PDA

View Full Version : Reverb van Fender Hot Rod Deluxe verdwenen!!



Buttslapper
10 juni 2008, 19:10
Ik heb een nieuwe Fender Hot Rod Deluxe bij Feedback in Rotterdam gekocht. Na hem een half jaar niet te hebben aangeraakt, merk ik dat de reverb nog nauwelijks werkt. Als ik hem helemaal open draai, hoor je een lichte galm, waar die eerst veel en veel sterker was. Ook werkt mijn Master-knop niet meer op het eerste kanaal. Alleen als ik van kanaal wissel en de Distortion gebruik, doet de Master het.
Kan iemand mij raad/advies geven?

dank alvast!

Ruud

G.G.
10 juni 2008, 20:27
Heeft dat ding een stekkertje aan de achterkant? Kijk daar eens naar.

BrotherFox
10 juni 2008, 23:30
volgens mij is het ook de bedoeling dat je master-knop alleen werkt op het tweede en derde kanaal. Je hebt drie channels : normal / drive en more drive en je master-knop werkt alleen bij de laatste twee... weet niet of je dit bedoelt, maar het zou een verklaring kunnen zijn :)

dat van die reverb weet ik niet, ik heb nog nooit problemen gehad in die (ongeveer) 10 jaar dat ik dat ding nu gebruik! maar ja, je weet maar nooit!!

Buttslapper
11 juni 2008, 12:18
Ik heb de stekker van de reverb al gechecked en die zit goed. Maar ik kon op het clean-kanaal eerst met de volume en master samen werken. Of verbeeld ik me nou wat....

BrotherFox
11 juni 2008, 12:36
volgens mij wel, of hij is bij mij al die tijd kapot geweest :P

Arts
11 juni 2008, 12:47
Ik heb de stekker van de reverb al gechecked en die zit goed. Maar ik kon op het clean-kanaal eerst met de volume en master samen werken. Of verbeeld ik me nou wat....

als het goed is werken de master en volume niet samen.. in ieder geval niet bij mij ..
Ik heb geen oplossing voor de reverb..

Buttslapper
26 juni 2008, 13:27
Hmmm....toch maar even langs Feedback. Net uit de garantie, lekker k*t! Ik zag trouwens ook dat het aan/uit-lampje tijdens het spelen flikkert.

DeiDRagonas
26 juni 2008, 13:57
Garantie of geen garantie.. Je mag ervan uitgaan dat dat ding na een jaar nog niet defect is. Gewoon je garantie opeisen dus. Zij verkopen jou shitzooi, dus hun regelen t maar.

Succes, hoop dat t gefixed word, Roy.