PDA

View Full Version : tot ziens



fred dons
17 juni 2008, 07:13
Allereerst wil ik zeggen dat ik het hier altijd erg naar mijn zin heb gehad en dat ik veel van jullie heb geleerd. Ook heb ik erg leuke vrienden en kennissen opgedaan op dit forum (en ik zal ook zeker kontakt met deze mensen blijven houden)

Op dit moment heb ik echter te veel aan mijn hoofd om dit forum te blijven bezoeken; zelfs als ik van plan ben alleen maar "eventjes" te kijken blijf ik hangen en ga ik toch reageren op topics en ik merk dat ik daar zowel prive als zakelijk last van krijg.

Ik heb nogal moeite met nee zeggen waardoor eigenlijk iedere avond en ieder weekend aan andermans gitaren aan het werk ben, daarnaast heb ik overdag een erg drukke baan en misschien wel het belangrijkst ook een gezin en hoewel gitaarnet altijd een prettige afleiding gaf als het weer eens stressen was op het werk merk ik dat ik het gewoon niet meer naast elkaar kan doen (fyi ik ben ook nog lid van 5 andere forums dus tis niet alleen gitaarnet hoor)

Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie reakties op mijn topics en jullie zinnige bijdragen in discussies, ik zal jullie missen
groet
Fred

G.G.
17 juni 2008, 07:36
Allereerst wil ik zeggen dat ik het hier altijd erg naar mijn zin heb gehad en dat ik veel van jullie heb geleerd. Ook heb ik erg leuke vrienden en kennissen opgedaan op dit forum (en ik zal ook zeker kontakt met deze mensen blijven houden)

Op dit moment heb ik echter te veel aan mijn hoofd om dit forum te blijven bezoeken; zelfs als ik van plan ben alleen maar "eventjes" te kijken blijf ik hangen en ga ik toch reageren op topics en ik merk dat ik daar zowel prive als zakelijk last van krijg.

Ik heb nogal moeite met nee zeggen waardoor eigenlijk iedere avond en ieder weekend aan andermans gitaren aan het werk ben, daarnaast heb ik overdag een erg drukke baan en misschien wel het belangrijkst ook een gezin en hoewel gitaarnet altijd een prettige afleiding gaf als het weer eens stressen was op het werk merk ik dat ik het gewoon niet meer naast elkaar kan doen (fyi ik ben ook nog lid van 5 andere forums dus tis niet alleen gitaarnet hoor)

Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie reakties op mijn topics en jullie zinnige bijdragen in discussies, ik zal jullie missen
groet
Fred

Zo, dit is begrijpelijk voor jou, maar voor ons rond uit KUT. Wij zullen nogal wat advies mislopen.

Fred, ik vind dat je dan minimaal 1 verplichting over hebt aan ons :sneaky: Je hebt ongetwijfeld wat handige links op je pc staan met betrekking tot het stainen etc....

Post eens een zooitje.



Fred, wel zullen je missen,

Joris

JeroenSchaaf
17 juni 2008, 07:46
Wow dat zie je niet aankomen op de dinsdag morgen!

Ik hoop dat je meer rust krijgt, en mischien wat joris zegt handig om nog 1 topic te maken met al jou handige links?

Keek altijd even je topics door, en altijd geweldige gitaren, die kleuren een echte picasso!

no 1 hops
17 juni 2008, 08:00
aan een gestreste fred heeft niemand wat.
dat we je inbreng zullen missen dat had je wel door, maar leven is momenten van keuzes maken voor wat belangrijk is en wat minder belangrijk is.
heel veel succes verder met je gezin en je werk.
en zoals joris al schreef , mocht je wat linken willen delen, graag.

