PDA

View Full Version : voetschakelaars Headrush



FruscianteFan
23 juni 2008, 19:38
In het topic over de Headrush vs. Boss looper heb ik het al genoemd, maar ik wil meer aandacht ;)

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de slechte, onbetrouwbare voetschakelaars van een AKAI E2 Headrush te vervangen? Want op het moment reageren ze misschien 1 op de 3 keren dat ik erop druk, niet echt bevordelijk voor een loop of tap tempo delay.

B_2_the_a
23 juni 2008, 19:59
had ik ook
maar die van mij was een weekje of 2 oud ;)
Dus omgeruild voor een nieuwe..

maarre, het zijn print mounted schakelaars, als je een beetje handig bent kan je dat zelf... anders moet je ff kijken of je nog garantie hebt (zo lang bestaan die dingen nog niet)...
Anders even naar Dirk_Hendrik ofzo pm-en

FruscianteFan
23 juni 2008, 20:06
had ik ook
maar die van mij was een weekje of 2 oud ;)
Dus omgeruild voor een nieuwe..

maarre, het zijn print mounted schakelaars, als je een beetje handig bent kan je dat zelf... anders moet je ff kijken of je nog garantie hebt (zo lang bestaan die dingen nog niet)...
Anders even naar Dirk_Hendrik ofzo pm-enGarantie heb ik zeker nog, want ik heb de mijne net anderhalve maand. Ik heb Musicstore erover gemaild, maar geen reactie. Trouwens, ik weet niet of ze er allemaal last van hebben maar de mijne is zeker niet de enige.

B_2_the_a
23 juni 2008, 20:07
niet allemaal
maar soms wel

bij mij was het overigens ook de rechter schakelaar

FruscianteFan
23 juni 2008, 20:16
Bij mij doen ze het allebei niet. Heb je trouwens enig idee hoe ik erachter kan komen of ik het zelf kan (ja, ik kan solderen) en vooral hoe dit dan moet?

Nielsje
23 juni 2008, 20:46
Bij mij doen ze het allebei niet. Heb je trouwens enig idee hoe ik erachter kan komen of ik het zelf kan (ja, ik kan solderen) en vooral hoe dit dan moet?

schroef hem eens open en kijk eens zou ik zeggen. Dan kom je d'r wel achter. Iedereen kan dit.(ook het eventuele vervangen)

FruscianteFan
23 juni 2008, 21:07
En wat voor schakelaar moet er dan in? Of kan ik bijvoorbeeld een schakelaar eruit halen, ermee naar schreeven en ter plekke een paar goed werkende schakelaars kopen?

Nielsje
23 juni 2008, 21:36
Zijn gewoon moment schakelaartjes.

Hallie
24 juni 2008, 11:11
of doen zoals die gast van youtube zei:

yea, sell the akai and buy spend the extra 80 bucks on the boss. the play button on the akai is akward and weird and doesnt work half the time. the boss has automatic frequency sensing and adjustable buttons. i'll have a boss video up soon. let me know if you need help

alhoewel daar geen delay opzit.

ik Had wel een beetje GAS voor de headrush

FruscianteFan
24 juni 2008, 11:26
of doen zoals die gast van youtube zei:

yea, sell the akai and buy spend the extra 80 bucks on the boss. the play button on the akai is akward and weird and doesnt work half the time. the boss has automatic frequency sensing and adjustable buttons. i'll have a boss video up soon. let me know if you need help

alhoewel daar geen delay opzit.

ik Had wel een beetje GAS voor de headrushHet probleem is dus dat de Akai precies heeft wat ik zoek en bijna niets meer. Een looper waarmee je niks opslaat (ik wil wel gewoon dat ik het telkens moet inspelen, anders is er niks lives meer aan), maar die je wel aan/uit kunt zetten. Een tape echo voor de slapback, een redelijk analoog klinkende delay met tap tempo. Ik heb de EHX MM Hazarai geprobeerd, maar ik kreeg er maar niet uit wat ik wilde. De Line6 DL4 lijkt me nog meer geklooi en bovendien veel te groot voor op mijn plank.

