PDA

View Full Version : Joe Satriani Allways with me allways with you Boudewijn You Tube



Chris Roos
12 juni 2008, 00:01
Het was al weer een hele tijd geleden dat ik weer eens hier op gitaarnet was dus dacht ik maar weer eens iets posten. Dit keer een cover van Joe Satriani. De ballad of all ballads volgens mij. Ik vind het nog steeds een heerlijk nummer en heb maar eens een gooi gedaan. Toch pittiger dan ik dacht.

Voor de liefhebbers. Groet, B

http://nl.youtube.com/watch?v=i8uG-XRlg2U

VHsologitarist
12 juni 2008, 00:06
voor ut echte gitaarwerk ;) goed hoor!!

guitarchris
12 juni 2008, 00:13
knap gespeeld!

Riky
12 juni 2008, 00:17
tof!! mooi gespeeld!

Speulert
12 juni 2008, 01:43
Genot om naar te luisteren.

Gert-Jan
12 juni 2008, 06:39
Hey gast, Hoe is het?

Te gekke take man....jij aan het coveren...nooit gedacht. Vanavond ga ik naar Satriani in de Rijnhal.

Laterrrrr

Ibanez666
12 juni 2008, 14:15
Goed man! leuk weer eens wat van je te horen

RoelTM
12 juni 2008, 15:25
wauw... dit is samen met What Breakes A Heart mijn favo Satriani nummer
echt geweldig hoe je dat hebt gedaan :)

ps: is het niet Always with ME, always with YOU???

Chris Roos
12 juni 2008, 16:26
Thanks allemaal. Heb gauw de titel in mijn filmpie veranderd. Moest wel helemaal opnieuw uploaden maar jah nu is die goed.

Regards, B

HvV
12 juni 2008, 16:39
Prachtig gespeeld. Mooi! :satisfie:

mrkoetje
12 juni 2008, 17:43
Hee Boudewijn, je had het er al over om dit te doen, en inderdaad is dit erg goed gelukt!
erg handig ook met het instuderen hiervan!;-)

tot donderdag!

gr.

Martin

FrankS
12 juni 2008, 18:08
BOOOOOOOOOOOOUD! :D

Dude, donders mooi gespeeld! Toch pittiger dan ik dacht, zegt ie dan haha, mafkees :P Eitje voor jou dit.

Alles goed verder? :cheers:

VHsologitarist
12 juni 2008, 18:21
Hey bouwewijn,

gebruik je nog steeds de VOX tonelab SE?
gr
fer

Chris Roos
12 juni 2008, 18:46
Hee Boudewijn, je had het er al over om dit te doen, en inderdaad is dit erg goed gelukt!
erg handig ook met het instuderen hiervan!;-)

tot donderdag!

gr.

Martin

Thanks dude nu jij nog he. Je bent al aardig op weg hoor vind ik! Zie je donderdag. Heb er zin in. Groet, B

Chris Roos
12 juni 2008, 18:47
Hey bouwewijn,

gebruik je nog steeds de VOX tonelab SE?
gr
fer

Ik gebruik nog steeds een tonelab alleen heb ik nu wel de tonelab LE de nieuwe versie die zilveren. Ik hoor geen enkel verschil met die oude maar vind ze nog steeds het beste voor rechtstreeks opnemen.

Groet, B

Chris Roos
12 juni 2008, 18:49
BOOOOOOOOOOOOUD! :D

Dude, donders mooi gespeeld! Toch pittiger dan ik dacht, zegt ie dan haha, mafkees :P Eitje voor jou dit.

Alles goed verder? :cheers:

Thanks Frank nou die kleine details zijn echt pittig en heeft mijn respect voor de man alleen maar doe toenemen. Verder gaat alles goed erg druk met de school. Binnenkort hoop ik uit te breiden. Vandaar dat ik nu regelmatig wat covers zal gaan posten ter promotie. Met jou ook alles goed?? Groet, B

Chris Roos
12 juni 2008, 18:50
Verder bedankt allen!! Groet, B

Robbert v.d. Hanenberg
12 juni 2008, 20:12
Hey!!

Perfekte cover man! Met 2 vingers(of meer) in de neus...zoals Frank al zei...eitje voor jou dit!

