PDA

View Full Version : Welke gitaar is het beste



dinges16
17 juni 2008, 12:45
Hallo, ik heb totaal geen verstand van gitaren, dus ben ik maar eventjes naar dit forum gekomen om mijn vraag te stellen. Ik regel vaak dingen, en nu vraagt iemand mij welke gitaar het beste is om te kopen, toen stond ik wel met mijn mond vol tanden..

Ik kreeg dus dit SMS'je:

Martinez mtc 080 pxp guitars ag 604p, zoek ff op welke het beste is.

Nu weet ik niet eens de namen van de gitaren omdat er geen komma gebruikt is en ik heb ook geen idee of dit nou een electrische of een acoustische gitaar is. Ik vermoed zelf acoustisch want we zijn al goed bevoorraad in electrische.
Maar kan iemand mischien vertellen welke van de twee gitaren het beste en/of goedkoopste is?

Alvast bedankt.

Bastin
17 juni 2008, 13:25
die gitaren zijn 40/50 euro nieuw

in die prijsklasse is er geen beste

de 1 brand misschien beter als de ander.......

HANNESSTINKT
17 juni 2008, 13:31
volgens mij kan je net zo goed eentje bij de blokker halen dan ben je iets goedkoper uit en is de kwaliteit exact hetzelfde

Tubescreamer
17 juni 2008, 15:05
:???: Je regelt vaak dingen? Je hebt geen verstand van gitaren maar in electrische zijn jullie wel goed bevoorraad?? Word ik nou wel benieuwd....of werk je bij de Blokker :D?

Nee geintje, what's going on? Je zou zelf ook een eindje op weg kunnen googlen, met of zonder komma ;)

beruk
17 juni 2008, 15:22
Ik zou altijd kijken naar een klassieke gitaar met een massief cederhouten bovenblad als dat niet zo is heb je volgens mij zowiezo brandhout!

Vonk
17 juni 2008, 15:23
Nee geintje, what's going on? Je zou zelf ook een eindje op weg kunnen googlen, met of zonder komma ;)

He kan jij dat niet even doen voor hem...?


;)

HANNESSTINKT
17 juni 2008, 15:25
Ik zou altijd kijken naar een klassieke gitaar met een massief cederhouten bovenblad als dat niet zo is heb je volgens mij zowiezo brandhout!

ze mogen wel niet zo heelveel kosten voor gitaren maar voor brandhout is het wel een beetje heel duur of niet ;)

Tubescreamer
17 juni 2008, 15:51
He kan jij dat niet even doen voor hem...?


;)


Uw zoekbewerking - Martinez mtc 080 pxp guitars ag 604p - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.

:D 1234567890

HANNESSTINKT
17 juni 2008, 16:09
maar dat kon je wel opzoekken he ;) nee grapje

kenx
17 juni 2008, 18:49
sorry hoor, maar waarom kan hier niemand deftig reageren. die jongen kent er wss helemaal niet van en vraagt om raad. Dan vind ik toch wel dat hier iemand een beetje serieus doet en een deftig antwoord geeft.

Nu ja de dingen die je daar opnoemt zijn idd uitsluitend voor de kachel gemaakt.

janpetrarca
25 juni 2008, 15:02
Ik zou zeggen koop ze allebei ipv een big mac haha

Liquid_Metal
25 juni 2008, 17:58
sorry hoor, maar waarom kan hier niemand deftig reageren. die jongen kent er wss helemaal niet van en vraagt om raad. Dan vind ik toch wel dat hier iemand een beetje serieus doet en een deftig antwoord geeft.

Nu ja de dingen die je daar opnoemt zijn idd uitsluitend voor de kachel gemaakt.

en vervolgens doe je het zelf ook niet? ;)

de eerste gitaar is een Martinez mtc 080 en dat betreft een enorm-low-budget gitaar. de tweede kan ik niet uitkomen. komt niet eens in de búúrt van een gitaar.
vertel je 'klant' maar dat je in deze prijsrange geen kwaliteitsverschil hebt. voor gitaristen die enige ervaring hebben is het allemaal k*t. beginners met een enorm laag budget moeten gewoon de eerste de beste cheap-ass gitaar kopen die ze tegenkomen (want er is toch nauwelijks verschil)

sjoerd5
25 juni 2008, 21:43
Kom op zeg, zelf zoeken kun je ook eens proberen.
En het antwoord is al gegeven.