PDA

View Full Version : Welke metal gitaar?



Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 17:29
Ik zoek een goede metal gitaar van onder de 1000 euro
Het moet soort V vorm dus RR's en SV's tellen
Zelf zat ik te denken aan een Schecter, ESP of Jackson
Wat is jullie opinie?

Tho
22 juni 2008, 17:31
spaar 250 euro door voor een Jackson RR24 of een Jackson RR5 (1125 euro) en je zit gebakken.

Alstu. En gebruik de search knop een keer

Madcow
22 juni 2008, 17:31
RR24... +10tekens

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 17:36
IK vergat te zeggen dat er een vaste bridge op moet zitten

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 17:40
En de RR24 is exact het zelfde als de Esp Ltd alexi 600 en die heeft een blackout en ziet er beter uit

budje
22 juni 2008, 17:40
http://www.reverendguitars.com/reverend/guitars/set_neck_series/volcano.html

zoiets?

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 17:44
Niet echt metal heh?

budje
22 juni 2008, 17:46
waarom niet? omdat die gast er iets anders op speelt?

We staan er helemaal vrij in om te spelen wat we willen :-) dat heeft toch weinig met de gitaar te maken. 2 humbuckers en een vaste brug, zou niet weten wat je meer nodig hebt. En hij heeft tenminste niet zo'n "pas op je ogen" headstock!

RoelTM
22 juni 2008, 17:47
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=90946


zullen ze het ooit leren...? :???:

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 17:49
Die heb al helemaal door gekeken en day waren vooral fenders en gibsons en zo
Er stond maar 1 esp in die ik nie eens mooi vond

RoelTM
22 juni 2008, 17:50
wie zegt dat gibsons geen metal aankunnen??? :o

over metal gesproken, post nr 666 :blast:

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 17:51
IK zoek juist een pas op je ogen head stock en metal humbucker zoals emgs of seymour duncan JB's of Blackouts

RoelTM
22 juni 2008, 17:52
pick ups kun je er altijd nog inzetten, hoewel ik betwijfel of je dat verschil nog hoort met 12 liter distortion eroverheen...

budje
22 juni 2008, 17:53
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=90946


zullen ze het ooit leren...? :???:

wow! je 666e post!

maar ik zie per week 500 vragen over welke versterker moet ik kopen voorbij kmen, waar iedereen vrolijk op inhaakt. Is het dan zo vreemd dat deze keer iemand die vraag wil stellen over een gitaar?

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 17:54
En gibsons hebben een te dikke nek(ik heb maar kleine handen)

RoelTM
22 juni 2008, 17:55
wow! je 666e post!

maar ik zie per week 500 vragen over welke versterker moet ik kopen voorbij kmen, waar iedereen vrolijk op inhaakt. Is het dan zo vreemd dat deze keer iemand die vraag wil stellen over een gitaar?

dat vind ik prima, vragen over gitaren enzo...

maar dit is weer zo'n typische 'ik zoek een gitaar, welke' vraag...



okej, misschien zeik ik ook wel te veel :satisfie:

LP_CL
22 juni 2008, 17:56
RR5

En zeggen dat de RR24 = Alexi 600 met andere pickup is heiligschennis.

RoelTM
22 juni 2008, 17:56
En gibsons hebben een te dikke nek(ik heb maar kleine handen)
http://www.toolstation.nl/images/library/stock/webbig/29197.jpg




je zou ook Ibanez kunnen proberen... goede metal gitaren, en zeer dunne, snelle nekken

Tho
22 juni 2008, 17:56
Gast.. je hebt nogal een attitude. Je komt hier voor advies, normaal worden dit soort topics niet een geduld. Volgens mij heb je nog amper gezocht.

Tho
22 juni 2008, 17:58
RR5

En zeggen dat de RR24 = Alexi 600 met andere pickup is heiligschennis.

