PDA

View Full Version : Squier Jv Bass Help?



JeroenSchaaf
24 juni 2008, 13:12
Heej! heb jullie hulp nodig voor een kameraad van me ! dit is geen spam! hij wil gewoon een leuke bas hebben om op te spelen , die tegen een stoot kan ( als je hem kent....... )

Hij heeft laatst een Squier Jazz bass Jv serie gekregen. in perfecte staat, niks aan veranderd , met totaal geen playware.

Op de hals stond 9-6-'83 het serie nummer heb ik zo niet bij de hand ( ga vanavond er heen om hem verder te bekijken en hem te vertellen wat ik ben te weten gekomen! )

Wat is hier een juiste prijs voor, zelf het kaartje van fender zit er nog bij, kwaliteit controlle.

http://img241.imageshack.us/img241/751/dsc0792tm0.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/4645/dsc0795ra4.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/5867/dsc0796vu9.jpg

Mr.Fingers
24 juni 2008, 13:19
700€ (gezien de hype die er rond JV hangt), en het feit dat die quasi nieuw is

JeroenSchaaf
24 juni 2008, 13:20
550€ (gezien de hype die er rond JV hangt)

Jah is het hype ? of echt goed spul?

Mr.Fingers
24 juni 2008, 13:24
Jah is het hype ? of echt goed spul?

heb prijs aangepast ;)

Het zijn echt retegoei bassen, daar niet van, maar het is hetzelfde als met Fenders uit de jaren '50 & '60. het wordt gehyped tot en met, de prijs schiet omhoog. 700€ lijkt me een faire prijs, en aan die prijs geraakt die waarschijnlijk wel verkocht. Het blijft natuurlijk wel "maar" een squier, maar ze is wel opgebouwd met fender USA-componenten. Aan de decal te zien is het al wel een "2e generatie" (de 1e generatie hadden FENDER jazz-bass, met dan in het klein "squier series"). Doetternitoe, 700 zou moeten lukken, gezien de staat & originaliteit.

JeroenSchaaf
24 juni 2008, 13:27
Owke ik zal vanavond eens kijken of ik nog wat foto's kan maken!

tis altijd leuk om iets te krijgen ja! en zeker voor hem!

Ben blij voor hem! tis een gaaf basje!

JeroenSchaaf
25 juni 2008, 07:30
Ehmm ja hoe begin ik?

Gister avond laat naar die kameraad toe om mijn basje ook te laten zien en zijne verder te inspecteren!

Hij is verlieft geworden op mijn Washburn! Ik heb hem eerlijk de waarde verteld van de Squier !

Toen die kameraad en ik nog in een band zaten had ik altijd een squier strat! ( die ik nog steeds heb , das mijn pas omgebouwde scheur strat )
En hij wist dat ik altijd fan was van Squier.

Hij vond de hals van mijn Washburn een stuk lekkerder liggen en stelde voor om te ruilen ( zodat zijn bass ook een beter huis kreeg ) Ik heb hem voor gek verklaard maar hij vond het gaaf! ook voor mij straks voor naar de pop academie. Wat we wel hebben afgesproken is dat hij een krat Hertog jan van me krijgt! en ontzettende dankbaar heid!

Dus hier naast me staat een perfecte Squier Jazz bass Jv!!!
:cheerup: :cheerup: :cheerup: :sssh:

Edit ; roy heeft hem direct gezien, onder het genot van een fygling, en ik aan de Dropshot!

Mr.Fingers
25 juni 2008, 10:02
iets zegt me.... Sjansaar!

JeroenSchaaf
25 juni 2008, 10:27
Sjansaar?

Edit ; net even opgezocht, inderdaad bofkont! thanks mate!

Ik weet niet wat het is? maar volgens mij word ik beledigt van kleuatzak?

Ik heb het hem serieus verteld dat het ding 700 euro waarschijnlijk waard is, maar als je de jongen kent dan snap je zijn beweeg reden wel!

Mr.Fingers
25 juni 2008, 10:47
Napsjaar, dat is een belediging, Sjansaar komt van Chanseur, wat "gelukzak" in het frans betekend ;)

Luke-wannabe
25 juni 2008, 12:21
WTF Congrats man! Is het zo'n goeie maat van je?!

JeroenSchaaf
25 juni 2008, 21:19
Ja een behoorlijk goeie maat! behoorlijk wat avonturen mee beleeft! en gave optredens! helaas hebben we het allebij tyfus druk.