Met andere woorden: de Headrush is echt het pedaal voor mij. Als de knoppen het doen.

edit: goed. Ik zit nog in dubio of ik zelf aan de slag ga, of dat ik musicstore even bel. Hun service leek me niet zo fijn. En dan loop ik de kans dat ik een Duitser aan de lijn kreeg die geen Engels of Nederlands verstaat :P

Joey Handsome
24 juni 2008, 11:49
Dit topic ga ik goed volgen. Ik heb de Headrush net een halve week. Ik heb hem een keer per ongeluk anderhalve dag aan laten staan. Toen begon ie wel een beetje raar te doen. Dwz loopjes af te spelen toen ie in 'normal delay' mode stond. Beetje vreemd dus. Ook ging af en toe een loopje gewoon uit terwijl ik niks aan raakte. Die kon toen ook niet meer aan. Vraag me af of dat kwam doordat hij gewoon te lang achter me kaar aan stond of dat ie dus gaar is. Ik hoop het niet, want ik heb geen zin hem weer naar Duitsland te moeten sturen.

Nielsje
24 juni 2008, 12:44
En dan loop ik de kans dat ik een Duitser aan de lijn kreeg die geen Engels of Nederlands verstaat :P

Hoe vreemd zou dat zijn, als je ineens een Duitser aan de lijn zou krijgen.. :roll:.

Typisch dat veel mensen wel goedkoop willen kopen, maar als ze daarvoor ineens een andere taal moeten gaan spreken, haken ze massaal af..

Ennieweej. Ik kan me herinneren dat ik een of twee keer last heb gehad van een schakelaar die weigerde, maar het heeft me nog nooit een probleem bezorgt. Je zou gewoon een nieuwe switch kunnen monteren, kleine moeite.

Mijn headrush heeft wel een ander klein probleem, maar ik vermoed dat het aan de voeding ligt. Als ik hem op loopen heb staan, 'stoort' ie af en toe m'n signaal met een klein tikje, of ruisje wat per periode van de loop voor bij komt. Als ie uit staat dus. Ik maak er geen probleem van, er zitten 9 pedalen aan, waaronder een smalls tone, flanger, wah en fuzz, dus tja..

FruscianteFan
24 juni 2008, 13:25
Hoe vreemd zou dat zijn, als je ineens een Duitser aan de lijn zou krijgen.. :roll:.

Typisch dat veel mensen wel goedkoop willen kopen, maar als ze daarvoor ineens een andere taal moeten gaan spreken, haken ze massaal af..Ik ga mezelf niet lopen verdedigen omdat iemand sarcastisch loopt te doen over mensen die hij niet kent.

Maar ik ga denk ik inderdaad maar eens kijken of ik die switches kan vervangen...

Jimwoud
24 juni 2008, 13:31
Ik heb dit met een footswitch van mijn Koch. Maar is weer een speciaal switch systeem, dus weet niet of ik zin heb om het weer helemaal te verbouwen.

Wat ik wil zeggen, kun je geen foto posten van de binnenkant?

FruscianteFan
24 juni 2008, 13:44
Dan zal hem eerst uit elkaar moeten halen. Eerlijk gezegd heb ik daar niet zoveel zin in, zeker omdat de schakelaars het op blote voeten prima doen. Niet dat ik sta te springen om op blote voeten te repeteren en op te treden (hebniet voor niks hoogorthopedisch schoeisel), maar het geeft wel het gevoel dat ik er gewoon mee om kan gaan, en dat het dus niet nodig is om iets te vervangen.

Swan
24 juni 2008, 15:06
huh waarom zou n switch het wel goed doen met blote voeten en niet met schoenen? dat klinkt niet logisch..

ik ben blij dat ik geen van de problemen die in dit topic voorbij komen met mijn Headrush heb, hij werkt altijd perfect!

FruscianteFan
24 juni 2008, 15:18
Die problemen zijn er ook met blote voeten. Toen ik vanmiddag begon te spelen, deed-ie het prima. Nu worden zowel ik als het pedaal nonchalanter.

Ik merk dat het sowieso afhangt van hoe ik erop stap. Met blote voeten (dwz met mijn grote teen) kan ik natuurlijk met veel meer precisie bepalen hoe (hoek en kracht enzo) ik erop stap. Moet schoenen kan dat ook, maar veel minder genuanceerd en meestal toch een stuk lomper.

Hallie
24 juni 2008, 21:07
ik mag toch wel aannemen dat die schakelaars zo zijn gebouwd dat je er met schoenen op kunt dansen, anders moet je je schuinen eerst uittrekken voordat je de switch van de headrush bestapt.

anders trek je slippers aan:D, die kan je zo uitrekken;).

maar zonder gekheid.

toch vreemd dat sommige er wel last van hebben en andere weer niet.

had jeckeyl&hyde ook niet zo'n probleem? dat 50% ervan problemen had?

Joey Handsome
24 juni 2008, 22:11
Net nog mee zitten spelen, maar geen problemen gehad. Ging allemaal wel lekker.

FruscianteFan
25 juni 2008, 00:38
ik mag toch wel aannemen dat die schakelaars zo zijn gebouwd dat je er met schoenen op kunt dansen, anders moet je je schuinen eerst uittrekken voordat je de switch van de headrush bestapt.

anders trek je slippers aan:D, die kan je zo uitrekken;).

maar zonder gekheid.

toch vreemd dat sommige er wel last van hebben en andere weer niet.

had jeckeyl&hyde ook niet zo'n probleem? dat 50% ervan problemen had?Dat zou je denken. Het is ook niet zo zwart wit, want zonder schoenen doet-ie het ook niet altijd en met schoenen lukt het uiteindelijk ook wel.

Ik wou dat ik op slippers kon lopen. Maar ik kan eigenlijk alleen met blote voeten/sokken, mijn speciaalgemaakte schoenen en skischoenen overweg ;)

FruscianteFan
27 juni 2008, 22:26
Begin ik er net aan te wennen, krijg ik (na 11 dagen) een mailtje terug van Musicstore. Ze laten hem van de week ophalen, en vragen mij welke dag het beste uitkomt.

Joey Handsome
28 juni 2008, 18:25
Dat is netjes. Nu een weekje verder. Geen problemen meer gehad. Stond dus toch iets te lang aan denk ik die ene keer. Schakelaars werken goed. Tot nu toe alles prima. Soms vind ik het wel jammer dat een loopje niet vloeiend door loopt, maar dat er een hapering in zit als deze opnieuw wordt afgespeeld. Geen vloeiende e-bow onderlaag dus.

FruscianteFan
28 juni 2008, 23:35
Daar heb ik geen last van. Als ik dus een aantal lagen opneem met gitaar en het even laat afspelen, gaat het erg vloeiend. De enige hapering waar ik last van heb, wordt veroorzaakt door slechte timing. Die ook weer wordt veroorzaakt door slechte footswitches (maar meestal is dat voor mij aanleiding om het opnieuw in te spelen).

Swan
29 juni 2008, 13:11
Dat is netjes. Nu een weekje verder. Geen problemen meer gehad. Stond dus toch iets te lang aan denk ik die ene keer. Schakelaars werken goed. Tot nu toe alles prima. Soms vind ik het wel jammer dat een loopje niet vloeiend door loopt, maar dat er een hapering in zit als deze opnieuw wordt afgespeeld. Geen vloeiende e-bow onderlaag dus.

is wel mogelijk maar erg lastig met Ebow, omdat t eind en begin van de loop precies gelijk moeten zijn dan...

FruscianteFan
14 juli 2008, 17:14
Ook al heb ik wel eens gezegd dat de service beter kan, slecht is de service ook weer niet. Ik krijg net namelijk bericht dat een nieuwe Headrush mijn kant op komt. Prima service eigenlijk van musicstore: ik heb gemaild dat de Headrush niet naar behoren werkt, ik kreeg een mailtje terug dat ze hem op lieten halen (ik hoefde hem alleen maar goed in te pakken) en nu krijg ik zonder problemen een nieuwe. :)

jonesd
14 juli 2008, 17:21
Ik heb dezelfde ervaring met musicstore. Ik heb daar eens 2 floormonitors besteld waarvan er eentje niet bleek te werken.

1 telefoontje (in het nederlands) naar Duitsland en een dag later stond er een camionette met een nieuwe monitor voor de deur. Over de service kan je dus niet klagen...

FruscianteFan
15 juli 2008, 11:43
En hij is binnen. Ik ben weer blij :)

rjtinge
15 juli 2008, 13:43
Ik heb ook een Headrush E2, en ik merk dat mijn knopjes ook kuren gaan vertonen (alhoewel het nog in een pril stadium zit). Ik twijfel even of ik de Musicstore moet mailen, want ik krijg gegarandeerd hetzelfde product terug wat ook gewoon hetzelfde euvel zal gaan vertonen. Geen structurele oplossing dus. :dontgeti:

FruscianteFan
15 juli 2008, 14:04
Ik heb ook een Headrush E2, en ik merk dat mijn knopjes ook kuren gaan vertonen (alhoewel het nog in een pril stadium zit). Ik twijfel even of ik de Musicstore moet mailen, want ik krijg gegarandeerd hetzelfde product terug wat ook gewoon hetzelfde euvel zal gaan vertonen. Geen structurele oplossing dus. :dontgeti:Ik heb genoeg recensies en ervaringen gelezen waarbij de E2 gewoon zijn werk goed doet.

Bovendien, als deze het niet naar behoren doet, kun je gewoon musicstore mailen. Als de volgende na een tijdje hetzelfde probleem gaat vertonen, gewoon weer mailen. Ik denk dat ze dan wel begrijpen als je zegt dat je dan liever een ander hebt. Daarmee is het juist een structurele oplossing: als iedereen die een E2 met mankement heeft, er mee terugkomt, zal uiteindelijk Akai ook wel beseffen dat ze hun producten betrouwbaarder moeten maken.

Dit exemplaar doet het goed wat betreft de footswitches, maar hij is al 2 keer spontaan de hele loop vergeten. Volgens mij wel 2 keer vlak nadat ik het volume van de loop zachter zette. Maar goed, eens zien of hij het vaak doet en of ik ermee kan leven. Zoniet, dan ben ik bang dat ik toch eens voor iets anders moet gaan kijken.

Joey Handsome
15 juli 2008, 14:11
Ja, ik weet het ook nog niet zo zeker allemaal. Ik heb die E2 nou een maand ongeveer als ik me niet vergis van Musicstore. Af en toe doen die switches wel leip heb ik het idee. Stopt een loopje er zomaar mee. Is dan ook niet meer terug te halen. Of heb ik dan een of andere combinatie ingedrukt? Zal ook wel, de tijd zal het leren. Twee jaar garantie heb je daar toch? Tegen de tijd dat die verstreken is heb ik toch al lang een Jamman.

Joey Handsome
15 juli 2008, 14:12
Dit exemplaar doet het goed wat betreft de footswitches, maar hij is al 2 keer spontaan de hele loop vergeten. Volgens mij wel 2 keer vlak nadat ik het volume van de loop zachter zette. Maar goed, eens zien of hij het vaak doet en of ik ermee kan leven. Zoniet, dan ben ik bang dat ik toch eens voor iets anders moet gaan kijken.

Man, ik zit een beetje traag te posten en je post precies wat ik ook heb! Dit wil ik live dus echt niet hebben. Ik gebruik dit ding veel om een dronenende basis erin te gooien, als die weg valt is het allemaal leeg en dat mag niet gebeuren. Het mag sowieso niet gebeuren.

FruscianteFan
15 juli 2008, 14:51
Het kan niet een verkeerde combi van pedalen zijn: als je de linker indrukt zou je de loop onmiddellijk weer aan kunnen zetten. Als je de rechter indrukt kun je alleen maar over je loop opnemen, of alle overdubs wissen. Als je ze allebei indrukt, zou je in een andere modus terecht komen. Bovendien stond ik net met een voet op mijn wahwah.

Maar eerst maar eens kijken. In mijn coverband zou het geen ramp zijn, want daar gebruik ik de looper eigenlijk alleen maar voor de intro van California Dreaming (dus maar twee maten). Wat betreft mijn eigen muziek kan het wel even duren voor ik kan gaan optreden, en dan zie ik tegen die tijd wel weer. Het zou zo maar kunnen dat-ie het vanaf nu gewoon altijd goed doet.

Joey Handsome
15 juli 2008, 15:00
Ja, als ik er nog even zo over nadenk kan ik me ook niet herinneren dat ik het ding aanraakte terwijl het gebeurde.

Toch is het opmerkelijk dat we beiden dezelfde problemen ervaren. Ik hoop dat dit incidenteel was en zich niet de komende tijd verergert. We zien wel.

FruscianteFan
15 juli 2008, 15:14
Ik heb net nog even geloopt. En zojuist musicstore gemaild. Ik heb het ding net 4 uur en het is nu al 4 keer misgegaan. Opvallend trouwens dat de lampjes op het betreffende moment even oplichten.

Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Uitkijken voor een ander pedaal... maar welke? Line6 DL4 is veel te groot, EHX MM Hazarai beviel me niet zo, Boss DD7 kan volgens mij niet de loop onderbreken om hem vervolgens weer af te spelen en de rest is veel te duur?