Sowieso, Jackson klinkt anders dan ESP, en ze hebben allebei een totaal andere feel en bespeelbaarheid

budje
22 juni 2008, 17:59
afijn dit was de enige goedkope v die in me opkwam dus ik weet er niet meer... succes met zoeken!

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 17:59
de jackson heeft een milimeter brdere nek das het verschil.
o ja en de Alexi heeft grover tuners en de Jackson iets dat ik nie ken

Tho
22 juni 2008, 18:00
de jackson heeft een milimeter brdere nek das het verschil.
o ja en de Alexi heeft grover tuners en de Jackson iets dat ik nie ken

yeah right... alsof dat het enige verschil is.

De jackson heeft trouwens Jackson tuners

RoelTM
22 juni 2008, 18:00
de jackson heeft een milimeter brdere nek das het verschil.
o ja en de Alexi heeft grover tuners en de Jackson iets dat ik nie ken
wat de boer niet kent eet ie niet???

ander (onbekent) merk tuners istoch wel de laatste reden om een gitaar niet te kopen...???



en die neck... als ie echt een paar mm breder is, dan went dat wel met spelen hoor, niet zeuren...

Nino1110
22 juni 2008, 18:03
Wat een veels te lange naam heb je.
Verkracht de hele layout.

marter544
22 juni 2008, 18:04
Wat een veels te lange naam heb je.
Verkracht de hele layout.

+1, en doe wat aan die arrogantie en onwetenheid van je.

YannickH
22 juni 2008, 18:04
die ltd alexi600 is echt zooooooo lelijk!!!

RoelTM
22 juni 2008, 18:04
Wat een veels te lange naam heb je.
Verkracht de hele layout.

maar het klopt eigenlijk wel... :satisfie:

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:04
Gast.. je hebt nogal een attitude. Je komt hier voor advies, normaal worden dit soort topics niet een geduld. Volgens mij heb je nog amper gezocht.

Heb ik iemand uit gescholden of zo? Ik zeg alleen wat ik van het advies vind. en ik denk mee i.p.v. te zeggen dat elk advies perfect naar mijn wens is (b.t.w wat ik zeg hoeft onder geen enkele omstandigheid waar te zijn, ik zeg alleen wat ik weet en denk)

Nino1110
22 juni 2008, 18:05
Het probleem is dat je niks weet.
Ga is googlen, gebruik de zoekfunctie ofzo.
En wat is je budget, je zegt onder de 1000 euro maarja wat voor bands wil je graag coveren en heb je al een amp?

Tho
22 juni 2008, 18:06
Heb ik iemand uit gescholden of zo? Ik zeg alleen wat ik van het advies vind. en ik denk mee i.p.v. te zeggen dat elk advies perfect naar mijn wens is (b.t.w wat ik zeg hoeft onder geen enkele omstandigheid waar te zijn, ik zeg alleen wat ik weet en denk)

Nee maar je komt hier gewoon binnenvallen, stelt je niet even voor (goed dat is geen pré maar toch) En je begint onduidelijke vragen te stellen.

Dat is gewoon behoorlijk irritant.

RoelTM
22 juni 2008, 18:06
die ltd alexi600 is echt zooooooo lelijk!!!
sowieso zijn al die metal V's lelijk

wil je een V, neem dan zo-een:

http://static.howstuffworks.com/gif/eg-flying-v-paul.jpg


(die rechter dan hè, lie linker weet ik niet wat dat is, geloof een fender ofzo...)

Tho
22 juni 2008, 18:07
Die Alexi LTD vind ik ook enorm lelijk! Jackson V's zijn gaaf. net als Dean ML's trouwens

Jellyfish00
22 juni 2008, 18:08
-1 voor de Alexi, +1 voor de RR24

Nino1110
22 juni 2008, 18:08
sowieso zijn al die metal V's lelijk

wil je een V, neem dan zo-een:

Plaatje

(die rechter dan hè, lie linker weet ik niet wat dat is, geloof een fender ofzo...)

De linker is een telecaster dacht ik.