Grtz,


Robbert

The Lo Lands
12 juni 2008, 20:15
Heel mooi en smooth gespeeld!! Toevallig naast 'For the Love of God' van Steve Vai heb ik deze backingtrack ook onlangs gedownload! Zitten inderdaad wat taaie passages in maar na dit nummer zo'n 8 jaar niet gespeeld te hebben ga ik ook weer een serieuze poging wagen : ) Destijds lukte het me niet alles 'perfect' na te spelen maar wie weet?? Ik hou je filmpje ernaast als referentie, top!!

mrkoetje
12 juni 2008, 20:54
voor de oefenaars hier de link naar erg veel backing tracks van Joe..

http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_list&cat=Joe%20Satriani

Chris Roos
12 juni 2008, 22:38
Hey!!

Perfekte cover man! Met 2 vingers(of meer) in de neus...zoals Frank al zei...eitje voor jou dit!

Grtz,


Robbert

hey robbert man lang geleden. Alles goed? Bedankt voor je feedback.

Groet, B

Chris Roos
12 juni 2008, 22:40
Heel mooi en smooth gespeeld!! Toevallig naast 'For the Love of God' van Steve Vai heb ik deze backingtrack ook onlangs gedownload! Zitten inderdaad wat taaie passages in maar na dit nummer zo'n 8 jaar niet gespeeld te hebben ga ik ook weer een serieuze poging wagen : ) Destijds lukte het me niet alles 'perfect' na te spelen maar wie weet?? Ik hou je filmpje ernaast als referentie, top!!

Jah for the love of god was ook mijn volgende om weer eens op te pakken. Die kon ik vroeger wel helemaal spelen. Maar die wahwah!! Heb nooit zin om op te staan en dan met die wah te gaan spelen. In ieder geval bedankt en wellicht heb je er iets aan tijdens het oefenen.

Groet, B

Ibanez666
13 juni 2008, 09:44
Heb nooit zin om op te staan en dan met die wah te gaan spelen.

luie hond... :satisfie:

meul
13 juni 2008, 11:28
dit soort partijtjes zijn zooooo tricky. Op het eerste gezicht denk je nog, Oké, technisch te doen. En dan ga je zitten spelen en dan….

Vooral op dingetjes zoals die bend op 0:48 die overgaat in een vibrato word de ervaren speler zichtbaar.

Goed gedaan!

Tho
13 juni 2008, 12:31
holy crap.

Weet je hoe fucking goed je bent als je mij een brok in m'n keel kan bezorgen???

MarkS
13 juni 2008, 20:31
holy crap.

Weet je hoe fucking goed je bent als je mij een brok in m'n keel kan bezorgen???
Goed mikken met dikke sperma? ;)

@Chris. Ik heb via Youtube al mijn adhesie betuigd, maar nogmaals: super!

The Lo Lands
13 juni 2008, 20:37
Maar die wahwah!! Heb nooit zin om op te staan en dan met die wah te gaan spelen. In ieder geval bedankt en wellicht heb je er iets aan tijdens het oefenen.
Ik heb toevallig Vai zijn Morley Bad Horsie 2 wah, niet dat het dan meteen allemaal goed klinkt, maar die Morley Wah's vind ik alleen al zo prettig omdat ze makkelijk geactiveerd kunnen worden zonder veel moeite : )

Je videootje is handig om te kijken hoe je bepaalde vingerzettingen en de snellere passages oplost!

c.hultermans
13 juni 2008, 23:37
Gaaf gedaan Chris!!

Das weer ff geleden ja, ik zag Robbert ook weer voorbij komen, dus die mag ook weer eens posten! hehe

;-)


Grtz,

Conrad

segers
13 juni 2008, 23:48
He Boud dit is weer te gek man!!!
Ik heb je andere youtube shit ook gecheckt en dat gaat er pas echt op pfff hahaha. Niet normaal!!

Tho
14 juni 2008, 15:51
Goed mikken met dikke sperma? ;)

@Chris. Ik heb via Youtube al mijn adhesie betuigd, maar nogmaals: super!

OMG :seriousf:

Chris Roos
14 juni 2008, 17:04
@ Meul

Timing van die vent is in dit nummer echt geweldig vind ik en hij heeft het gewoon verzonnen man. Je kan echt pas iemand goed beoordelen als je eens iets echt helemaal uitzoekt van iemand. Nu weet ik pas waarom hij zo goed is haha Groet, B

@ Tho

Leuke reactie bedankt. Het blijft natuurklijk maar een cover he maar toch leuk dat het je kan ontroeren.