gitaarvrouwtje
17 juni 2008, 08:09
keuzes maken verdient respect, vooral als het keuzes zijn die de (geestelijke en lichamelijke ) gezondheid bevorderen
geniet vooral van wat je doet..enne nee zeggen is soms best fijn en dwingt soms meer respect af dan altijd maar rennen voor een ander en jezelf daarmee aan de kant zetten..(tip van iemand die het ook nooit kon)
ik wens je veel vreugde in je leven
geniet
kris

ernieman
17 juni 2008, 08:10
Hey, dat komt idd vrij hard aan op een dinsdagmorgen. Blij dat je toch nog een demo hebt gegeven op de meeting. Hopelijk wil je dit soort dingen wel blijven doen in de toekomst?
Misschien idd goed als je (mocht je die hebben) wat links post ivm stainen en spuiten etc. Dat komt altijd goed van pas.
Het ga je goed Fred en wie weet toch nog tot een volgende :) Bedankt voor al je nuttige info die je hier altijd met ons hebt willen delen (jemig lijkt wel bijna een condoleancebrief aan het worden...)

pgm10th
17 juni 2008, 08:11
Hey, dat komt even koud op m'n dak.
We zullen je zeker missen, en ik realiseer me,......dat ik dan op tijd om hulp gevraagd had voor het kleuren van mijn Dave Mustaine Dean V project.
Want de hulp was zeker welkom, want zonder je hulp was mijn hout nog steeds blank geweest.

Wil je nogmaals erg bedanken voor je hulp.
En wens je sterkte met alles wat er voor je te doen is.
Mocht het ooit weer rustiger worden, “you are more that welcome”

En hoop je misschien (mocht daar tijd voor zijn), nog op beursen tegen te komen.
Veel sterkte,

barno
17 juni 2008, 08:28
respect to fred,
bedankt,
take care,
barno

Thunders1988
17 juni 2008, 08:46
Spijtig om te horen...
Maar als uw privé- en zakelijk leven er onder lijdt, is dit waarschijnlijk een wijze beslissing. Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten en zeggen dat we uw nuttige posts gaan missen... Er staat hier zoveel goeie informatie waaraan jij een heel deel hebt bijgedragen.
Bedankt Fred!

En zoals Barno zei...

Take care!

Mathias

Luke-wannabe
17 juni 2008, 08:52
Sjeetje!!
Succes ermee dan. Dankjewel voor al je goede adviezen!
Groetjes
Leon

Nielsje
17 juni 2008, 08:57
Jeej... onverwacht, maar begrijpelijk.

Je topics hadden altijd een hoog nuttig gehalte, kan je van de meesten hier niet zeggen :). Bedankt voor alles wat je ons hebt geleerd.
En als je het niet meer uithoudt, dan zien we je over een maandje wel weer :D

jimihattricks
17 juni 2008, 09:20
http://a.abcnews.com/images/Health/ht_shock_060727_ssv.jpg

mijn gitaarbouwminnend hart breekt... maar ik begrijp je overweging wel fred..

het is alleen een gigantische bron van info die we nu mislopen, maar ik denk dat een hoop al deels is overgedragen aan de volgende generatie forumleden

maar nogmaals, ik begrijp het wel..

Meneer I.
17 juni 2008, 09:25
Fred bedankt!

skabouter
17 juni 2008, 09:41
Fred, het is erg jammer, maar zoals je het uitlegt ook erg begrijpelijk! Het allerbeste verder, en ik hoop dat we elkaar nog es tegen het lijf lopen!

Kakihara
17 juni 2008, 10:42
Mijn hart breekt. Maar ik heb niets dan respect voor de heer Fred Dons, zijn bijdragen aan dit forum en zijn beslissing om er effe een rem op te zetten.
Mijnheer Dons, you will be missed

Mr.Fingers
17 juni 2008, 11:10
We zullen u missen, Fred "Encyclopediae" Dons, onze dank voor alle tips 'n tricks is groot!!!

Auf Wiedersehen!

grizzly
17 juni 2008, 11:21
Hi Fred,
Je gezondheid en je prive gaan boven alles.
Ik heb groot respect voor je keuze, dat zal niet gemakkelijk geweest zijn.

