PDA

View Full Version : Review Peavy ReValver MKIII (software)



The Lo Lands
20 juni 2008, 13:25
Sinds kort is de opvolger van ReValver MKII verkrijgbaar enwel de Peavy ReValver MKIII gitaarmodelling software voor zowel Mac als PC.

Zelf heb ik diverse modelling software van o.a. Amplitube, Guitar Rig en zelfs Waves GTR3 geprobeerd en in mijn bezit. Maar ik durf oprecht te zeggen dat de Peavy ReValver MKIII mij totaal heeft verrast en overtuigt!! Alle andere modelling software pakketten vallen naar mijn mening echt in het niet in vergelijking met de ReValver MKIII. Mede dankzij de convolution speaker cabinets bereik je met deze software echt het gevoel en klank van een buizenamp.

Ik kan er lang of kort over lullen maar probeer het zelf maar eens met de gratis te downloaden volledig werkende demo (in demo mode kun je alleen geen eigen user presets bewaren en om de 2 minuten krijg je een korte ruis te horen!). Helaas voor dit moment alleen aan te schaffen in de US maar deze software zal spoedig ook hier verkrijgbaar zijn : )

Hierbij de link naar de website: Peavy ReValver MKIII (http://www.peavey.com/products/revalver/)

Reacties en eigen bevindingen over deze software hoor ik hier graag...

Vonk
20 juni 2008, 20:17
Nog niet eerder van gehoord. Ik ben wel benieuwd, ik heb Gearbox en alleen "Overbite" vind ik bruikbaar. Ik ga hem downloaden en dan zal ik eens kijken hoe het geluid van de 6505 lijkt op mijn echte 5150.

The Lo Lands
21 juni 2008, 12:08
Nog niet eerder van gehoord. Ik ben wel benieuwd, ik heb Gearbox en alleen "Overbite" vind ik bruikbaar. Ik ga hem downloaden en dan zal ik eens kijken hoe het geluid van de 6505 lijkt op mijn echte 5150. Het is inderdaad een nog niet zo heel bekend softwarepakket, maar ik denk dat daar wel verandering in gaat komen. Ben benieuwd wat je bevindingen zijn in vergelijking met de 5150, je zou ook eens de nieuwe Amplitube Metal kunnen proberen waar tevens een simulatie van de Peavy 5150 in verwerkt is, deze vond ik persoonlijk ook erg lekker klinken. Ik heb helaas geen vergelijkings(hardware)materiaal.

Jason34
21 juni 2008, 17:39
bedankt voor de tip, aangezien ik eigenlijk alleen maar modelling software gebruik ga ik hem eens proberen!

Jason34
21 juni 2008, 18:13
Tja dit is toch inderdaad wel een van de betere moddelers. Niet alle amps zijn even goed maar er zitten er wel een aantal verbluffende presets bij. Ben met de demo eigenlijk al blij. Kan ik toch wel weer even mee klooien, dat bijgeluidje is niet zo`n probleem. Ben benieuwd wanneer het voor ons verkrijgbaar is :punk:

skanky
21 juni 2008, 18:19
Je kan het gewoon al kopen op de Peavey site hoor. Want je wil peavey toch niet bestelen en een gekraakte versie downloaden?
Je jat toch ook geen echte versterker?
:)

The Lo Lands
21 juni 2008, 18:23
Tja dit is toch inderdaad wel een van de betere moddelers. Niet alle amps zijn even goed maar er zitten er wel een aantal verbluffende presets bij. Ben met de demo eigenlijk al blij. Kan ik toch wel weer even mee klooien, dat bijgeluidje is niet zo`n probleem. Ben benieuwd wanneer het voor ons verkrijgbaar is :punk: AMP keuze genoeg, en inderdaad zijn ze niet allemaal even goed en sommige effecten mogen ook wel wat beter cq profi klinken. Leuke toevoeging is wel dat je al je VST plugins kan insluiten en de amps zelf kan modificeren en tweaken. De ruis stoort mij ook niet als standalone pakket, maar aangezien ik graag met deze software wil opnemen in Logic Pro 8 is de ruis toch wel erg hinderlijk, en daarbij is het opslaan van userpresets dan ook wel één gemis : ) Voor aankoop nog even afwachten...