@ MarkS

Thanks dude, nu weet ik waar die S..... voor staat achter je naam hahah

@ The Lo Lands

Jah ik ken ze zijn inderdaad hele fijne apparaatjes. Maar het gegeven blijft dat je als een achterlijke op en neer moet bewegen. Nou vind ik op en neer in andere bepaalde situaties niet echt vervelend maar met dit....pffff

@ Conrad

Thanks dude. Ik inderdaad weer lang geleden zou inderdaad tof zijn als de hele oude garde weer zou gaan posten. Ik vind btw dat jij erg hard gewerkt heb vooral je feel vind ik beter dan voorheen. Had hier en daar wat van je beluisterd. Echt goed

@ Roy wij hadden elkaar alweer gesproken via mail. Leuk om weer wat contact met je hebben. Bel me ik heb een plan!!

Groet B

stratie
15 juni 2008, 13:47
Chris, perfect gespeeld! Heerlijke feeling gewoon. Je doet niets onder aan Joe himself met deze opname zeer grote klasse! :)

Gr Jordy

Gert-Jan
15 juni 2008, 20:19
Hey Kerel, zit m nog eens te bekijken maar je hebt toch wel een ranzig goeie feel hoor...tering....om jaloers op te worden...

Chris Roos
15 juni 2008, 21:22
Hey Kerel, zit m nog eens te bekijken maar je hebt toch wel een ranzig goeie feel hoor...tering....om jaloers op te worden...

Gertjannekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekkere p... eh laat maar hahaha kerel hoest man gaat goed met je he. We moeten gauw eens bijpraten man er is een hoop gebeurd. Bel me eens een x of zo 0611924173 / 0313472767

Groet B en bedankt voor je reacties.

Bart_-
15 juni 2008, 21:54
Ik las in de Gitarist dat Satriani dit nummer zelf met een paar noten per take heeft opgenomen, omdat de frasering zo moeilijk was. Als ik dit zie zorgt dat er alleen maar voor dat ik er nog meer respect voor heb. Geweldig!

Negative K3 fan
16 juni 2008, 09:40
heel netjes gedaan, erg zuiver gespeeld maar wat me als eerste opviel is dat je ook de sound helemaal te pakken hebt.

MartijnB
16 juni 2008, 14:59
Hey Boudewijn, ook mijn complimenten voor de geweldige uitvoering! Super moeilijk om al die noten precies te raken zoals het hoort, maar daar slaag je helemaal in. Niet dat me dat van je verbaasde, maar toch ;)

Chris Roos
17 juni 2008, 08:19
heel netjes gedaan, erg zuiver gespeeld maar wat me als eerste opviel is dat je ook de sound helemaal te pakken hebt.

Hey kerel thanks. Het originele geluid van Joe is wat scherper en scheller echt de jaren tachtig sound. Een sound die mij niet zo heel erg aanspreekt dus heb ik mijn sound zo afgesteld dat het er wel op lijkt maar toch een heel eind in de buurt komt. Die vox tonelab is w.m.b. de beste investering tot nu toe wat home recording betreft.

Verder bedankt you all!

Groet, B

VHsologitarist
17 juni 2008, 10:28
Hey chris,

ik heb deze verborgen opname van je weten te vinden ;)
http://nl.youtube.com/watch?v=tqYpeULHffU&feature=related


grapkuh :P
gr fer

Ibanez666
17 juni 2008, 10:52
Hey chris,

ik heb deze verborgen opname van je weten te vinden ;)
http://nl.youtube.com/watch?v=tqYpeULHffU&feature=related


grapkuh :P
gr fer


Hahaa...hoe verzin je zoiets

Chris Roos
17 juni 2008, 12:37
Hey chris,

ik heb deze verborgen opname van je weten te vinden ;)
http://nl.youtube.com/watch?v=tqYpeULHffU&feature=related


grapkuh :P
gr fer

hahahwhaa jah ik kende die ook al. Ik had eerst een zooi filmpies bekeken voordat ik een nummer uit had gekozen. En deze was relatief weinig en vooral slecht gecoverd. Ook deze uitvoering vond ik ronduit om te huilen maar word wel goed beoordeeld omdat het een meisje is. Het lijkt mij trouwens meer een verklede kerel maar goed! haha

Ibanez666
17 juni 2008, 13:39
hahahwhaa jah ik kende die ook al. Ik had eerst een zooi filmpies bekeken voordat ik een nummer uit had gekozen. En deze was relatief weinig en vooral slecht gecoverd. Ook deze uitvoering vond ik ronduit om te huilen maar word wel goed beoordeeld omdat het een meisje is. Het lijkt mij trouwens meer een verklede kerel maar goed! haha

volgens mij is het ook een menneke....

Tho
17 juni 2008, 18:35
volgens mij is het ook een menneke....

JA! Dat is ook echt zo! Dat pakkie komt me bekend voor, en in een oud filmpje van hem valt hij ook door de mand of zo. Ik weet in ieder geval zeker dat het een joch is