PDA

View Full Version : Gitarist zoekt rockband omg. Gouda/Zuid-Holland



Kang
15 juni 2008, 01:43
Net vwo-diploma gehaald, dus eindelijk extra veel vrije tijd voor mn geliefde passie. :)

Ik ben een 17-jarige gitarist en ik speel nu ongeveer 5 jaar, ik zeg het maar ook al kan die informatie van alles betekenen. Ik vind dat ik genoeg in mn eentje mijn favoriete nummers heb gespeeld en zoek daarom mensen om samen mee te spelen.

Ik heb nauwelijks podiumervaring, maar ik ben gemotiveerd en vreselijk benieuwd naar die ervaring. Mijn enige ervaring is een solo optreden op een school muziekavond: ik speelde Stevie Ray Vaughan - Little Wing met een backingtrack (tussen alle streetdance acts door, heb wat vaders gelukkig gemaakt :D).

Mijn interesses qua gitaarspel liggen vooral bij Mark Knopfler, David Gilmour, Stevie Ray Vaughan en Jimi Hendrix (de niet ruige nummers). In een band zoek ik niet per sé invloeden van al deze namen, ik ben vrij open. Wel speel ik liever muzikaal complexere (niet technisch complexere, dwz. speedmetal) dingen.

Band, coverband of slechts een persoon met dezelfde passie, het maakt mij niet zoveel uit. Ik zoek simpelweg mensen om mee te spelen in Zuid-Holland.

Kang
4 juli 2008, 10:53
Bump, ik zoek nog een band. Coverband of eigen werk, maakt niet uit, zolang het maar geinspireerd is door goeie ouwe rock. :)

DarkBillie
15 juli 2008, 18:18
waar in zuid-holland als ik vragen mag

Kang
24 juli 2008, 00:30
Hoi, sorry net terug van vakantie. Ik woon in Waddinxveen, naast Gouda als dat bekender klinkt.

CowGuitar
24 juli 2008, 13:13
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111478