The Lo Lands
21 juni 2008, 18:27
Je kan het gewoon al kopen op de Peavey site hoor. Want je wil peavey toch niet bestelen en een gekraakte versie downloaden?
Je jat toch ook geen echte versterker?
:) Volgens het forum op Alien Connections (ReValver MKII) kun je alleen betalen vanuit Amerika (US only). Sommigen gebruikers uit Europa hebben geprobeerd het pakket aan te schaffen maar was nog niet mogelijk! Maar er wordt aan gewerkt, schijnt. En verder is het gebruik van de demo niet stelen of strafbaar : )

Jason34
21 juni 2008, 18:47
AMP keuze genoeg, en inderdaad zijn ze niet allemaal even goed en sommige effecten mogen ook wel wat beter cq profi klinken. Leuke toevoeging is wel dat je al je VST plugins kan insluiten en de amps zelf kan modificeren en tweaken. De ruis stoort mij ook niet als standalone pakket, maar aangezien ik graag met deze software wil opnemen in Logic Pro 8 is de ruis toch wel erg hinderlijk, en daarbij is het opslaan van userpresets dan ook wel één gemis : ) Voor aankoop nog even afwachten...

De demo is idd ook niet om op te nemen, ik zal hem niet kunnen gebruiken in Cubase maar voor een demo kan je er wel een paar uurtjes zoet mee zijn in tegenstelling tot veel andere demo`s die je meestal een paar dagen kan gebruiken.

skanky
21 juni 2008, 19:02
Volgens het forum op Alien Connections (ReValver MKII) kun je alleen betalen vanuit Amerika (US only). Sommigen gebruikers uit Europa hebben geprobeerd het pakket aan te schaffen maar was nog niet mogelijk! Maar er wordt aan gewerkt, schijnt. En verder is het gebruik van de demo niet stelen of strafbaar : )

Ik beschuldig ook niemand, het was meer een algemene mededeling...... :p

The Lo Lands
27 juni 2008, 09:38
Gisteravond heb ik de ReValver MkIII software aangeschaft! Er waren wel wat serverproblemen bij de Peavey webshop maar deze zijn uiteindelijk opgelost!

Als je voor de keuze staat guitar moddeling software (Amplitube, Guitar Rig, Waves GTR3, etc) aan te schaffen overweeg dan zeker de Peavey ReValver MkIII. Uitermate geschikt voor diegene die metal spelen!

rjong999
7 september 2008, 17:51
Je kan het gewoon al kopen op de Peavey site hoor. Want je wil peavey toch niet bestelen en een gekraakte versie downloaden?
Oh wel hoor! Ik kan 'm alleen op nog geen een torrentsite vinden, en op usenet ook nog niet. Jammer, want het spul is zelfs beter dan Waves GTR (die ik tot nu toe de best vond). Alleen jammer dat de Midi implementatie nog nét niet zo goed is als bij Guitar Rig 3

The Lo Lands
8 september 2008, 16:46
Oh wel hoor! Ik kan 'm alleen op nog geen een torrentsite vinden, en op usenet ook nog niet. Jammer, want het spul is zelfs beter dan Waves GTR (die ik tot nu toe de best vond). Alleen jammer dat de Midi implementatie nog nét niet zo goed is als bij Guitar Rig 3Foei, foei : ) Waves GTR is een lachertje, ik heb deze ook geprobeerd en het klonk naar plastic. Ik heb ReValver nu zo'n twee maanden en ben er nog steeds niet op uitgespeeld. Vooral Satriani's JSX en de 6505 klinken geweldig voor solo's en stevige riffs. Gewoon kopen joh je gaat het als torrent echt niet vinden, behalve de demo dan :)

Jason34
8 september 2008, 20:12
Ik vind Waves GTR ook niet al te best.

Dit is mijn top 5 moddelling software:

1: Line 6 gearbox gold edition
2: Amplitube Metal
3: Revalver MK 3
4: Guitar rig 3
5: Alle andere Amplitube`s.

Ik gebruik overigens ook stiekem wel eens kraakjes maar heb de Gearbox gold edition gekocht en er geen spijt van. Deze gebruik ik dan ook alleen maar in producties, die anderen zijn puur om een beetje mee te klooien soms.

