PDA

View Full Version : Knopje PRS Tremonti



rudolfb
23 juni 2008, 13:07
Een tijdje geleden is het switch knopje van me gitaar kapot gegaan. Dat ijzeren dingetje zit er nog wel. Dus ik heb alleen zo'n zwart knopje nodig die je er zo op kan draaien.

Waar kan ik die goedkoop online kopen?

Squier4ever
23 juni 2008, 13:14
ik zou 't bij je plaatselijke winkel kopen, je bent namelijk meer kwijt aan verzendkosten dan aan dat dingetje zelf.

Orpheo
23 juni 2008, 13:32
Een tijdje geleden is het switch knopje van me gitaar kapot gegaan. Dat ijzeren dingetje zit er nog wel. Dus ik heb alleen zo'n zwart knopje nodig die je er zo op kan draaien.

Waar kan ik die goedkoop online kopen?

ik heb d'r nog wel een liggen. Moet je het NU hebben, of kan 't nog wel 2,5 weekje wachten. Dan stuur ik 'm gewoon op, hoef je niks te dokken (hooguit verzendkosten).

Blend
23 juni 2008, 13:37
ik heb d'r nog wel een liggen. Moet je het NU hebben, of kan 't nog wel 2,5 weekje wachten. Dan stuur ik 'm gewoon op, hoef je niks te dokken (hooguit verzendkosten).

He Orph, beetje offtopic, maar heb je nog meer van die dingen, voor een Tele Custom ofzo?

rudolfb
23 juni 2008, 13:41
ik heb d'r nog wel een liggen. Moet je het NU hebben, of kan 't nog wel 2,5 weekje wachten. Dan stuur ik 'm gewoon op, hoef je niks te dokken (hooguit verzendkosten).

Liefst zo snel mogelijk, maar het kan ook even wachten. Je zult het niet geloven maar dat ding ligt er al een jaar af.

Orpheo
23 juni 2008, 13:46
He Orph, beetje offtopic, maar heb je nog meer van die dingen, voor een Tele Custom ofzo?

is volgens mij hetzelfde. kan 'm je wel opsturen, maar ik zit nu in het buitenland, en kom pas 12 juli terug. ik haat die knopjes, dus ik gooi ze er altijd af. wie 't wil, PM't me maar. ik heb er btw maar 6!!!

Blend
23 juni 2008, 14:24
Je inbox is vol! Maar goed, welke kleuren heb je allemaal? Uiteraard neem ik de verzendkosten voor m'n rekening..

rudolfb
23 juni 2008, 14:48
Oke, stuur maar een zwarte als je terug bent dan. Verzendkosten stuur ik wel per internet bankieren.

Me e-mail is rudolfbreddels99 bij hotmail . com

Alvast bedankt

Orpheo
23 juni 2008, 15:47
ik kan weer berichten ontvangen.


ik heb wit, gelig, iets meer amber, en ik denk 1 of 2 zwarten.

ik kan nu nog echt geen uitspraken doen, maar men kan me rond 12 juli weer pmen hierover :)

minoin
23 juni 2008, 16:08
Orph, heb je niet misschien nog een Gibbie voor me liggen? Ik betaal graag de verzendkosten :rockon:

Orpheo
23 juni 2008, 16:36
Orph, heb je niet misschien nog een Gibbie voor me liggen? Ik betaal graag de verzendkosten :rockon:

kansloze opmerking. Bied ik aan om gewoon dit weg te geven, komt zoiets weer.

Lexvandoef
23 juni 2008, 16:37
kansloze opmerking. Bied ik aan om gewoon dit weg te geven, komt zoiets weer.

Lighten up, tis maar een grapje ;)

Orpheo
23 juni 2008, 16:42
Lighten up, tis maar een grapje ;)

weet ik, maar tis gewoon heel irritant, zo'n opmerking. komt heel denigrerend over, vind ik .

Lexvandoef
23 juni 2008, 17:20
weet ik, maar tis gewoon heel irritant, zo'n opmerking. komt heel denigrerend over, vind ik .

Mwah, zo zie ik het weer niet, hij bedoelt het vast als een gewoon grapje :)

minoin
23 juni 2008, 19:22
kansloze opmerking. Bied ik aan om gewoon dit weg te geven, komt zoiets weer.

Hoowwww, was echt niet zo bedoelt! Ik vind het bijzonder vriendelijk van je dat je het zomaar weggeeft :) Maar omdat je nogal een indrukwekkende Gibson-collectie hebt, dacht ik dat je er wel eentje kwijt kon ;)