PDA

View Full Version : Ibanez verdeler Leuven (B)



Ronaldo
18 juni 2008, 11:36
ik zou graag eens die exotic wood serie van Ibanez proberen. Die vind ik nl verschrikkelijk mooi.

voor m'n volgende gitaar is één van de vereisten dat ik ze in eerste instantie mooi moet vinden, dus...

kent iemand een ibanez verdeler in de omgeving van Leuven,België?

arcane
18 juni 2008, 11:55
off topic: Is verdeler het vlaams voor handelaar/dealer?
Altijd leuk om te zien dat Vlamingen andere woorden gebruiken. Wat dat betreft is men in Vlaanderen toch wat creatiever. In Nederland wordt tegenwoordig echt veel overgenomen uit het Engels.

Ronaldo
18 juni 2008, 12:02
off topic: Is verdeler het vlaams voor handelaar/dealer?
Altijd leuk om te zien dat Vlamingen andere woorden gebruiken. Wat dat betreft is men in Vlaanderen toch wat creatiever. In Nederland wordt tegenwoordig echt veel overgenomen uit het Engels.

hihi! wel grappig soms dat verschil in taalgebruik. verdeler is inderdaad gewoon een dealer. nu begin ik me natuurlijk af te vragen of verdeler wel het juiste woord is!

anderzijds zitten wij hier toch ook met een serieuze verengelsing van onze taal.

J-sus Rulez
18 juni 2008, 12:05
Tuurlijk is verdeler het juiste woord.
Hij koopt het van de fabriek en verdeelt het onder de gitaarspelende mensen (vermits een vergoeding...)

arcane
18 juni 2008, 12:07
Als ze daar gratis gitaren verdelen, dan kom ik ook even langs :)

de_stoffel
18 juni 2008, 13:12
Heb je al bij Leo Caerts geïnformeerd of ze daar te bestellen is? Daar ligt af en toe wel wat ibanez in de winkel en ik neem aan dat ze het meeste wel zullen kunnen bestellen.

Ronaldo
18 juni 2008, 14:11
Heb je al bij Leo Caerts geïnformeerd of ze daar te bestellen is? Daar ligt af en toe wel wat ibanez in de winkel en ik neem aan dat ze het meeste wel zullen kunnen bestellen.

ik wist niet dat ze daar Ibanez verkochten. heb er ooit wel eens een elektrische gitaar zien hangen maar dat was een tweedehandse.

één van de dagen zal ik eens gaan kijken. bedankt voor de tip.

Ronaldo
18 juni 2008, 14:13
[QUOTE=Ronaldo]heb er ooit wel eens een elektrische gitaar zien hangen/QUOTE]

van ibanez welteverstaan

:roll:

de_stoffel
18 juni 2008, 22:40
De laatste keer dat ik er was lagen er volgens mij geen ibanez(-zen?) maar ik weet zeker dat ze er ooit de goedkopere ibanez gitaren hadden en ooit hadden ze ook een noodles signature liggen. én als ik me niet vergis heeft een vriend van mij daar zijn iceman besteld enkele jaren terug.

inteDes
19 juni 2008, 16:31
Volgens hun site zouden ze bij Musiccenter in de Diestsestraat ook Ibanez moeten hebben.

Musiccenter (http://www.musiccenter.be/index.php?content=products&category=1)

Ronaldo
20 juni 2008, 16:11
Volgens hun site zouden ze bij Musiccenter in de Diestsestraat ook Ibanez moeten hebben.

Musiccenter (http://www.musiccenter.be/index.php?content=products&category=1)

vreemd, ik ben er nochtans geweest en heb niks van ibanez zien staan.

het zijn daar nogal yamaha-fanaten. ze hebben ook walden en richwood en cort. wel een goede winkel. mijn elektrische komt van daar.

inteDes
20 juni 2008, 22:57
Ik moet eerlijk zeggen dat ik enkel van de informatie van hun site ben uitgegaan. Het is reeds jaren geleden dat ik daar nog ben geweest. Toen ben ik trouwens inderdaad met een Yamaha buiten gestapt. :satisfie: