PDA

View Full Version : Nieuwe vriendin!!!



Boom-chick-Franky
13 juni 2008, 22:49
Aangezien Martin D mij een beetje aan heeft aangestoken met zijn nieuwe gitaar,hierbij een paar kiekjes van mijn vandaag aangekochte nieuwe schoonheid!
http://i71.photobucket.com/albums/i132/Boom-chick-Franky/P1070235.jpg

http://i71.photobucket.com/albums/i132/Boom-chick-Franky/P1070238.jpg

http://i71.photobucket.com/albums/i132/Boom-chick-Franky/P1070239.jpg

En ze klinkt nu al als een klok!!!!
Dat kan alleen nog maar mooier :dance:

Mephistocles
13 juni 2008, 22:51
En hoe heet ze? Martine? Martina? Of ga je voor iets originelers?

LaurentB
13 juni 2008, 23:05
Oeh, die is mooi!

gitaarvrouwtje
13 juni 2008, 23:13
wauw, gefeliciteerd, ze is PRACHTIG ..ben benieuwd hoe ze klinkt

northernlake
13 juni 2008, 23:41
Martin OM-21 special zo te zien. Staat hoog op mijn verlanglijst :) Geweldige specs. Van harte

--=HANS=--
14 juni 2008, 00:10
Wow, mooie gitaar man!

Veel plezier ermee!!

Martin D
14 juni 2008, 07:38
Dis een hele mooie. Ben benieuwd welke type. Lijkt op m''n clapton.

Ja., gitaren, tis wat. Ik was laatst van plan een andere auto te kopen, en hier een bepaald bedrag voor ui te trekken. Dacht bij nader inzien; verrek, ik blijf gewoon met dat ding rijden, en koop een paar gitaren. Koop je de juiste, is het een veel betere investering, waar je bovendien heel veel meer plezier van hebt.( wat mij betreft dan).

Otje
14 juni 2008, 09:38
Dat is echt een hele, hele, hele mooie!! Veel plezier ermee!

gitaarvrouwtje
14 juni 2008, 09:38
van een mooie gitaar heb je iedere dag vreugde..
als je de koffer open doet..als je haar in de handen neemt..het eerste akkoordje aanslaat..
het blijft elke dag weer een genot als je een fijne gitaar hebt..
ben nog steeds verliefd op de mijne..(al is t geen martin haha)
een auto is wat mij betreft een stuk blik dat me veilig van A naar B moet brengen..

een gitaar leeft..en gaat alleen maar mooier klinken :hippie:

LaurentB
14 juni 2008, 18:33
van een mooie gitaar heb je iedere dag vreugde..
als je de koffer open doet..als je haar in de handen neemt..het eerste akkoordje aanslaat..
het blijft elke dag weer een genot als je een fijne gitaar hebt..
ben nog steeds verliefd op de mijne..(al is t geen martin haha)
een auto is wat mij betreft een stuk blik dat me veilig van A naar B moet brengen..

een gitaar leeft..en gaat alleen maar mooier klinken :hippie:

Je beschrijving van een goede gitaar kan ik helemaal volgen. Maar voor een goede, mooie auto geldt hetzelfde; je komt aanlopen, wordt elke keer weer verliefd als je hem ziet staan, en dan die eerste ronk als je hem start, die duw in de rug als je op het pedaal trapt, die perfecte bocht...

Ja, als je vooral veilig van A naar B wilt eindig je in een Volvo stationcar of een Toyota Prius, dat is geen autorijden, dat is verplaatsen. Dan kun je beter de trein nemen, dat is nog veel veiliger.

Harald
14 juni 2008, 19:51
Ja, als je vooral veilig van A naar B wilt eindig je in een Volvo stationcar of een Toyota Prius, dat is geen autorijden, dat is verplaatsen. Dan kun je beter de trein nemen, dat is nog veel veiliger.

Doe ik liever niet, met de trein naar een optreden... los van de 'handbagage', moet je op het station gaan slapen omdat er niks meer terug rijdt! Gelukkig hebben we geeneens treinen in Epe, kom je ook niet in de verleiding :D

Maar On Topic, geen Eric Clapton model toch, die is net wat meer versierd dacht ik. Mooie gitaar! Zou leuk zijn als we al die nieuwe akoestische gitaren morgen eens kunnen bewonderen en vergelijken op de akoestische meeting in Samsam in Apeldoorn! Ben ook wel benieuwd naar de Guild van Gitaarvrouwtje, en de 12frets Martin van Martin D. Is toch veel mooier horen, dan op een filmpje of foto.

northernlake
14 juni 2008, 20:22
Lezen mensen niet meer? Ik heb het al een paar posts eerder geroepen :)

Het is een OM-21 Special (http://www.mguitar.com/guitars/choosing/guitars.php?p=z&g=e&m=OM-21%20Special) (te herkennen aan de piramide brug, de hout ingelegde herringbone rosette en de aged toner op de top).

M.i. de beste nieuwe Martin op papier in tijden, samen met de pas aangekondigde D-21 Special. Moet er maar eens een gaan uitproberen.