YannickH
22 juni 2008, 18:09
sowieso zijn al die metal V's lelijk

wil je een V, neem dan zo-een:

http://static.howstuffworks.com/gif/eg-flying-v-paul.jpg


(die rechter dan hè, lie linker weet ik niet wat dat is, geloof een fender ofzo...)

ben je nu serieus of lach je ermee??hoe durf je die linker fender te noemen man!!! dat is een gibson
en die v moet wit zijn of zwart:p

Nino1110
22 juni 2008, 18:10
Hij maakt een grapje hoop ik voor hem..

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:10
Persoonlijk weet ik niet zo veelm over Jacksons, maar wel van esp's. Trouwens zegt iedereen(veel mensen) dat esps slecht zijn omdat niemand ze kent(geheel en fatsoendelijk) terwijl ze in sommige gevallen Jacksons overtreffen

RoelTM
22 juni 2008, 18:11
Hij maakt een grapje hoop ik voor hem..
aangezien dit topic toch al voledig ontspoort is mag dat ook wel hè ;)

Nino1110
22 juni 2008, 18:12
aangezien dit topic toch al voledig ontspoort is mag dat ook wel hè ;)

Ik houd je niet tegen! :satisfie:

RoelTM
22 juni 2008, 18:12
Persoonlijk weet ik niet zo veelm over Jacksons, maar wel van esp's. Trouwens zegt iedereen(veel mensen) dat esps slecht zijn omdat niemand ze kent(geheel en fatsoendelijk) terwijl ze in sommige gevallen Jacksons overtreffen
onbekent betekent niet meteen slecht(er) hè...

ga gewoon naar de lokale muziekwinkel en test er op los...


mocht er nog twijfel over zijn, dit is weer een serieuze post, ik ga zo wel weer onzin posten

YannickH
22 juni 2008, 18:12
Persoonlijk weet ik niet zo veelm over Jacksons, maar wel van esp's. Trouwens zegt iedereen(veel mensen) dat esps slecht zijn omdat niemand ze kent(geheel en fatsoendelijk) terwijl ze in sommige gevallen Jacksons overtreffen

men vriend heeft een rr24 en die kan men ltd kh602 echt niet aan hoor
ltd en esp hebben ook super gitaren
jackson ook zeker die soloist usa

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:14
Ik zij ook in SOMMIGE gevallen

Steven Otto
22 juni 2008, 18:14
Persoonlijk weet ik niet zo veelm over Jacksons, maar wel van esp's. Trouwens zegt iedereen(veel mensen) dat esps slecht zijn omdat niemand ze kent(geheel en fatsoendelijk) terwijl ze in sommige gevallen Jacksons overtreffen

Over jackson gitaren is heel veel te vinden hoor, maar je moet wel weten wáár je moet zoeken, niet altijd is google de oplossing. Kijk wat rond (en zoek vooral) op de forums van www.ultimate-guitar.com en www.harmony-central.com. Daar leer je veel. Ik denk niet dat veel mensen zeggen dat ESP slecht is, zonder erop gespeeld te hebben. ESP's worden steeds makkelijker verkrijgbaar in Nederland dan wel niet bij de buren. En of ze Jacksons overtreffen, dat ligt voor iedereen anders. Smaken verschillen nou eenmaal ;)

RoelTM
22 juni 2008, 18:16
een van die langharige gozers van Metallica speelt toch ook op een ESP???

en als je dat geen metal vind, ga je maar lekker viool spelen ofzo....

Mr.Fingers
22 juni 2008, 18:17
Wat je ook kan doen is een Gibson "Faded" Flying V kopen, en daar twee (of 3 naargelang de versie) EMG's inzetten. Dan heb je een erg goede metalplank.

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:17
Mijn lokale muziek winkel verkoopt ze en ik heb al beide stites gekeken en op harmony central zag ik dat in het ALGEMEEN ESP's beter werden beoordeelt dan Jacksons en Jacksons hebben bijna allemaal een floyd waar ik persoonlijk geen fan van ben

Nino1110
22 juni 2008, 18:17
een van die langharige gozers van Metallica speelt toch ook op een ESP???

en als je dat geen metal vind, ga je maar lekker viool spelen ofzo....