Misschien dat je in de toekomst weer wat rust vind en op een andere wijze kunt omgaan met de druk van de forums (ik heb de zelfde beslissing moeten maken op andere fora en heb deze gehouden, met beperkingen)

Het ga je goed makker.
ciao

Fender75
17 juni 2008, 11:34
Jammer, maar ook heel begrijpelijk Fred! Verdomd jammer zelfs...veel geluk en gezondheid zeg ik dan maar!

pueblo
17 juni 2008, 11:38
heel spijtig, maar als het wat rustiger wordt, kan je misschien terugdenken aan dat forum, aan dit forum.
en dan misschien: tot ziens.

Pueblo aka Jan

TimmU
17 juni 2008, 11:42
Fred Dons, respect voor je beslissing, en ciao!


Jammer is het wel.

AvU
17 juni 2008, 11:48
Bedankt voor al de kennis die jij met ons wou delen! Ik denk dat wij allen diep bewondering hebben voor jou!

Tot ooit!

RoelTM
17 juni 2008, 12:02
We zullen dus maar moeten wachten op de gtote come-back...

rock on :hippie:

nevyn292
17 juni 2008, 12:13
wow, echt jammer fred! toch altijd wel genoten van je uitleg.

en het viel ook te zien, want als iemand een vraag stelde was je nooit te misselijk om te antwoorden en geen enkel van de antwoorden was onduidelijik of onvolledig. altijd de moeite nemen om goed en duidelijk uit te leggen.

ik zal het zeker missen!

charlotte
17 juni 2008, 12:35
HEY Fred, :( :(

Dat is heel jammer, maar begrijpelijk,ik merk het zelf ook,dat het veel tijd kost,ook de mail die ik prive krijg als reactie op mijn site,maar ik doe het graag hoor.:)

Bedankt voor al de tips en truuks die je ons hebt doen toekomen,als je handige links etc hebt,zoals iemand al zei, wil ik daar graag ruimte voor maken op mijn site,kan iedereen erbij.

Succes verder Fred,en wellicht in rustiger tijden tot ziens/mails .

groetjes Charlotte :lp:

Malle Eppie
17 juni 2008, 12:39
Erg jammer maar zeker een te begrijpen besluit.

Ga wel al jouw creaties missen!

Thanx voor alle info en wie weet tot ziens!

Dootch
17 juni 2008, 12:40
Bedankt voor de adviezen

Vaert wel ende levet scone

Brent Ray Vaughan
17 juni 2008, 13:04
Hey Fred

Je hebt me regelmatig geholpen met vragen van me. Erg bedakt voor alle nuttige info! Een groot verlies voor gitaarnet. Hopelijk tot ziens als je het wat rustiger hebt!

het ga je goed!

KoenB
17 juni 2008, 13:17
Begrijpelijke keuze, maar we gaan je missen fred! Nu zit het zelfbouwforum zonder airbrush/stain/verf koning. Ik vond je creaties altijd erg tof, ik heb ze bijna allemaal wel een keertje bekeken. Altijd leuk om door jouw fotoalbum heen te bladeren.

Hopelijk zien we je nog een keertje terug, als je het weer rustiger hebt.

Riky
17 juni 2008, 13:27
Tjonge... jammer zeg! Ik heb altijd genoten om te kijken naar je spuit creaties!!!

Ik hoop dat je rust vind en misschien nog wel eens terug komt!!!

Veel succes verder!!!

