PDA

View Full Version : Slipknot - All hope is gone



Strangegun
20 juni 2008, 07:39
Jaja, Nummer van de aankomende cd is al te beluisteren

Naja hier is ie,

http://nl.youtube.com/watch?v=1qdXGZYXH-o

Edit:

http://www.megaupload.com/?d=2HIWZNRR

Bloodline
20 juni 2008, 10:16
Ik vindt het wel een lekker nummer maar mis bij ale slipknot nummers ) de thrash beat :D

Wel een geniale productie trouwens, dikke gitaartone.

Strangegun
20 juni 2008, 12:42
Hier hoor je wel weer dat Joey echt een geweldige drummer is :listen:

Strangegun
1 juli 2008, 15:51
Edit :

weer un nieuw nummer.
http://nl.youtube.com/watch?v=6vjMDTggRjo&feature=related

hendrix2
1 juli 2008, 16:58
Ik was alweer vergeten hoe focking hard slipknot is :)

Vroeger was ik fan, ben zelf een aantal maal live gaan kijken en heb het steeds erg goed gevonden. Tegenwoordig ben ik wat 'rustiger' geworden (understatement) maar ik vind het wel tof dat ze nog steeds wat doen.

Strangegun
1 juli 2008, 21:38
Nou nog steeds wat doen....


ze spelen weer un jaar en daarna hebben ze weer een soort pauze van 2 jaar omdat ze dan verder gaan met hun eige projecten.

Vonk
1 juli 2008, 23:51
weer un nieuw nummer.
http://nl.youtube.com/watch?v=6vjMDTggRjo&feature=related

Nah wat een saai nummer. Het zal live wel lekker aanzetten tot een gezellige stamp-pit, maar ik zie mezelf niet uit mijn dak gaan als ik thuis dit nummer opzet. Ik ben sowieso geen Slipknotfan.
Net wat zo'n Sjaak op Youtube zegt, het lijkt erg veel op Fear Factory... en dan vind ik FF toch beter...

Megadeth22
2 juli 2008, 11:44
(Ik heb dat soms met bands) maar dan vind ik als ik het liedje op de computer luister waardeloos, maar als je 'm live hoort is ie wel gaaf denk ik.

StefMan
6 augustus 2008, 02:12
Had deze band niet beloofd eindelijk een keertje uit elkaar te gaan?

Joey moet gewoon weer bij Ministry komen drummen joh! :P

Nordaro
6 augustus 2008, 02:13
Ik luister al naar ze sinds MFKR en dit is weer heel anders materiaal maar wel weer richting het self titled album wat me opzich wel goed bevalt. Ik ben benieuwd! :)

MetalPunk
6 augustus 2008, 16:03
Had deze band niet beloofd eindelijk een keertje uit elkaar te gaan?

Joey moet gewoon weer bij Ministry komen drummen joh! :P

+1 on that, kheb ze gezien op lowlands '06 met joey, was uber!

Maaaaar, slipknot blijft ook altijd nog een plekje in me cd rek houden hoor.

Trocar
6 augustus 2008, 16:19
Had deze band niet beloofd eindelijk een keertje uit elkaar te gaan?

Joey moet gewoon weer bij Ministry komen drummen joh! :P
Slipknot uit elkaar en Ministry weer bij elkaar. Hmmm... ;)

StefMan
7 augustus 2008, 03:06
Dat zou dus echt bruut zijn! Ministry kan gewoon niet ophouden...tenzij Al met iets anders komt wat veel strakker is!

Strangegun
8 augustus 2008, 07:13
slipknot moet nu gewoon een lange tijd bijelkaar blijven en niet na 1 tour gelijk weer terug naar stone sour etc gaan. , maar ik heb zo'n gevoel dat dit de laatste cd is, waarom ? geen flauw idee ^^


preview van nog een liedje ''snuff''
klinkt mooi, je hoort op het laatst wel dat het wat harder word :satisfie:
http://nl.youtube.com/watch?v=GyTFwy-7Qmw

Whiplash
11 augustus 2008, 09:25
http://www.nuclearblast-musicshop.de/index.php?band_id=3704&filter_id=561793807

daar zijn samples te beluisteren van alle tracks van het album
eigenlijk ben ik al jaren uitgekeken op slipknot maar dit klinkt echt heel goed!
vooral het feit dat er heel veel cleane zang te horen is bevalt me wel!

Strangegun
17 augustus 2008, 11:48
http://www.nuclearblast-musicshop.de/index.php?band_id=3704&filter_id=561793807

daar zijn samples te beluisteren van alle tracks van het album
eigenlijk ben ik al jaren uitgekeken op slipknot maar dit klinkt echt heel goed!
vooral het feit dat er heel veel cleane zang te horen is bevalt me wel!

jup corey taylor drong ook aan om meer ''clean'' te mogen gebruiken in de cd om te laten horen dat hij kan zingen..