Speelde hij niet op een Explorer? :chicken:

RoelTM
22 juni 2008, 18:17
Wat je ook kan doen is een Gibson "Faded" Flying V kopen, en daar twee (of 3 naargelang de versie) EMG's inzetten. Dan heb je een erg goede metalplank.
en dan heb je nog een mooiere V ook, en geen tremolo zoals je wilde

budje
22 juni 2008, 18:17
Wat je ook kan doen is een Gibson "Faded" Flying V kopen, en daar twee (of 3 naargelang de versie) EMG's inzetten. Dan heb je een erg goede metalplank.

dat is een goed plan! is tenminste wel een mooie v ;-)

Nino1110
22 juni 2008, 18:18
Mijn lokale muziek winkel verkoopt ze en ik heb al beide stites gekeken en op harmony central zag ik dat in het ALGEMEEN ESP's beter werden beoordeelt dan Jacksons en Jacksons hebben bijna allemaal een floyd waar ik persoonlijk geen fan van ben

Een floyd is metal.

RoelTM
22 juni 2008, 18:19
Speelde hij niet op een Explorer? :chicken:
maar dan wel een ESP explorer, maar volgens mij ook andere ESP's...

Geoffrey
22 juni 2008, 18:20
Wat houd een metal -gitaar dan precies in..?!

Koop een zwarte!!!!!!!! :o

RoelTM
22 juni 2008, 18:20
Een floyd is metal.
inderdaad, kijk maar eens naar Steve Vai en wat hij allemaal voor kunsten uithaaldd met z'n FR

RoelTM
22 juni 2008, 18:21
Wat houd een metal -gitaar dan precies in..?!

Koop een zwarte!!!!!!!! :o
ik vind dit toch al behoorlijk metal, komt waarschijnlijk door dat lange haar wat metalgitaristen ook vaak hebben...:

http://www.dad2twins.com/wp-content/uploads/2007/03/main.jpg

Geoffrey
22 juni 2008, 18:23
gewoon de gitaar kopen die je mooi vind (want daar draait het blijkbaar om :o ).. EMG85 of SD Blackouts erin.. dikke snaren.. downtunen..

Heb je dan geen metalgitaar?

macwilliams
22 juni 2008, 18:23
BCRICH =Metal
EMG =Metal
-------------- +
Kerry King V signature

Geoffrey
22 juni 2008, 18:24
ik vind dit toch al behoorlijk metal, komt waarschijnlijk door dat lange haar wat metalgitaristen ook vaak hebben...:

http://www.dad2twins.com/wp-content/uploads/2007/03/main.jpg


Gadverdamme.. niet de roze!!!!!!

Komt ook in zwart trouwens.. :dance:

Nino1110
22 juni 2008, 18:24
Is die er niet al in het zwart dan?

macwilliams
22 juni 2008, 18:25
ik vind dit toch al behoorlijk metal, komt waarschijnlijk door dat lange haar wat metalgitaristen ook vaak hebben...:

http://www.dad2twins.com/wp-content/uploads/2007/03/main.jpg



WWWWWWRRRRRRRRRRROOOOAAAAAAAHHHHHRRRR


me so horny

marter544
22 juni 2008, 18:27
WWWWWWRRRRRRRRRRROOOOAAAAAAAHHHHHRRRR


me so horny

Wtf ben jou nou voor een vieze pedo dan?

Speulert
22 juni 2008, 18:27
de jackson heeft een milimeter brdere nek das het verschil.
o ja en de Alexi heeft grover tuners en de Jackson iets dat ik nie ken

Ik heb hier een gibson kopie liggen.Het enige verschil met een echte gibson is de headstock en de tuners.Toch raar dat een echte gibson dan 1000 euro meer kost he?

