PDA

View Full Version : Fade to Black gecovered



toon-
22 juni 2008, 14:28
Youtube filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=BEnses8OzfY)
Laat even weten wat je er van vindt. :)
We zijn beide 16 en spelen nog niet zo heel lang gitaar.

marter544
22 juni 2008, 14:45
Ik vind dat je een stemapparaat moet kopen...

budje
22 juni 2008, 14:48
Youtube filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=BEnses8OzfY)
Laat even weten wat je er van vindt. :)
We zijn beide 16 en spelen nog niet zo heel lang gitaar.


gezien dat jullie nog niet zo lang spelen is er niet zoveel aan te merken hoor, zoek een drummer en een bassist ;-)

M.COM
22 juni 2008, 14:50
Ik vind het wel knap gedaan voor nog niet zo lang te spelen. Misschien wat opbouwende kritiek (only to help you improve ;) ):

Idd, een stemapparaatje zou niet misstaan in je setup ;).

Daarnaast mag er in de solo's wat meer 'flow' zitten. Het is soms nog een beetje te stijf.

Jullie lijken de partijen ook alletwee wel goed te kennen maar let goed op het ritme. Bij de eindsolo bijvoorbeeld gaat de linkse gitarist daar zwaar de mist in.

Voor de rest, blijven spelen zou ik zo zeggen!

toon-
22 juni 2008, 14:53
Bedankt voor de reacties :)
De gitaren staan inderdaad vals, heb ik ook gemerkt. Maar we hebben er wel een tijdje over gedaan om een 'goed' filmpje te krijgen. Hier zitten ook nog fouten in, maar minder dan in de andere filmpjes. Op dat moment hoorden we zo te zien niet meer dat ze vals stonden :).

Pais
22 juni 2008, 15:17
Nouja ik hoor liever wat fouten dan 1 hele track falschheit.
Maar leuk hoe jullie bezig zijn! Lijkt me gezellig, zo met zn beitjes gitaar spelen.

caliban
22 juni 2008, 15:33
Op het eerste zich heel erg goed gedaan. Sowieso met een drummer erbij wordt het ritme al een stuk strakker.

Tho
22 juni 2008, 16:24
Ik vind dat je een stemapparaat moet kopen...

zeg dat wel!! :eek:

Trouwens, die rechter met die BC Rich speelt al wat langer dan die ander niet? Die jongen met die Jackson moet ook behoorlijk aan zijn timing en ritme denken

toon-
22 juni 2008, 18:19
zeg dat wel!! :eek:

Trouwens, die rechter met die BC Rich speelt al wat langer dan die ander niet? Die jongen met die Jackson moet ook behoorlijk aan zijn timing en ritme denken

Nee, omgekeerd :) . Hannes (de linkse) speelt langer dan ik (de rechtse dus). Die solo is gewoon niet één van de simpelste en hij had er lang niet meer op geoefend. Binnenkort maken we wel een betere versie :)