Strangegun
19 augustus 2008, 15:03
Net de cd gedownload, kon niet meer wachten koop hem de 26 ste evegoed :listen:

jezus, wat een vet album het is niet meer de slipknot van 1999/2003, abnormaal hoe mooi corey kan zingen. ze blijven me maar verassen :)

en heb zin in 20 nov .

pupanus1
19 augustus 2008, 15:36
uhm op Vol. 3 zaten al heel veel tracks met clean zang? Ik vind dat ze vanaf vol. 3 eindelijk zijn begonnen met 'muziek' te maken :)

Strangegun
19 augustus 2008, 15:40
uhm op Vol. 3 zaten al heel veel tracks met clean zang? Ik vind dat ze vanaf vol. 3 eindelijk zijn begonnen met 'muziek' te maken :)



zeg toch ook nergens dat in vol.3 geen clean zang zit ? zeg toch ook 1999/2003 daarna kwam vol.3 ;).

Whiplash
19 augustus 2008, 15:49
Hij is ondertussen gelekt, en het is echt een supergaaf album geworden!
er is een goede balans tussen het harde van het debuut en het melodieuze van volume 3! ik ga m dan ook zeker weten kopen

Hardguitar
20 augustus 2008, 10:39
Hij is ondertussen gelekt, en het is echt een supergaaf album geworden!
er is een goede balans tussen het harde van het debuut en het melodieuze van volume 3! ik ga m dan ook zeker weten kopen

Helemaal mee eens! echt toffe nummers!

Of ik hem ga kopen weet ik niet, koop denk ik de dvd als ze die tenminste weer een gaan uitbrengen.

Whiplash
21 augustus 2008, 09:40
Het album komt blijkbaar de 22e uit inplaats van de 26e en ligt dus morgen al in de winkels!

M.COM
21 augustus 2008, 13:22
Ik heb net het nieuwe 'psychosocial' beluisterd. Zeer cool refrein imo maar is het nog iemand opgevallen dat het klinkt alsof de zanger van Fall Out Boy achter het masker zit deze keer? :D.

Metal Chick
22 augustus 2008, 23:34
Het duurt nog wel een weekje voor ik de CD (met DVD) in huis heb, maar een goede vriend was zo vriendelijk het nieuwe album even te mailen.

Dus, gordijn dicht, telefoon van de haak en flink volume opgezet...

Geweldige CD!! Ze klinken ineens "volwassen", als je dat tenminste mag zeggen van een band waarvan het oudste lid inmiddels de 40 gepasseerd is. Heerlijk vette riffs en goed herkenbaar als Slipknot.

Ik ben erg blij met de cleane zang van Corey. Hij wordt gewoon met de dag beter. En Joey blijft me verbazen. Wat kan die gast drummen!!

Dus ja, dikke voltreffer! :rockon:

Is het al 20 november? :cooler:

Strangegun
23 augustus 2008, 07:45
Het duurt nog wel een weekje voor ik de CD (met DVD) in huis heb, maar een goede vriend was zo vriendelijk het nieuwe album even te mailen.

Dus, gordijn dicht, telefoon van de haak en flink volume opgezet...

Geweldige CD!! Ze klinken ineens "volwassen", als je dat tenminste mag zeggen van een band waarvan het oudste lid inmiddels de 40 gepasseerd is. Heerlijk vette riffs en goed herkenbaar als Slipknot.

Ik ben erg blij met de cleane zang van Corey. Hij wordt gewoon met de dag beter. En Joey blijft me verbazen. Wat kan die gast drummen!!


Dus ja, dikke voltreffer! :rockon:

Is het al 20 november? :cooler:
maar bij een aantal nummers zou je ook gelijk kunnen zeggen : hey, is dit stone sour. (is natuurlijk niet erg) want het is een super cd ^^

was het maar 20 november
:seriousf:

TimoSomers
25 december 2008, 22:12
Veeeeeeeetttttteeeeeeee CD!
Heb Slipknot altijd al wel gaaf gevonden (Duality is een van m'n lievelingsnummers, vanaf mn 13e al fso), kreeg paar dagen geleden van een vriend All hope is gone en vond hem zo kicke datk meteen alledrie de andere cd's van ze heb gekocht.
Vind All hope is gone muzikaal de beste, maar vind nogsteeds Vol.3 de gaafste qua sound, riffs en feel.

Wiellem
25 december 2008, 23:40
Mwa ik vind het een heel erg vet album wat ik intussen al velen uren geluisterd heb maar ik vind wel dat het wat meer top 40 nummers zijn, er zit weinig variatie in de nummers op zichzelf en dat vind ik jammer.

Je merkt het al helemaal als je de nummers ook zelf met een band speelt...

joeyonfire
30 december 2008, 09:16
gisteren de cd gekocht, dus heb ze nu allemaal.
alleen het blijft me verbazen dat die gasten nog zo bezig zijn. om eerlijk te zeggen vind ik er na 4 albums nog niet veel aan.
het blijft in mijn ogen een "boyband"
dus mijn complimenten voor die gasten.