PDA

View Full Version : nieuwe versterker



sjor
22 februari 2003, 18:16
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een epiphone les paul standard :smile: (hou je bek:P, ik ben echt trots)

van een vriend van mij heb ik een oefenversterker gekregen, een 12w kustom.. clean klinkt het wel redelijk, maar zodra ik de disortion aanzet is het een grote bende. ik heb nu nog geen geld voor een nieuwe goede versterker, maar ik moet eigenlijk wel een nieuwe oefenversterker hebben.

hebben jullie tips voor mij over een goede oefenversterker niet duurder dan 200euro(maybe 2e hands), waar ook nog een goede scheur uit komt?

groeten,
robbin

Ic3gl0vE
22 februari 2003, 18:20
voor 125 euro heb je een 15 watt Roland Cube 15.
deze heeft een clean kanaal en 3 verschillende distortion kanalen. Je krijgt echt niets beters voor dit geld! Ik was er zeker van onder de indruk... echt niet verwacht dat zo'n klein goedkoop ding zo kon klinken

Sj03rd
23 februari 2003, 14:46
Ik heb daar ook erg goeie dingen over gehoord.
Er is ook nog een 30 watt versie als je wat meer vermogen nodig hebt.

Ic3gl0vE
23 februari 2003, 14:53
ja, die 30 watt kost 250 euro en dan heb je ook meteen een zooi extra effecten erbij. Die versterker heb ik nog niet getest maar ik ga er vanuit dat 'ie wel goed is

Ik ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld door iets van Roland (ik heb het wel over Roland zelf, niet over de 'bijmerken')