Groeten Ricardo

Puerco
17 juni 2008, 16:23
Shit dat is schrikken, Fred Dons hoort bij het interieur van gitaarnet....
Ik geloof niet dat er iemand is die nog nooit iets opgestoken heeft van Fred...
Het gaat je goed Fred, rock on!!!

st.robot
17 juni 2008, 16:25
that's sucks... maar respect voor de keuze die je maakt, bedankt voor de aantal keren dat je de moeite nam om op m'n PM's te antwoorden

thx mate

prs
17 juni 2008, 16:33
Hoi Fred,

Ook voor mij schrikken inderdaad! Jouw adviezen en hulp zullen een hele hoop mensen gaan missen, dat is iets wat zeker is. Je was een aanvulling op gitaarnet (en zul je ook blijven, al is het in de archieven) en ik persoonlijk ben je heel dankbaar voor alle keren dat je mij geholpen hebt!
Ik heb veel respect voor je keuze. Als geen ander weet ik hoe belangrijk het is om ook je sociale leven intact te houden en als je er ook nog een drukke, verantwoordelijke baan naast hebt lijkt het me soms heel moeilijk te zoeken naar 'evenwicht'. Daarom kan ik je redenatie goed begrijpen en er alleen maar veel respect voor opbrengen.
Mocht je over een tijdje weer meer tijd hebben zien we je graag weer verschijnen!!
Bedankt voor al je hulp en waardevolle tips de afgelopen jaren!

DaanW
17 juni 2008, 16:51
Nou ben ik nog niet heel erg lang lid hier, maar volg het forum al wel een tijd.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige posters...

Rinze
17 juni 2008, 16:58
He Fred, succes met alle drukte en denk een beetje om jezelf!

grtn, Rinze

Harm
17 juni 2008, 17:06
Fred!

Bedankt voor al je mooie posts!

Respect voor je keuze!

Succes met je vreselijk mooie gitaren!

Harm

rinaldo
17 juni 2008, 17:26
respect voor je beslissing, jammer voor ons, maar je vele posts op dit forum zijn met de zoekfunctie zo weer op te roepen, dus zullen ze ons blijven inspireren.

ik wens je veel sucses verder. :rockon:

jan jansen
17 juni 2008, 18:34
[/QUOTE]

Fred,

jammer...maar je eiegen keuze.Reuze bedankt voor al je adviesen,heb er veel van opgestoken.Hopelijk ben je er wel bij bij de volgende gitaarmeeting,

JJ

Javaca
17 juni 2008, 18:53
Hallo Fred,

Jammer dit te lezen. Je bent een zeer gewaardeerde bezoeker van het forum.

Dank je voor al je adviezen en hulp.

Hopelijk in de toekomst nog wel tot ziens (bijvoorbeeld bij een meeting)

Het ga je goed.

Jan

budje
17 juni 2008, 19:23
succes met je gezondheid dan maar, en zonder ons wel blijven spelen he :jam:

orreltak
17 juni 2008, 19:24
niets anders dan respect voor je keuze.
je hebt een hoop radeloze zelfbouwers uit de puree geholpen waaronder ik zelf.de lak-fac is er een groot voorbeeld van.
1000x dank.
het beste,
kees

Dastard
17 juni 2008, 19:32
Ook al post ik niet zo vaak, toch keek ik wel naar je op Fred, en aan een aantal van je tips/posts heb ik veel gehad.
Het ga je goed...

Gitaarbouwer
17 juni 2008, 20:01
Een wijs besluit, hoofdzaken van bijzaken onderscheiden en je energie richten op de hoofdzaken. Daar wordt een mens uiteindelijk alleen maar beter van. Langs deze weg nogmaals bedankt voor je demo tijdens de DGBM in Bunnik!

superfly
17 juni 2008, 23:17
Fred,

Helemaal herkenbaar, (de juiste) keuzes maken is waar het om draait. En wellicht is deze post een doordenkertje voor ons allemaal, een forum kan nogal eens "zuigend" werken.
Ik hoop je nog eens terug te zien (op gitaarnet) als het tij mee zit. Bedankt voor je nuttige tips en ideeen.

Wim

artnaz
17 juni 2008, 23:20
Ook van mij een grote "bedankt" voor alle bijdrage! Het ga je goed! :)

(check je P.M. nog wel even s.v.p.... :p)

niekb
17 juni 2008, 23:38
Fred, bedankt voor al je handige laktips enzo..
Het ga je goed.