Dus als die alexi maar 1mm afwijkt en voor de rest hetzelfde is gewoon die nemen joh.Is een stuk goedkoper en het feit dat deze 2 gitaren uit 2 verschillende fabrieken komen en dus 2 totaal verschillende gitaren zijn is niet van belang zolang ze maar op elkaar lijken.

Geoffrey
22 juni 2008, 18:29
Die Alexi LTD vind ik ook enorm lelijk! Jackson V's zijn gaaf. net als Dean ML's trouwens


Die Dean V's vind ik ook wel geil.. maar van de ML krijg ik ongecontroleerde orgasmes!!! :nervous:

allochthomas
22 juni 2008, 18:29
ik ruik een ontspoord topic :)

maargoed, misschien is het eens handig om eens wat te gaan testen. ik speel zelf zo nu en dan metal op mijn ibanez s serie. hij heeft niet echt bepaald een metal uitstraling, meer het kleine beestje bijt behoorlijk. en door die flinter dunne nek is hij nog rete snel.

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:30
Het heeft niets te maken met echt of nep, ik had het over het verschil in specifikaties. ESP en Jackson is een groot verschil

macwilliams
22 juni 2008, 18:30
Wtf ben jou nou voor een vieze pedo dan?

Kut man ik vergeet steeds die KL*te smilies..effe zoeken


Deze



http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/no.gif

Geoffrey
22 juni 2008, 18:31
Is die er niet al in het zwart dan?

wel.. met "komt" bedoel ik : leverbaar ;)

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:31
Dat kan heel goed

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:32
Over die Ibanez heh

Jiboom
22 juni 2008, 18:33
..Zelf zat ik te denken aan een Schecter, ESP of Jackson
Wat is jullie opinie?

Die heb al helemaal door gekeken en day waren vooral fenders en gibsons en zo
Er stond maar 1 esp in die ik nie eens mooi vond

Persoonlijk weet ik niet zo veelm over Jacksons, maar wel van esp's. Trouwens zegt iedereen(veel mensen) dat esps slecht zijn omdat niemand ze kent(geheel en fatsoendelijk) terwijl ze in sommige gevallen Jacksons overtreffen

Mijn lokale muziek winkel verkoopt ze en ik heb al beide stites gekeken en op harmony central zag ik dat in het ALGEMEEN ESP's beter werden beoordeelt dan Jacksons en Jacksons hebben bijna allemaal een floyd waar ik persoonlijk geen fan van ben
Hoewel je in je 1e post zegt dat je Schecter of Jackson ook wat zou vinden, wijzen je latere posts er telkens op dat je een ESP (of LTD) wilt hebben. Als iemand je een Jackson aanraadt, kom je toch weer op ESP terug.

Dus, als je het advies van de Gitaarnetters wilt opvolgen, zou ik 's in winkels wat verschillende Jackson RR's vergelijken met een ESP/LTD van je smaak. Als je gewoon je eigen standpunt vast blijft houden, probeer je geen Jackson/Schecters/Ibanez/whatever en koop je gewoon die ESP/LTD.

Simpel :hippie:

Geoffrey
22 juni 2008, 18:34
Over die Ibanez heh

jaja.. maar stiekem wil je toch die Fender Hello Kitty :jam:

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:37
Hoewel je in je 1e post zegt dat je Schecter of Jackson ook wat zou vinden, wijzen je latere posts er telkens op dat je een ESP (of LTD) wilt hebben. Als iemand je een Jackson aanraadt, kom je toch weer op ESP terug.

Dus, als je het advies van de Gitaarnetters wilt opvolgen, zou ik 's in winkels wat verschillende Jackson RR's vergelijken met een ESP/LTD van je smaak. Als je gewoon je eigen standpunt vast blijft houden, probeer je geen Jackson/Schecters/Ibanez/whatever en koop je gewoon die ESP/LTD.

Simpel :hippie:
Ja ik was ff vergete dat ik daar voor had gevraagd. Maar wou hier mee aan duiden dat ESPs niet slechter zijn dan Jacksons( wat iedereen nu denkt) en zeker ga ik ze beide uit proberen

Megadeth_
22 juni 2008, 18:38
Neus hier even rond: www.deanguitars.com. Voor jou prijsklasse, keuze zat.

