 2008, 12:19
heel schofterig zou je er 1 kunnen kopen bij thomann en dan binnen 30 dagen geen gezeur terugstuurgarantie gebruiken :seriousf:

Ik vind dat te schofterig voor woorden, een oneerbaar voorstel Bass.

skanky
25 juni 2008, 12:26
Ik vind dat te schofterig voor woorden, een oneerbaar voorstel Bass.

+9999999999

bass blom
25 juni 2008, 12:29
ach, dat fenomeen bestaat al heel lang :D
vroegah, heewl vroegah, ik werkte in een winkel met tv's en wasmachines en platen enzo.
daar kwam regelmatig de dorpsgek langs, die kwam me dan een kroketje brengen.
op een dag was ie keurig in t pak.
mooi he? heb ik van wehkamp, volgende week stuur ik hem weer terug :seriousf:

armageddon
25 juni 2008, 12:48
Hmm, strookt toch een beetje in tegen mijn ethische gevoel.....Ja, dat heb ik :) Zal eens kijken bij studio's.

@Thoom42: Ik heb een Projectmix I/O gehad, maar weggedaan omdat ik hem nauwelijks gebruikte naast 1x opnemen met band (en daar gebruikte ik 80% van de mogelijkheden niet van). Ik heb een Toneport UX2 voor thuis, als kleine demootjes, en dat werkt perfect.

Rewind
25 juni 2008, 19:04
Je mag van mij wel een firepod lenen (voor wat bier ofzo). Mail me maar even ofzo.

Groeten!

armageddon
25 juni 2008, 19:05
Je bent een held!!!

Rewind
25 juni 2008, 19:06
Nee, jij dan... met je hoofd.

:p