PDA

View Full Version : Band Gezocht: Omgeving Poortugaal



DarkBillie
17 juni 2008, 19:00
hallo

ik speel ongeveer nu 6 of 7 jaar gitaar..speel meestal wat riffs van wat bands maar ook veel covers zoals:
X-Japan
hide
Green day
SOAD
Metallica
Dragonforce (een heel klein beetje)
Sum 41
en dan nog wel wat meer

voor de rest pak ik best snel een nummer op dus leg me wat voor en ik zal het zo snel mogelijk in me hoofd gebord hebben :P me gear is niet egt indrukwekkend gwn nog een simpele amp en 3 gitaren en dat was ut wel..gitaren zijn onder anderen fernandes MG serie...(weet de nummers even niet meer)

Mvg

Rick

marquisofvermin
28 juni 2008, 00:55
Hey alles goed?

ik ben de MarquiS en dat is tevens ook de naam van mijn 1mans blackmetal band
mocht je niet geintressert zijn in een black metal band, lees dan maar niet verder

oke, dus je hebt intresse :D marquis is dus mijn black metal band en ik ga nu al een paar jaartjes mee, alleen heb ik tot nu toe alleen nog maar studio werk geleverd en verder erg weinig live gedaan, ik wil nu met een vaste live band door het heele land shows geven (er zijn al lokaties vrij) en zodra dat goed gaat vergroten wij zo snel mogelijk ons territorium. er is al veel aandacht van plaaten labels geweest, maar dat is nog onnodig... maar voorlopig komen we nix tekort... het nieau moet zeker voor jou te halen zijn en anders is dat geen groot probleem, ik ben iemand met engelen geduld en ik kan je wellcht nog een hoop leren (of jij mij :p)

we zijn al in het bezit van een steen goede live drummer uit leiden (nihillistica) en verder zoek ik nog een bassist, zelf kan ik verder alle instrumenten speelen maar live hou ik het bij zang en gitaar...

je kan me songs luisteren op www.vampirefreaks.com/marquisofvermin en
www.myspace.com/marquisnoise

ik zelf woon in rotterdam noord en we gaan hoogstwaarschijnlijk oefenen bij maashaven in dynamo,
als je verder nog vragen hebt, vind je vast wel een manier om me online te bereiken en mocht dat echt niet lukken dan mag je me bellen op: 06 14 52 77 90 (het kan zijn dat mijn vriendin opneemt, vraag dan maar naar mij, ze snapt et allemaal wel)

ik hoop dat ik je enigzins enthousiast heb gemaakt, we willen namelijk zo snel mogelijk aan de slag, we spelen op professioneel vlak dus we verwachten vooral inzet

alvast bedankt en ik hoop van je te hooren :)
groetjes
MarquiS

:metal: