PDA

View Full Version : Wie heeft foto`s van LTD M-200FM?



skabouter
24 juni 2008, 16:18
Hallo allemaal!
ben zwaar aan het gassen op een LTD M-200FM....overweeg om mijn "gewone" M-200 te verkopen, bij te leggen en en M-200FM te kopen!
je ziet ze heir alleen niet, alleen via duitsland te kopen of hier een bestelling aanvragen!

Maarrrrr wie heeft er wat goede foto`s? ik vind NIETS op internet, behalve deze:

http://www.guitarshop.net/esp/M-200FM_STBC.jpg

en de grotere varianten daarvan. Dat zijn alleen allemaal fabrieksfoto`s, maar ik wil even REAL-LIFE foto`s van die stripe in het hout, van de lak, van de trem, en van de achterkant (de afdekking van de electronica en de neck-tru verbinding....

Tevens, voor degene die hem heeft......hoe bevalt hij? Is de Coil-tap wat? en is de floyd bruikbaar? schijnt niet geweldig te zijn, maar als hij niet vaak gebruikt wordt is het goed toch?

de floyd op mijn "gewone" M-200 vind ik prima, nooit problemen mee, en heel stemvast!

Daan_B
24 juni 2008, 17:58
http://www.guitarstuff.co.nz/bendesignesp.jpg
Deze vond ik op Google, kan je in tenminste de tekening van het hout zien ;) .
Als je op internet zoekt vind je vast wel zelfgemaakte foto's van particulieren, op Ebay zullen er wel wat staan...

skabouter
24 juni 2008, 18:05
dankje, die foto kende ik :)
via internet zoeken had me tot nu toe nog niet veel opgeleverd, maar Ebay is gouden tip had ik nog niet aan gedacht, thnx man!! ff kijken!

Daan_B
24 juni 2008, 18:45
Haha graag gedaan man, ik kijk er zelf ook altijd voor real life pictures :) .

skabouter
25 juni 2008, 08:38
helaas, geen foto`s op ebay....

wel kwam ik via via weer op foto`s van alle hoeken van de zwarte variant van de FM, en die is behalve de kleur hetzelfde, dus is goed genoeg:)

En op youtube blijken een aantal filmpjes te zijn waarin je de gitaar redelijk goed in zn naturelle kleur ziet!

wat een mooi ding :)

sjakie1945
25 juni 2008, 15:23
helaas, geen foto`s op ebay....

wel kwam ik via via weer op foto`s van alle hoeken van de zwarte variant van de FM, en die is behalve de kleur hetzelfde, dus is goed genoeg:)

En op youtube blijken een aantal filmpjes te zijn waarin je de gitaar redelijk goed in zn naturelle kleur ziet!

wat een mooi ding :)

ik heb de gitaar..


Ik zal nog wel foto`s maken..

skabouter
25 juni 2008, 18:34
man, dat zou TE GEK zijn :) gaarne dus!

skabouter
30 juni 2008, 12:37
Hey sjakie! zou je nog aan die foto`s kunnen denken................?

sjakie1945
1 juli 2008, 16:35
soorry.. krijg de foto`s er maar neit op:S.. klote pc..

ben er mee aan het werken.. stay tuned..

skabouter
2 juli 2008, 14:33
thanks:) waar had je hem eigenlijk gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag?

sjakie1945
2 juli 2008, 15:34
Ik heb hem gekocht bij Kollee..(Weert, Limburg)...

De gitaar blijft mooi in stemming.. lekkere hals.. echt een chille gitaar..

Ik heb hem gekocht voor 600 euro.
Het enige dat mijn probleem was is mijn verf.. de onderkant is op een of andere manier beetje geschaafd.. moeilijk te laten zien op foto.. maja..

En het probleem met de inputjack die wel eens wil loslaten.

Als je je emailadres ff geeft komt t wel in orde;)

skabouter
3 juli 2008, 11:41
hoi sjakie! je hebt PM met mijn email. bedankt voor de foto`s alvast :)

die verf is gewoon slijtage? of slechte lak? en die inputjack kan je wel weer vastdraaien met een pijpsleutel? het zal wel zo`n 6hoekige moer zijn tohc?