The Lo Lands
8 september 2008, 20:22
Dit is mijn top 5 moddelling software:

1: Line 6 gearbox gold edition
2: Amplitube Metal
3: Revalver MK 3
4: Guitar rig 3
5: Alle andere Amplitube`s.Amplitube Metal vind ik ook erg goed klinken. Inderdaad beter dan Guitar Rig welke qua look en gebruikergemak wel weer geweldig is, hierin schiet ReValver nog een beetje tekort. Wel heb ik met alle Ampltitube modellers dat ze nog een beetje teveel compressed klinken. De lucht/air van ReValver is hierbinnen echt een verademing, het benaderd het gevoel van een buizenversterker heel dicht :) Leuk speelgoed is het, je kunt spelen op versterkers en met mooie effecten (wel middels modelling) welke je normaal niet allemaal zou kopen :)

Jason34
8 september 2008, 20:37
Het is inderdaad een mooi stukje software. Revalver klinkt erg goed. Nou heb ik alleen de demo geprobeerd maar het is zeker indrukwekkend. Kijk eens op www.guitarampmodeling.com , kan je wat leuke presets downloaden voor alle virtuele amps.

rjong999
8 september 2008, 22:11
Qua sounds is Revalver idd nummer 1. Guiter Rig 3 is wel echt veel beter qua midi integratie. Ik wil het spul live gebruiken en dan is de mogleijkeid om met midi van preset te wisselen natuurlijk wel essentieel, en dat kan nu in Revalver niet (niet echt goed, je kunt natuurlijk wle iets in elkaar klooien met Midi-Ox, maar dat is niet echt praktisch).

Wat gebruiken jullie trouwens als soundcard ? Ik heb net een ToenPort GX gekocht maar die zuigt maximaal, nutteloos ding, weggegooid geld. Ik zat zelf te denken over een gewone goede usb souundcard van M-Audio o.i.d., en daar een gewoon preampje met een Hi-Z input ervoor. Andere suggesties, ideeen ?

NB: Binnenkort jarig, misschien maar een Revalvertje vragen ?

The Lo Lands
9 september 2008, 12:13
Wat gebruiken jullie trouwens als soundcard ? Ik heb net een ToenPort GX gekocht maar die zuigt maximaal, nutteloos ding, weggegooid geld. Ik zat zelf te denken over een gewone goede usb souundcard van M-Audio o.i.d., en daar een gewoon preampje met een Hi-Z input ervoor. Andere suggesties, ideeen ?
Ik heb een Mac en daarbij gebruik ik een externe firewire geluidskaart, de Edirol FA-66. Prima kwaliteit en genoeg aansluitingen voor mijn toepassing. Wel heb ik een aparte Mic/Instrument buizenpreamp aangeschaft zodat ik de minder goede preamps van de Edirol niet hoef te gebruiken. De preamp is een ART MPA Gold, twee monokanalen. Doordat ik een buizenpreamp heb geeft het net even meer 'warmte' aan het geluid in combinatie met bijvoorbeeld de ReValver software. M-Audio heeft ook prima geluidskaarten, het is gewoon kijken wat je nodig heb voor jouw situatie :)

@ Jason: bedankt voor de link!

rjong999
9 september 2008, 17:02
OK, thanx. Ik ga maar eens wat experimenteren, die emu0808 llijkt me wel een goed ding. Ik heb nog een JoeMeek preamp liggen met een hiZ input, dat dan maar eens aansluiten...

guhlenn
10 september 2008, 11:00
Is de redbox van ruis en knetter niet al jaren de standaard? kan je hem gewoon in je line input stoppen.

onze_jef
10 september 2008, 13:14
Net enkele uren met Revalver gespeeld en damn! Wat een goeie simulaties!

Heb gitaar via Toneport ingespeeld en wat me wel ergert is dat er veel ruis op zit, iets wat ik met men Line6 software niet heb. De klanken vind ik super (vooral de "Matchbox")... iemand een oplossing? Is dit eigen aan de demo software?




Voor de wijsneuzen, ik bedoel niet de "pssssssjt" die de demoversie ertussen gooit, 't is echt alsof ik met een slecht geshielde gitaar speel ofzo....

pol
10 september 2008, 13:25
Is de redbox van ruis en knetter niet al jaren de standaard? kan je hem gewoon in je line input stoppen.

de redbox is een speakersim, heeft hier niks mee te maken.

Jason34
10 september 2008, 16:06
Voor de wijsneuzen, ik bedoel niet de "pssssssjt" die de demoversie ertussen gooit, 't is echt alsof ik met een slecht geshielde gitaar speel ofzo....

