PDA

View Full Version : handsome devil, cabinet?



MatthiasDR
23 juni 2008, 15:47
Ok ik ben dus van plan een Blackheart handsome devil head aan te schaffen, welke cabinet zou ik hieronder plaatsen? Liefst een cabinet van onder de 200€.
Matthias :strat:

rock 'n roll
23 juni 2008, 15:49
2x12", 4x12"?

MatthiasDR
23 juni 2008, 15:53
2x12", 4x12"?
jah waarschijnlijk een 2x12 of 4x12, maar welk merk?

rock 'n roll
23 juni 2008, 16:03
harley benton heeft wel goedkope cabs die van degelijke kwaliteit zijn dacht ik en anders gewoon een cab van blackheart zelf past het geheel inneens mooi samen.

MatthiasDR
23 juni 2008, 16:20
harley benton heeft wel goedkope cabs die van degelijke kwaliteit zijn dacht ik en anders gewoon een cab van blackheart zelf past het geheel inneens mooi samen.
jah maar heb gehoord dat de blackheart niet zo'n schitterende sound heeft

Squier4ever
23 juni 2008, 16:29
Ok ik ben dus van plan een Blackheart handsome devil head aan te schaffen, welke cabinet zou ik hieronder plaatsen? Liefst een cabinet van onder de 200€.
Matthias :strat:

en hier gaat het dus fout. spaar ff wat langer door, dan kun je een harley benton cab met V30's kopen, kost je 300 euro oid. stukken beter dan al die andere budget zooi.

Bernd Veenema
23 juni 2008, 16:36
en hier gaat het dus fout. spaar ff wat langer door, dan kun je een harley benton cab met V30's kopen, kost je 300 euro oid. stukken beter dan al die andere budget zooi.

De Harley Benton met V30's kost 198 euro, dat is dus minder dan 200.

rock 'n roll
23 juni 2008, 16:39
jah maar heb gehoord dat de blackheart niet zo'n schitterende sound heeft

Wat vind jij schitterende sound dat is de vraag.

MatthiasDR
23 juni 2008, 16:40
De Harley Benton met V30's kost 198 euro, dat is dus minder dan 200.
k en zal deze mooi klinken met de handsome devil? want ben echt een newbie op gebied van versterkers

Squier4ever
23 juni 2008, 16:43
als je een n00b bent moet je dus niet via internet gaan bestellen, maar vooral veel gaan testen en luisteren wat jij mooi vind. als je dat eenmaal weet kun je ooit eens over bestellen na gaan denken.

MatthiasDR
23 juni 2008, 16:51
als je een n00b bent moet je dus niet via internet gaan bestellen, maar vooral veel gaan testen en luisteren wat jij mooi vind. als je dat eenmaal weet kun je ooit eens over bestellen na gaan denken.
k jah daar zit wat in

Bernd Veenema
23 juni 2008, 17:11
Verder moet je weten dat de handsome devil nog nergens is te bestellen. De amp staat wel op de websites van de grote duitsers, maar zoals je op de website kunt zien, zijn ze niet direct leverbaar.
Als je de amp alleen thuis wilt gebruiken zou je ook over een little giant kunnen nadenken. Dat zijn echt superleuke versterkertjes voor thuis. Gooi er een leuk overdrivepedaaltje voor als een Fulltone OCD of een MI Audio Crunch box en je bent klaar.

MatthiasDR
23 juni 2008, 17:12
Verder moet je weten dat de handsome devil nog nergens is te bestellen. De amp staat wel op de websites van de grote duitsers, maar zoals je op de website kunt zien, zijn ze niet direct leverbaar.
Als je de amp alleen thuis wilt gebruiken zou je ook over een little giant kunnen nadenken. Dat zijn echt superleuke versterkertjes voor thuis. Gooi er een leuk overdrivepedaaltje voor als een Fulltone OCD of een MI Audio Crunch box en je bent klaar.
hij zou ook moeten dienen voor kleine/middelgrote optredens

Bernd Veenema
23 juni 2008, 19:13
Dan is de little giant misschien niet ideaal. Misschien die Harley Benton 15 watter? Die kost bijna niks als hij even goed klinkt als de 5 watter lijkt dat mij een goede keus. Volgens mij kost dat ding ook maar 160 euro ofzo.

EDIT: Deze dus (http://www.thomann.de/nl/harley_benton_ga15.htm).

almarvk
23 juni 2008, 19:48
En ga inderdaad testen als je geen verstand van versterkers hebt.