PDA

View Full Version : Nr uit 2006 eindelijk 'af' gemaakt. Tech-y



FrankS
12 juni 2008, 17:59
Deze, gister eindelijk drums bij gemaakt;

http://soundclick.com/share?songid=6625875

Het 1e nummer wat we (Leendert Brouwer [ook gitaar] en ik) geschreven en simpel opgenomen hebben voor een album wat we al in demoversie zo goed als af hebben, stuk of 13 nrs nu. Allemaal ontstaan uit wat gejam op de bank.

Komen 2 grunters overheen. Maar eerst es de echte drummer laten zweten en de rest fatsoenlijk opnieuw opnemen.

Meer van die demonummertjes staan wel bij de 'main artist page' in't menu op de page van bovenstaande link.

Cheers!

segers
14 juni 2008, 00:03
Waanzinnig Frnk!!!
Binnenkort samen wat opnemen? \m/

c.hultermans
14 juni 2008, 12:36
Metalllllllllllllllll, lekker strak gespeeld man!!

Ik kan me die periode nog wel goed herinneren; Jaaa, ze zoeken bij Necrophagist een nieuwe gitarist en of Frnkie zou kunnen?
hehe da was ff een spannende tijd heee :-)

Alles goed verders?

Grtz,

Ratje

piet elektron
14 juni 2008, 15:38
In het begin vond ik die gitaar met chorus een beetje dun klinken, maar later wordt het allemaal lekker speedy en weird, echt krankzinnig goed. Hooguit wat aan de lange kant... :rockon:

meul
14 juni 2008, 23:14
Frankie!!!

alles cool?

ik had al eerder dingen van jullie gehoord, tis al weer ff geleden dus weet niet of dit er al bij zat.

anyway, jullie zijn een zwaar gestoord duo. daar kunnen we er best wat meer van gebruiken in nederland. hij is lekker krank (lees tof).

gr,
jan

FrankS
1 juli 2008, 11:00
@ segers; Thanks dude! Haha ja opnemen.. en dan zonder op het terras te gaan bierzoep'n en toch maar niks opnemen ;) 'k Had gisteravond nog een geschikte riff voor ons. Maar weer een datum afspreken en nu es echt achter de pjoeter gaan hangen samen ("Frank of Roylaz".. of wat hadden we ook alweer voor titels?)!

@ c.hultermans; Thanks man! En ja, was ff spannend. Maar die andere dude is gewoon veel beter daarin. En achteraf ook wel blij dat het niet door ging. Ik ken wel meer insiders daar, en nee, laat mij mn eigen ding maar doen.
Heb nog goed naar je rondgekeken trouwens, afgelopen weekend op Graspop. Niet gespot helaas. Zal idd wel door je nieuwe haircut komen ofzo haha. Ik zag Peter en Paul nog wel voorbij lopen op een grote afstand. Zonder kortharigen erbij. Nog vermaakt?

@ piet elektron; Ook bedankt! Begin is geen chorus. Zullen wel lichtelijk valse gitaartjes zijn haha. En mn opneemkwaliteiten waren ook nog niet zo denderend. @ lange kant: mja ik twijfel nog steeds. Als er zang overheen komt klinken sommige stukken juist weer te kort ben ik bang. Was bij een ander nr. van ons zo. Opgenomen en 1 grunter alvast een proefopname laten doen. Dat veranderde de zaak. Maar we zien nog wel, 't is allemaal nog niet 100% definitief qua structuren. Bedankt voor de reactie iig, cool!

@ meul; jaaa alles best hier I guess :) Met u?
Gestoord haha, thanks man! Klopt wel redelijk, ben ik bang haha. Leuk dat het dan via muziek er uit kan he :D 'k Ga es ff kiek'n of jij nog nieuwe gestoortheid eruit hebt gepompt, altijd goed!