PDA

View Full Version : waarde blackface champ



Flatcat
16 juni 2008, 11:27
Hey,

Weet iemand wat een goede prijs is voor een 1965 Fender champ? (blackface)

Kan één op de kop tikken, maar weet niet of het een goeie deal is.

Cheers

jacky
16 juni 2008, 21:53
Is een beetje vaag men vraagt tegenwoordig (laatste jaar) gewoon 450 voor een normaal pruts champie ...silverface

Alleen als je er een wil verkopen (ik had 2 silverfaces en een blackface) zijn ze aan de straat stenen niet kwijt te raken

Ik heb voor de Blackface 500 gekregen was een net ampie en had een nieuwe PT voor 230 V voor de rest origineel

de vintage guide zegt $475 tot $575 dus neem die prijs hier in euros.

Succes Jack

Flatcat
17 juni 2008, 00:42
Hey dank je,

Dan ga ik ervoor. Eens ze hier is post ik wat foto's.

chocorookie
25 juni 2008, 19:39
Jack, je gaat geen (Vibro)- Champs afkraken.................. :stop: , heb nog 10 singels van je voor new- builds. :rockon: :p

Top thuis-/ studio-amps, vooral met een 1 x 10" komt er meer headroom.
De pre-amp vibrato is de best welke ik ooit gehoord heb in deze amps.

jacky
25 juni 2008, 23:15
ja ga de markt verzieken he he he en dan die buizen weer voor een prikkie terug nemen HA HA HA

Ik vind m hevig overrated deze amp kan er niets aan doen

pimmetje
26 juni 2008, 08:20
Nou, hier in Europa kan ik me de soms hoge prijzen nog een beetje begrijpen omdat er een kleinere tweedehands markt voor echt ouwe bakken is dan in de VS. Vooral aan de aanbodszijde (je verkoopt ze zeg maar gemakkelijker dan een digitech 2120 :D).

Maar dat juist de Fender bakkies ook in de VS zo duur zijn, terwijl daar redelijk veel onbekends of iets minder bekends te krijgen is uit eenzelfde periode met een vergelijkbaar schema en soms een veel leuker geluid (en soms ook veel cooler uiterlijk)....
DAT begrijp ik dan weer niet helemaal.

jacky
26 juni 2008, 10:21
ken je het begrip merkengeil ????

pimmetje
26 juni 2008, 10:56
Ik ken 't begrip, maar dat betekent niet dat ik 't begrijp :D.