PDA

View Full Version : Welke gitaar is het beste



dinges16
17 juni 2008, 12:45
Hallo, ik heb totaal geen verstand van gitaren, dus ben ik maar eventjes naar dit forum gekomen om mijn vraag te stellen. Ik regel vaak dingen, en nu vraagt iemand mij welke gitaar het beste is om te kopen, toen stond ik wel met mijn mond vol tanden..

Ik kreeg dus dit SMS'je:

Martinez mtc 080 pxp guitars ag 604p, zoek ff op welke het beste is.

Nu weet ik niet eens de namen van de gitaren omdat er geen komma gebruikt is en ik heb ook geen idee of dit nou een electrische of een acoustische gitaar is. Ik vermoed zelf acoustisch want we zijn al goed bevoorraad in electrische.
Maar kan iemand mischien vertellen welke van de twee gitaren het beste en/of goedkoopste is?

Alvast bedankt.

Bastin
17 juni 2008, 13:25
die gitaren zijn 40/50 euro nieuw

in die prijsklasse is er geen beste

de 1 brand misschien beter als de ander.......

HANNESSTINKT
17 juni 2008, 13:31
volgens mij kan je net zo goed eentje bij de blokker halen dan ben je iets goedkoper uit en is de kwaliteit exact hetzelfde

Tubescreamer
17 juni 2008, 15:05
:???: Je regelt vaak dingen? Je hebt geen verstand van gitaren maar in electrische zijn jullie wel goed bevoorraad?? Word ik nou wel benieuwd....of werk je bij de Blokker :D?

Nee geintje, what's going on? Je zou zelf ook een eindje op weg kunnen googlen, met of zonder komma ;)

beruk
17 juni 2008, 15:22
Ik zou altijd kijken naar een klassieke gitaar met een massief cederhouten bovenblad als dat niet zo is heb je volgens mij zowiezo brandhout!

Vonk
17 juni 2008, 15:23
Nee geintje, what's going on? Je zou zelf ook een eindje op weg kunnen googlen, met of zonder komma ;)

He kan jij dat niet even doen voor hem...?


;)

HANNESSTINKT
17 juni 2008, 15:25
Ik zou altijd kijken naar een klassieke gitaar met een massief cederhouten bovenblad als dat niet zo is heb je volgens mij zowiezo brandhout!