FruscianteFan
16 juli 2008, 16:25
Weer een mailtje terug: ik krijg gewoon weer een nieuwe :)

Joey Handsome
16 juli 2008, 16:31
Echt goede service zeg. Ik hoop dat de mijne het blijft doen, maar het is fijn te weten dat je gewoon een andere krijgt.

FruscianteFan
16 juli 2008, 17:29
Echt goede service zeg. Ik hoop dat de mijne het blijft doen, maar het is fijn te weten dat je gewoon een andere krijgt.Aan de ene kant inderdaad een goede service. Aan de andere kant: ik heb €111 uitgegeven aan een nieuw apparaat, dan mag ik er toch wel van uitgaan dat-ie het ook gewoon doet.

Joey Handsome
17 juli 2008, 15:36
Aan de ene kant inderdaad een goede service. Aan de andere kant: ik heb €111 uitgegeven aan een nieuw apparaat, dan mag ik er toch wel van uitgaan dat-ie het ook gewoon doet.

Uiteraard. Het is alleen een beetje de vraag of Musicstore er wat aan kan doen dat Akai blijkbaar meerdere units afleverd waarbij dit soort problemen opduiken.
Zo ben ik ook eens door een setje EHX Q-tron+ pedalen gegaan. Lieten het ook allemaal afweten.

FruscianteFan
17 juli 2008, 15:54
Uiteraard. Het is alleen een beetje de vraag of Musicstore er wat aan kan doen dat Akai blijkbaar meerdere units afleverd waarbij dit soort problemen opduiken.
Zo ben ik ook eens door een setje EHX Q-tron+ pedalen gegaan. Lieten het ook allemaal afweten.Het is niet de schuld van Musicstore nee, maar ze zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen: ik neem aan dat MS de teruggezonden defecte exemplaren terugstuurt. Het zou namelijk dom zijn als ze er zelf voor opdraaien (afgezien van de kosten bij DPD en UPS misschien. Als ik straks mijn 3e Headrush heb, is dat 3 zendingen bij DPD en 2 bij UPS, waarvan ik voor geen enkele heb hoeven betalen).

Ik heb de HR net maar weer ingepakt...

FruscianteFan
23 juli 2008, 18:59
Maandag is de 2e Headrush opgehaald, ik heb net melding gekregen dat mijn nieuwe is verzonden. Top!

('Top!' slaat uiteraard op musicstore en niet op akai)

Joey Handsome
23 juli 2008, 21:08
Toch vraag ik me nog steeds af of andere headrush gebruikers nou ook een hapering in hun loop hebben, of dat hij helemaal vloeiend door loopt. Bij mij is dat dus niet zo, zit een kleine pauze in.

FruscianteFan
23 juli 2008, 23:52
Ik heb er laatst nog even op gelet, die had ook een hapering van een fractie van een seconde. Ik zal er bij mijn volgende ook eens op letten ;)

Swan
24 juli 2008, 10:49
Toch vraag ik me nog steeds af of andere headrush gebruikers nou ook een hapering in hun loop hebben, of dat hij helemaal vloeiend door loopt. Bij mij is dat dus niet zo, zit een kleine pauze in.

een drone is erg moeilijk netjes te loopen maar het is wel te doen, alleen als de toon aan t eind van de loop ook maar n klein beetje verschilt van t begin hoor je duidelijk een hapering...

Joey Handsome
24 juli 2008, 12:06
een drone is erg moeilijk netjes te loopen maar het is wel te doen, alleen als de toon aan t eind van de loop ook maar n klein beetje verschilt van t begin hoor je duidelijk een hapering...

Naja, fuck it. Er gaat hoe dan ook een Jamman aankomen en dan gebruik ik die Headrush wel als delay. Misschien doet ie het ook wel leuk op de mengtafel voor opnamen.

FruscianteFan
24 juli 2008, 18:09
De nieuwe, die het helemaal goed lijkt te doen, heeft ook wel een kleine hapering. Maar het lijkt er nu meer op dat het komt door het volumeverschil dan door een werkelijke stilte...

Joey Handsome
25 juli 2008, 14:52
Nou gefeliciteerd dan maar. Het is een leuk pedaal hoor, al is het het voor mij toch net niet. Ik kan het ook niet helpen, maar ik heb jaren met een Deluxe Memory Man gespeeld en dat klinkt echt zoveel mooier. Looper is ook ietwat beperkt. Maar ja, het is voor mij een goedkope tussen oplossing.

