PDA

View Full Version : Beste draadloze set?



Nocki
23 juni 2008, 18:58
Hoi,

Ik speel al meer dan 4jaar met veel plezier op de Samson wireless series one. Heerlijk ding.
Misschien een goed moment om eens verder te kijken naar een nieuwe.

Welke is het best? En dan denk ik in de prijscattegorie onder de 1000,-.

Ik hoor veel goeds over de sennheiser maar er zijn veel nummers/uitvoeringen maar ik weet niet welke ik moet hebben.

iemand?

B_2_the_a
23 juni 2008, 19:01
die x2 shizzle?

Dude
23 juni 2008, 19:41
jongen..... het maakt toch geen ene reet uit wat het beste is, je gaat ze toch allemaal kopen binnen nu en 2 jaar.

Begin dus gewoon met de eerste de beste !



(sennheiser !!!!!)

boss
23 juni 2008, 19:58
Nocki, ik speel al heel wat jaartjes naar volle tevredenheid met een EW setje van Sennheiser (de eerste serie dus).
Maar als ik nu naar een draadloze set zou kijken was de X2 de eerste waar mijn aandacht naar uit zou gaan.
Checken dus!

Nocki
23 juni 2008, 20:22
jongen..... het maakt toch geen ene reet uit wat het beste is, je gaat ze toch allemaal kopen binnen nu en 2 jaar.
Begin dus gewoon met de eerste de beste !
(sennheiser !!!!!)

Met deze speel ik al 4 jaar... Er zijn meer dingen die ik al jaren heb. De dingen rond mn basis set wisselen amper. de rest is vaak voor erbij of de projecten...

De X2 en de Sennheiser zal ik eens gaan proberen... iemand nog suggestisch of vergelijkingen?

Angel
23 juni 2008, 22:14
Niet te vergelijken die 2. Heb jarenlang Sennheiser gebruikt, maar nu overgestapt op X2 en dat is duidelijk een hele verbetering. Geen menu's om in te scrollen om dingen verkeerd in te stellen e.d. Gewoon inpluggen en spelen maar. Zalig. Enkel het batterijverbruik is teleurstellend. Geen 2 optredens met 1 batterij.

Dude
23 juni 2008, 22:55
Nocki, ik speel al heel wat jaartjes naar volle tevredenheid met een EW setje van Sennheiser (de eerste serie dus).