Jackson en Ibanez zijn ook aan te raden. Voor LTD heb ik het niet zo, je betaalt vaak te veel voor wat je maar krijgt.

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:38
Hoewel je in je 1e post zegt dat je Schecter of Jackson ook wat zou vinden, wijzen je latere posts er telkens op dat je een ESP (of LTD) wilt hebben. Als iemand je een Jackson aanraadt, kom je toch weer op ESP terug.

Dus, als je het advies van de Gitaarnetters wilt opvolgen, zou ik 's in winkels wat verschillende Jackson RR's vergelijken met een ESP/LTD van je smaak. Als je gewoon je eigen standpunt vast blijft houden, probeer je geen Jackson/Schecters/Ibanez/whatever en koop je gewoon die ESP/LTD.

Simpel :hippie:
en ik kwam er nu pas achter dat ze allemaal een floyd hebben

marter544
22 juni 2008, 18:39
Alle Jacksons en Schecters hebben een floyd? Das nieuw voor me.

Geoffrey
22 juni 2008, 18:40
Mijn mening over metal-gitaren (wat een HATELIJK woord..bah!!!)

Onze 2de gitarist speelt op een afschuwelijk lelijke (van kleur) 17jaar oude Ibanez.. vraag me niet welke reeks.. SD Blackout erin.. 056 snaren en in C#..
met aan het andere eind een Peavey 6505.

En gadverdamme het klinkt ook metal!!!! :rockon:

Ik wil hier enkel mee zeggen dat het niet enkel over de "looks" gaat!!!

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:43
Mijn mening over metal-gitaren (wat een HATELIJK woord..bah!!!)

Onze 2de gitarist speelt op een afschuwelijk lelijke (van kleur) 17jaar oude Ibanez.. vraag me niet welke reeks.. SD Blackout erin.. 056 snaren en in C#..
met aan het andere eind een Peavey 6505.

En gadverdamme het klinkt ook metal!!!! :rockon:

Ik wil hier enkel mee zeggen dat het niet enkel over de "looks" gaat!!!

Da weet ik ook maar over het algemeen hebben esp, schecter en Jacksons een goede sound

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:43
Alle Jacksons en Schecters hebben een floyd? Das nieuw voor me.

Bijna alle Jacksons. IK heb niets gezegd over schecters

Geoffrey
22 juni 2008, 18:45
Da weet ik ook maar over het algemeen hebben esp, schecter en Jacksons een goede sound

BC Rich en Dean niet te vergeten!!!

De sound komt ook uit je amp en je vingers

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:46
BC Rich en Dean niet te vergeten!!!

De sound komt ook uit je amp en je vingers

Ja maar het uiterlijk van die gitare ligt mij niet zo

Nino1110
22 juni 2008, 18:48
jaja.. maar stiekem wil je toch die Fender Hello Kitty :jam:

Wie wil die nouw niet?

Geoffrey
22 juni 2008, 18:49
Ja maar het uiterlijk van die gitare ligt mij niet zo

Dan moet je enkel gaan kijken wat je mooi vind (metal is) in de merken die je wil..

Tho
22 juni 2008, 18:50
Het heeft niets te maken met echt of nep, ik had het over het verschil in specifikaties. ESP en Jackson is een groot verschil

ey hals, daarnet zeg je nog van niet!

Bovendien lul je alleen maar over dat ESP wel degelijk goed is, terwijl dat totaal niet relevant is! Ik word een beetje ziek van je eerlijk gezegd. Wat wil je nou? Wees eens duidelijk!

Geoffrey
22 juni 2008, 18:50
Wie wil die nouw niet?

ik heb ze beide.. de roze en de zwarte!!!
Ik kon maar niet kiezen.. :eek:

Moeeigelijkietsandersdoen
22 juni 2008, 18:52
ey hals, daarnet zeg je nog van niet!