Joey Handsome
26 juli 2008, 17:07
Dat was het dan. Net een uurtje gejamt. Veel gebruik van de Headrush gemaakt. Wilde daarna nog een jam doen en toen heeft ie het begeven. Voetschakelaars zijn fucked. Kan er niks meer mee.

FruscianteFan
26 juli 2008, 17:21
Is Musicstore eindelijk van mij af... ;)

Maar dan neem ik aan dat je liever voor Memory Man + Jamman gaat? Ik moet zeggen, de headrush is echt alles wat ik aan delay nodig heb en niets wat ik niet nodig heb. Mits-ie het dus doet. Tot nu toe doet-ie het perfect, ook de schakelaars reageren gewoon elke keer dat ik erop stap. Maar ze voelen wel erg gammel aan, dus ik ga hier niet op stampen.

Joey Handsome
26 juli 2008, 17:24
Ja uiteindelijk wel ja, maar daar heb ik nu geen geld voor. Ik baal er van, want ik heb dat ding nu nodig. Ik heb geen zin om er ook eerst drie te moeten testen. Daarnaast betaal je ook steeds weer verzendkosten...

Swan
27 juli 2008, 11:31
wtf? wat slecht...ik heb nog nooit enig probleem met de mijne gehad maar dit maakt me toch ook wel beetje huiverig voor gigs...

Nielsje
27 juli 2008, 11:35
wtf? wat slecht...ik heb nog nooit enig probleem met de mijne gehad maar dit maakt me toch ook wel beetje huiverig voor gigs...

Idem.. de mijne doet het ook altijd, alhoewel ik wel het idee heb dat ie af en toe gevoelig is voor niet helemaal raak tappen.

Maar ligt het probleem bij de schakelaars, of meer bij de aansturing? Een paar andere schakelaars monteren is natuurlijk een peuleschil...

Joey Handsome
27 juli 2008, 13:41
Het is bij mij duidelijk een probleem met de schakelaars. Als ik hem bijvoorbeeld in loop mode heb staan start hij zelf een loop. Rechter schakelaar is helemaal fucked. Echt zomaar. Daar heb ik ook meer op staan trappen om te tappen natuurlijk, maar ja, daar is dat ding voor.

FruscianteFan
27 juli 2008, 14:01
Ja uiteindelijk wel ja, maar daar heb ik nu geen geld voor. Ik baal er van, want ik heb dat ding nu nodig. Ik heb geen zin om er ook eerst drie te moeten testen. Daarnaast betaal je ook steeds weer verzendkosten...Verzendkosten? Geen sprake van.

bestelling: geen verzendkosten, want meer dan €100
ophalen 1e HR: musicstore laat UPS hier langskomen.
afleveren 2e HR: musicstore laat DPD het ding hier brengen.
ophalen 2e HR: musicstore laat UPS hier langskomen.
afleveren 3e HR: musicstore laat DPD het ding hier brengen.

Het enige wat ik ervoor heb betaald, is de €111 waarvoor ze de Headrush verkopen. Het enige wat ik ervoor heb gedaan is balen, 1 mailtje per kapotte HR, alles weer terug in de verpakking en in een grotere doos met retourformulier ingevuld erbij en wachten op UPS.

edit: ik zou nu bij de HR sowieso heel voorzichtig omgaan met de schakelaars. Ze zijn nu eenmaal gevoelig!

FruscianteFan
27 juli 2008, 17:08
Ik heb net de headrush nog eens getest op haperingen in de loop:

Als je een constante toon wilt loopen, komt er een hapering in. Toen ik echter eerst stilte opnam en vervolgens met een paar distortions 'speelde' (niet echt spelen, maar de snaren los en maar wachten op feedback), was er geen hapering meer te horen.

edit: net datzelfde eens gedaan om vervolgens een volume swell op te nemen, waarbij ik de noot langer liet klinken dan de loop. Ik hoorde nu helemaal geen hapering. bij een paar vorige pogingen hoorde ik wel wat hapering, maar niet op het moment dat de linker led knipperde.

Joey Handsome
27 juli 2008, 23:47
Klinkt als goede service. Toch, het is toch kut als je extra voorzichtig moet zijn. Ik ben er echt niet abnormaal hard op gaan staan. Ik kijk wel hoeveel ik er doorheen jaag. Mocht het echt niet goed komen, dan toch ander loop pedaal.