Grtz,
Niek

hassent
18 juni 2008, 21:27
Hey Fred, ook van deze kant veel succes en wijsheid gewenst en zeer hopelijk tot ziens! Je tips en adviezen zijn altijd goud geweest!

Het ga je goed!
Dieter

Noid
18 juni 2008, 23:16
5 pagina's vol reacties zegt natuurlijk al genoeg. Ook ik zal je posts missen. Bedankt! Ik waardeerde je reacties altijd door de inhoudelijke informatie, maar zeker ook door je prettige en respectvolle manier van communiceren.

oknarb180
18 juni 2008, 23:31
Hey Fred,

Jouw toegevoegde waarde op het forum is groot en je hebt veel moois laten zien waar velen van ons tegenop kijken en heel veel van hebben geleerd.

Thanx dude!

Ik spreek je snel en vr.gr.

Branko

PS.
Je hebt PM

Ewoud Kuijt
19 juni 2008, 10:21
Ik wordt hier toch wel wat emotioneel van. Wat moeten we zonder Freddipedia...

Het ga je goed Fred.

janpetrarca
19 juni 2008, 13:27
jammer, maar prive gaat voor!

renemeester
19 juni 2008, 23:04
Hallo Fred

Ook ik wil je bedanken voor de adviezen die je me hebt gegeven. Ook door in topics van anderen jouw adviezen te lezen heb ik veel opgestoken. Gelukkig is deze informatie nog steeds voorhanden nu je besloten hebt hier niet meer rond te hangen dus je laat ons in ieder geval iets moois achter.

Zoals anderen al zeiden, prive gaat voor, dus verstandige keuze.

Het ga je goed.

René

Cocobolo
19 juni 2008, 23:29
Ook ik sluit me aan in het rijtje dankbetuigingen. Je boodschappen leven nog jaaaaren door op dit forum!

zeppo
20 juni 2008, 12:58
http://www.circus4u.com/images/animations/clown_waving_hc.gif
Dank je voor de (meestal) zinvolle bijdragen.
Snap je beslissing erg goed, ook ik heb er (met mijn zelfgeschreven software) last van. Afstand nemen is moeilijk, maar goed.
Al het beste gewenst, ik zal je toch wel missen.

Gearjunkie
21 juni 2008, 23:38
Respect voor jouw keuze!

Veel succes en bedankt voor jouw bijdragen!!!!!

gengar
22 juni 2008, 19:30
Bedankt voor de inputs, hopelijk zie ik je snel weer terug op het forum. Heel erg jammer dat de main authority op het gebied van lakken enzovoort niet meer te raadplegen is voor advies.
Ik zeg : find your peace of mind!

thx

ernieman
6 juli 2008, 00:59
Heb ik nu iets gemist of is "ons Fredje" weer stiekum terug?!

DeiDRagonas
6 juli 2008, 01:19
Als dat zo is heb ik ook iets gemist...

pannekoek
6 juli 2008, 02:21
Als dat zo is heb ik ook iets gemist...


fred is helaas nog steeds weg hoor, dat was zijn allerlaatste post, ik wist helemaal niet dat hij weg was maar dat komt omdat ik niet veel in het zelfbouw te vinden ben.

toch jammer omdat het een wijze man is!

Orpheo
6 juli 2008, 20:14
fred is helaas nog steeds weg hoor, dat was zijn allerlaatste post, ik wist helemaal niet dat hij weg was maar dat komt omdat ik niet veel in het zelfbouw te vinden ben.

toch jammer omdat het een wijze man is!

Ik ben niet een Tul-leerling, maar een Dons-leerling :P ik heb nog wel af en toe contact met Fred, en ik krijg nog wel veel dingen door, en ik kan ook (veel) dingen posten die hij weet enzo. Alleen niet qua lakken, omdat ik daar weinig ervaring mee heb :)