Hals Toen had ik het over de SPECIFIKATIES VAN DE TWEE GITAREN!!! niet over esp en Jackson

Tho
22 juni 2008, 18:53
Hals Toen had ik het over de SPECIFIKATIES VAN DE TWEE GITAREN!!! niet over esp en Jackson

Beter dat je nu snel oprot en je eigen een ongeluk gaat testen in een winkel, want ik snap geen reet meer van wat je allemaal lult hier.

De ballen

RoelTM
22 juni 2008, 18:53
zie hier, een metal filmpje

http://nl.youtube.com/watch?v=JgsO3A_vbtk

een gewone strat, nix metaligs aan
hij zet 'm in drop D en scheuren maar....

ok het is dan niet mega diepe AAAAHHH metal...
maar het is een strat, dat bewijst maar weer dat de gitaar die je gebruikt niet alles uitmaakt...
het is vaak meer de effecten/versterker die je geluid bepalen

Nino1110
22 juni 2008, 18:57
ik heb ze beide.. de roze en de zwarte!!!
Ik kon maar niet kiezen.. :eek:

Ik geef je groots gelijk hoor!
Zijn allebij fantastisch!

RoelTM
22 juni 2008, 18:57
niet te vergeten, een behorend plectrum:

http://images.wwbw.com/products/thumbs/Fender/437883.jpg

Nino1110
22 juni 2008, 18:58
Trouwens met een Rat II voor je versterker is alles METAL!!!

RoelTM, je hebt volledig gelijk, waar koop je die dingen?

Geoffrey
22 juni 2008, 18:59
niet te vergeten, een behorend plectrum:

http://images.wwbw.com/products/thumbs/Fender/437883.jpg

Die heb ik nog niet!!!!!
Waar kan je die krijgen?
Ook in roze en zwart te krijgen?

Om ontopic te blijven: kan je uiteraard metal mee spelen ;)

allochthomas
22 juni 2008, 19:01
een roze hello kitty gitaar is fucking vet, prop er een EMG of een SD blackout in en scheuren maar.

RoelTM
22 juni 2008, 19:02
Trouwens met een Rat II voor je versterker is alles METAL!!!

RoelTM, je hebt volledig gelijk, waar koop je die dingen?
http://www.musiciansfriend.com/product/Fender-Hello-Kitty-Motion-Guitar-Picks-?sku=110005

ze hebben ze ook in het roze... en ze kunnen BEWEGEN!!! :o

GAS!!!!!!!!!!!!!!!!

RammerStein
22 juni 2008, 19:03
ey hals, daarnet zeg je nog van niet!

Bovendien lul je alleen maar over dat ESP wel degelijk goed is, terwijl dat totaal niet relevant is! Ik word een beetje ziek van je eerlijk gezegd. Wat wil je nou? Wees eens duidelijk!


Beter dat je nu snel oprot en je eigen een ongeluk gaat testen in een winkel, want ik snap geen reet meer van wat je allemaal lult hier.

De ballen

damn...daar heb je nou helemaal gelijk :D

owjaa, ik vind trouwens ook dat de topicstarter een te lange naam heeft

Geoffrey
22 juni 2008, 19:04
een roze hello kitty gitaar is fucking vet, prop er een EMG of een SD blackout in en scheuren maar.

Misschien terwijl nog eens de EMG - SD discussie heropenen? ;)

RoelTM
22 juni 2008, 19:06
Misschien terwijl nog eens de EMG - SD discussie heropenen? ;)
niet meer nodig, onze grote vriend Google heeft het gevecht al voor ons bepaald

http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=EMG&word2=SD

bert k
22 juni 2008, 19:08
Kansloos topic, slotje.


Topicstarter, zoek eerst eens goed hier op het forum, en verder. Er staat zat info hier, kan je allemaal nalezen. En probeer iets minder vaag te zijn, alle antwoorden zijn allang gegeven.

Bert K, mod