Yosed
28 juni 2008, 19:32
Maar het blijft een squier, voor 700 piek kan je ook een mex fender jazz halen, of 2de hands naar een echte USA zoeken.

JeroenSchaaf
30 juni 2008, 10:40
Maar het blijft een squier, voor 700 piek kan je ook een mex fender jazz halen, of 2de hands naar een echte USA zoeken.

Wat al niet kan he ;) :satisfie:

Luke-wannabe
30 juni 2008, 11:12
Maar het blijft een squier, voor 700 piek kan je ook een mex fender jazz halen, of 2de hands naar een echte USA zoeken.
Haha, die JV's zijn echt 80 keer beter dan dat wat jij nu noemt.

Yan
6 juli 2008, 14:38
Maar het blijft een squier, voor 700 piek kan je ook een mex fender jazz halen, of 2de hands naar een echte USA zoeken.

Deze squier bassen zijn echt de shit, heb er zelf een aantal keer op gespeeld op beurzen enzo, en echt niets op aan te merken. Ze hebben de looks, feel en sound van een oude doorgewinterde fender bas voor een klein prijsje.
Fender mex had je er ook voor kunnen kopen ja, maar 9 van de 10 mexicanen waar ik op gespeeld heb vond ik maar niets. Fender usa standard is ook lang niet altijd even geweldig in mijn ogen (en oren), maar ook die heb je voor dat geld wel 2dehands.
Al met al denk ik niet dat het belangrijk is wat voor sticker er op de kop zit maar hoe het ding speelt en klinkt in jouw handen, en ik denk dat je een hele nette deal gesloten hebt:) gefeliciteerd:)

JeroenSchaaf
10 juli 2008, 08:06
Gebruik de bas nu voor opnames van een demo! Klinkt echt lekker! alleen hij moet nog even afgestelt worden... maar dat kan na de opnames wel :)

JeroenSchaaf
17 juli 2008, 17:45
Nieuwe foto's op begin Pagina!

Luke-wannabe
17 juli 2008, 17:56
Sexy basje hoor Joene. Kewl!

JeroenSchaaf
17 juli 2008, 17:59
thanks mate!! very Sexy!!! ( :sssh: hij maakt me ook sexy :D )

motheads
31 juli 2008, 16:01
Kijk daar is het topic :D gave bas man. seriously jealous. Ik heb een richwood die er exact zo uitziet. Althans na enig gepimpt wel :D met elementen/hardware upgrade klinkt het ook nog okee ook. Wil em wel ruilen *waar is nou die engel smiley* hehe. Omdat ik ook n fender marcus miller signature heb (zoek maar op :D) en n Musicman Stingray5, durfde ik het aan om die richwood ook nog te ontfretten. ben erg tevreden over het resultaat :D

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 16:03
Tis zeker een gaaf ding! en speelt nu weer als een tierelier, heb hem ook gebruikt op me eigen demotje ( te vinden op hyves! )

motheads
31 juli 2008, 16:06
ow gaaf, heb nu geen beschikking over geluid, maar ga zeker kijken :D.

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 16:07
Tof! :rockon: en je hebt PM! personal Message

motheads
31 juli 2008, 16:08
ow lees message zo als ik uitgevonden heb hoe dat werkt, maarreuh die kameraad was btw toch niet basbas he, zo ja dan is t wel een s*kk*l dat ie deze weg doet (A)

JeroenSchaaf
31 juli 2008, 16:09
ow lees message zo als ik uitgevonden heb hoe dat werkt, maarreuh die kameraad was btw toch niet basbas he, zo ja dan is t wel een s*kk*l dat ie deze weg doet (A)
Nee was geen BasBas

PM- je gaat boven naar gebruiker CP en dan zie je het wel! :rockon:

Mr.Fingers
13 augustus 2008, 23:12
en in de verkoop merk ik :(

JeroenSchaaf
13 augustus 2008, 23:19
Jups! Klopt ik heb je een prive bericht gestuurd!

Samen met de kameraad van me hem eventueel te gaan verkopen ( alleen bij een heeeeeeel goed bod. anders vinden we het zonde )

We zullen zien, hij word denk ik niet snel verkocht want kameraad en ik hebben de lat hoog gelegt!

vincent136
14 augustus 2008, 10:53
Waarom verkoop je die bas?

JeroenSchaaf
14 augustus 2008, 11:50
Om ruimte te maken voor een Les paul achtig type, hoezo?

vincent136
14 augustus 2008, 22:45
Omdat het een mooie bas is :) Zonde om weg te doen, aan de andere kant, als je iets nieuws wilt moet je het oude verkopen.