Voor die psssssjt is overigens een sleuteltje te vinden. even goed googlen en je vind hem zo.

pol
10 september 2008, 16:20
is eigenlijk niet zo moeilijk te zien of de ruis aan uw interface ligt of aan revalver.

neem eens een stukje op waarbij je niet speelt (enkel ruis dus) zonder iets van amp sim in cubase... speel dat af en kijk bij de mixer hoe luid dat is ? zou toch ergens in de -90db moeten zitten, da's vrij normaal, anders scheelt er iets

onze_jef
10 september 2008, 16:29
't is echt luid hoor Pol, misschien moet ik wat met met de instellingen klooien?

Enkel jammer dat het niet zoooo plug and play is als men Line6 software, maar de tone is 1.000 maal beter.

pol
10 september 2008, 16:32
input van revalver staat misschien te hoog ?

The Lo Lands
10 september 2008, 17:13
Net als bij echte high gain versterkers komt er bij extreme settings wel wat ruis bij kijken! Je kunt bij de effecten in Revalver een noise supressor ervoor schakelen waardoor de ergste ruis minder wordt! Check ook even je input, of deze niet teveel clipt!

onze_jef
10 september 2008, 17:38
Ik heb het niet voor noise suppressors en heb met echte amps nooit last van ruis.


Pol: de levels heb ik me de "learn" functie ingesteld, lijkt me OK?


Ik zal zelf nog eens wat dingen proberen... ik vrees dat het aan de Toneport ligt.

pol
10 september 2008, 19:28
ik denk het ook, ik heb geen last van overdreven ruis, net nog getest.

welke fx staan er allemaal op ?

The Lo Lands
10 september 2008, 19:59
Ik heb het niet voor noise suppressors en heb met echte amps nooit last van ruis.Als je een buizenamp op zijn drive kanaal volledig open zet krijg je wel degelijk 'ruis'. Dit is heel normaal bij High Gain buizen versterkers. En als ik over 'ruis' praat bedoel ik niet dat er een storing is! En de noise suppressors zijn er niet voor niets. Op het clean kanaal zou het gewoon stil moeten zijn.

pol
11 september 2008, 08:31
Jef kennende heeft die de gain niet zo hoog.

het is wel verbazend wat je allemaal kan regelen in revalver, die voltages, welke rectifier, eindtransfo, welke buizen, tonestack van het ene versterker model in een andere zetten, etc. Is een beetje geschift eigenlijk, elk onderdeeltje heeft wel extra settings...

kan je hier al ergens betalen om de volledige versie te hebben ? of is het enkel nog US ?

interessander
11 september 2008, 08:48
Ik heb na het lezen van dit topic even de Demo gedownload en aangesloten op mijn toneport UX1, mn laptop trekt het niet altijd, zit op 50-60 % CPU en de latency is niet ideaal, ik moet hem maar eens op mijn gewone PC met een quad-core aansluiten..

Echt belachelijk veel in te stellen, fijne interface, en een erg leuk idee dat je losse buizen en tonestacks kunt combineren tot een soort eigen amp.

Had nog geen perfecte sound na een uurtje klooien, maar ik ga zeker kijken wat ik er nog meer mee kan.

pol
11 september 2008, 08:52
voor minder latency :

sampling rate zo hoog mogelijk zetten + lager gaan in de buffer, als je laptop dit aankan toch.

voor de standard cab sims zijn er ook betere, google eens op guitarhack impulses, die heeft er een hele reeks gemaakt die prima klinken.

de Eq die erbij zit is ook geniaal, elke band is apart te tweaken zoals een parametrische eq, mogelijkheden zijn eindeloos.

interessander
11 september 2008, 08:55
Buffer stond al extra laag, sample rate was normaal dus dat kan ik nog proberen.
Bedankt voor de tip over de cabs!

Nog even over de ruis, die heb ik ook behoorlijk en de learn functie van de noise gate kapt direct al je hoog af, dan is die van de toneport een stuk beter.

pol
11 september 2008, 09:03
er zijn misschien wel andere gates te vinden die je in de vst host kwijt kan ? of misschien wat met de instellingen van die gate prutsen, heb zelf nog niet goed bekeken wat al die instellingen precies doen, zelfs die gate is nogal uitgebreid.

gekke nerds die dit programma in mekaar gestoken hebben.

onze_jef
11 september 2008, 10:25
Jef kennende heeft die de gain niet zo hoog.

het is wel verbazend wat je allemaal kan regelen in revalver, die voltages, welke rectifier, eindtransfo, welke buizen, tonestack van het ene versterker model in een andere zetten, etc. Is een beetje geschift eigenlijk, elk onderdeeltje heeft wel extra settings...

kan je hier al ergens betalen om de volledige versie te hebben ? of is het enkel nog US ?

Inderdaad te gek, wel jammer dat je niet onmiddellijk hoort wat het met je geluid doet als je aan met zo'n regelaar schuift, nu ja, op zich vind ik de standaard amps al wel cool genoeg... minder tweaken, meer spelen!

pol
11 september 2008, 10:27
ja, niks voor mij, geef mij knopkes en ik wil dermee spelen.

The Lo Lands
11 september 2008, 11:12
ja, niks voor mij, geef mij knopkes en ik wil dermee spelen.Met een patch en de demo kun je de ruis elke minuut hierdoor 'verwijderen'! Alleen kan je met de demo software geen presets zelf bewaren! Dus hou je van tweaken en vind je Revalver goed klinken zul je deze toch echt moeten aanschaffen :cooler:

En een goede geluidskaart en processor (vanaf dual-cores) werkt prima met deze software. Wel is de convolution reverb een cpu vreter! Probeer ook eens bij teveel cpu gebruik op de RIR, de high res knop uit te zetten en resample aan te zetten! Dit scheelt zo'n 30-40% cpu!

rjong999
11 september 2008, 21:41
je bedoelt gitaar -> redbox > line in ? Ik ga het straks eens proberen (vandaag een sportdag gehad, en je weet, gitaristen sporten niet. Dus nu ben ik een beetje moe)

guhlenn
12 september 2008, 08:49
dat bedoel ik, maar blijkbaar is de redbox een speaker sim, geen DI. Maar ja, ik bedoel een DI. Lijkt me de meest elegante manier. Ik sport regelmatig, gitaristen hadden toch grote ego's?

pol
12 september 2008, 08:53
een D.I. heeft nogmaalgezien geen line level uitgang, die dingen zijn bedoeld om je gitaar op een mic input aan te sluiten.

rjong999
12 september 2008, 12:33
een D.I. heeft nogmaalgezien geen line level uitgang, die dingen zijn bedoeld om je gitaar op een mic input aan te sluiten.Ik dacht dat een DI bedoelt was om een balanced signaal te maken van een instrument signaal of een line level unbalanced signaal ?
Mijn red box heeft iig twee ingangen: eentje voor speaker en eentje voor line, en een uitgang, dat is een balanced line uitgang. Er zit geen gitaar input op.

De reden dat ik iets tussen mijn soundcard en mijn gitaar moet hebben is dat het geluid van de gitaar heel sterk beinvloed wordt door de impedantie van de ingang.Daarnaast speelt ook de signaalsterkte een rol. Maar eignelijk zou ik dus een gitaarversterker input willen hebben die direct na de eerste trap (dus minimaal gekleurd) afgetapt en gedigitaliseerd zou kunnen worden. Ik denk dat dat JoeMeek dat ook wel goed doet.

Maar, beter nieuws: met het laden van de allerlaatste versie van de drivers van de TonePort GX is ook het akelige noise gate probleem opgelost, hij klinkt nu best goed.

Ik vraag mij nog wel af wat nu de optimale oplossing voor op het podium is: een PC met een ingebouwde soundcard en midi I/O of een laptop met een externe soundcard en externe MIDI I/O ?Ik schat dat laptops beter bestand zijn tegen regelmatig gesleep, maar als ik een PC een beetje schokgedempt in een rekje bouw zal er toch niet veel fout kunnen gaan ?

pol
12 september 2008, 12:55
ja, line level, instrumenten, of speakeruitgangen kan je op sommige D.I.'s ook aansluiten.

externe soundcards zijn wel beter als wat er standaard in die laptops zit, op de meeste externe soundcards zit ook gewoon een 1Meg input voor gitaar of bas.

rjong999
12 september 2008, 15:55
ja, line level, instrumenten, of speakeruitgangen kan je op sommige D.I.'s ook aansluiten.

externe soundcards zijn wel beter als wat er standaard in die laptops zit, op de meeste externe soundcards zit ook gewoon een 1Meg input voor gitaar of bas.
...daarom ga ik ook niet uit van de interne soundcard van de laptop (of de onbaord soundcard van de PC).

Is 1 MegaOhm ook goed ? ik dacht dat een gitaarversterker iets van 250KOhm is ? Denk er aan, het is impedantie, geen weerstand, en heeft dus, naast een effect op de stroomsterkte, ook invloed op de toon.

pol
12 september 2008, 16:05
instrumenten ingangen zijn standaard 1Meg. sommige pedaaltjes zitten wel lager. Een ibanez ts9 bv heeft 500k

maar die impedantie zegt niet alles, de J48 van radial bv, toch bekend als een zeer goed merk voor d.i.'s heeft amper 220k ingangsimpedantie en klinkt toch prima...

wille525
31 december 2008, 09:13
Sinds kort is de opvolger van ReValver MKII verkrijgbaar enwel de Peavy ReValver MKIII gitaarmodelling software voor zowel Mac als PC.

Zelf heb ik diverse modelling software van o.a. Amplitube, Guitar Rig en zelfs Waves GTR3 geprobeerd en in mijn bezit. Maar ik durf oprecht te zeggen dat de Peavy ReValver MKIII mij totaal heeft verrast en overtuigt!! Alle andere modelling software pakketten vallen naar mijn mening echt in het niet in vergelijking met de ReValver MKIII. Mede dankzij de convolution speaker cabinets bereik je met deze software echt het gevoel en klank van een buizenamp.

Ik kan er lang of kort over lullen maar probeer het zelf maar eens met de gratis te downloaden volledig werkende demo (in demo mode kun je alleen geen eigen user presets bewaren en om de 2 minuten krijg je een korte ruis te horen!). Helaas voor dit moment alleen aan te schaffen in de US maar deze software zal spoedig ook hier verkrijgbaar zijn : )

Hierbij de link naar de website: Peavy ReValver MKIII (http://www.peavey.com/products/revalver/)

Reacties en eigen bevindingen over deze software hoor ik hier graag...


Ik heb gisteren Revalver 3 voor het eerst geprobeerd (demo-versie) en kan je verhaal totaal bevestigen. Ik zelf heb zo ongeveer alles al geprobeerd (POD 2.0, guitarport 2, POD XT, POD X3, Guitar Rig, Amplitube (metal) etc etc.... Revalver 3 is het eerste pakket dat echt een overtuigende buizenversterker weet na te bootsen. Het verbaast me dat het pakket echter nog zo relatief onbekend is, aangezien het aan z'n concurrentie voorbij gaat.

Noctiis
31 december 2008, 09:16
Zijn er meer mensen met het probleem van gigantisch veel feedback en ruis binnen Revalver 3? De ingebouwde noisegate ervoor zetten helpt geen zier.. of ligt dat ook aan de demo versie?
(de demo 'zee' ruis bedoel ik dus niet he)

The Lo Lands
31 december 2008, 18:38
Zijn er meer mensen met het probleem van gigantisch veel feedback en ruis binnen Revalver 3? De ingebouwde noisegate ervoor zetten helpt geen zier.. of ligt dat ook aan de demo versie?
(de demo 'zee' ruis bedoel ik dus niet he) Hier heb ik zelf geen last van. De software geeft wel iets meer 'ruis' dan andere moddeling software maar de noisegate weet dit bij mij goed te onderdrukken. Kijk even naar je externe apparaten of deze misschien wat storing veroorzaken?!

Badmuts
1 januari 2009, 17:12
Zijn er meer mensen met het probleem van gigantisch veel feedback en ruis binnen Revalver 3? De ingebouwde noisegate ervoor zetten helpt geen zier.. of ligt dat ook aan de demo versie?
(de demo 'zee' ruis bedoel ik dus niet he)

Ja hier ook. Ik gebruik een m-audio jamlab als audio device en ik heb gemerkt dat het input niveau altijd een beetje aan de lage kant blijft. Dus best veel ruis. Maar flink spelen met de input en output nivo's wil nog wel eens een stuk helpen!

Heb zelf overigens verschillende versies van guitarrig en amplitube uitgebreid geprobeerd, maar deze overtreft de anderen toch echt wel. Is er hier iemand die nu eens bv het geluid van een "echte" valveking naast deze simulatie kan leggen? Ben erg benieuwd hoeveel verschil er eigenlijk nog te horen is..?

Noctiis
3 januari 2009, 10:21
De nieuwste updates voor mijn toneport KB37 hebben wel iets geholpen tegen de noise. Helaas nog niet helemaal weg. Zat er maar een Decimator simulator in ;)

Maar los daarvan ben ik redelijk content met ReValver 3. Hopelijk gauw de officiële versie en hopen dat er een paar toffe patches online staan, want het zelf instellen wordt al gauw overweldigend heb ik gemerkt, hehe.