PDA

View Full Version : Slipknot Machine Head Children of Bodom !!!!!!!!!!



Strangegun
9 juni 2008, 20:55
ik ben zo blij !! 8-)


20 November komen ze in de HmH in amsterdam.
Kaart verkoop is nog niet begonnen volgens mij en de prijs weet ik ook niet.

Bron : www.roadrunnerrecords.nl


ik heb er echt zo'n zin in Machine head heb ik al is gezien Children of bodom ook.

en tsja SLIPKNOT ben er al fan van vanaf groep 6 en heb ze 2 keer gezien. het blijft toch echt mijn band en ik kan wel een gat in de lucht springen nu !!
:rockon: :rockon:

ik ga echt alles uit de kast halen vooraan heb er nu al zin in

Wiellem
9 juni 2008, 21:36
Vet ben benievvd naar de prijs

hendrix_appendix
10 juni 2008, 00:17
Hopelijk komt Machine Head nog eens een keer apart, maar ik vrees van niet.

stonerdaf
10 juni 2008, 09:39
Vet ben benievvd naar de prijs

Geen idee wat ze bij jullie moeten kosten, maar hier in België kost 't 41 € voor een kaartje in voorverkoop.

Veel poen voor 3 groepen waarvan ik er eigenlijk maar eentje echt wil zien (MachineHead).

Arvoitus
10 juni 2008, 10:12
Yeah, children of bodom! Dat is weer een tijdje geleden dat ze hier waren.
Machine Head vindt ik ook wel gaaf, maar slipknot :S ze hebben 1 of 2 matige leidjes maar verder vindt ik er niks aan.

TimmU
10 juni 2008, 10:16
Yeah, children of bodom! Dat is weer een tijdje geleden dat ze hier waren.
Machine Head vindt ik ook wel gaaf, maar slipknot :S ze hebben 1 of 2 matige leidjes maar verder vindt ik er niks aan.
ik vind slipknot ook nix, maar cob is al helemaal afgrijselijk.

Machine Head daarintegen is heel vet!!

Fender75
10 juni 2008, 12:03
Machine Head zou ik toch wel graag willen zien!

Strangegun
10 juni 2008, 18:46
Ik vind children of bodom wel vet, heb ze 1 keer met slayer live gezien.

Machine head als die ook maar ergens komen wil ik er gelijk heen


MAAR WTF BOEIT MIJ DIE BANDS NOU


ze kunnen me op dat moment toch echt even gestolen worden

slipknot boven alles :hippie:

The Mess
10 juni 2008, 20:04
Dat wordt een fijn stampfestijn!
Ik ben nog nooit naar zo'n groot concert geweest eigenlijk (shame on me), maar ik zou Lamb Of God nog wel eens live willen zien :)

Wiellem
10 juni 2008, 20:07
Dat wordt een fijn stampfestijn!
Ik ben nog nooit naar zo'n groot concert geweest eigenlijk (shame on me), maar ik zou Lamb Of God nog wel eens live willen zien :)

Yeh Lamb of God me like to see live too

GeofJackon
10 juni 2008, 21:10
ik vind slipknot ook nix, maar cob is al helemaal afgrijselijk.

Machine Head daarintegen is heel vet!!
eikelmode/ COB IS NIET AFGRIJSELIJK! /eikelmode uit

Bram+
10 juni 2008, 23:00
op de site van de HMH:
Entree € 49,-
(excl. servicekosten)
Voorverkoop: 14-06-2008 10:00 uur

Valt nog mee voor drie nette namen.

JimiDylan
11 juni 2008, 00:37
ik ga ook, zijn er nog mensen in eindhoven die heel toevallig nog plek in de auto hebben voor 3 metalheads?

takemyscars
11 juni 2008, 13:05
ik ga wss ook. Machinehead wordt awesome, CoB ook wel en slipknot boeit me eigelijk helemaal niets...

Wel echt een brute setup! Zou wel niet alteveel speeltijd per band zijn :'(.

Arvoitus
11 juni 2008, 17:09
ik vind slipknot ook nix, maar cob is al helemaal afgrijselijk.

Machine Head daarintegen is heel vet!!
Mm, ik vraag me af hoe je daar op komt? Dat cob afgrijnselijk is.


op de site van de HMH:
Entree € 49,-
(excl. servicekosten)
Voorverkoop: 14-06-2008 10:00 uur
Godver, das nog duur ook :S Nou ga ik toch twijfelen, mss komen ze nog wel ergens anders ...

Strangegun
11 juni 2008, 19:10
ik ga erheen

vervoer ook al geregeld mn vader wil slipknot namelijk ook nog een keer zien :hippie:

Bram+
11 juni 2008, 19:48
Godver, das nog duur ook :S Nou ga ik toch twijfelen, mss komen ze nog wel ergens anders ...
Dat valt op zich wel mee. Duurder dan je locale band in je locale OJC, maar voor een beetje internationale naam betaal je al snel 3, 4 tientjes. Niet dat ik er blij om ben, maar het is nou eenmaal niet anders.

nevyn292
11 juni 2008, 21:06
zo, en of ik erbij zal zijn!

machine head ken ik niet echt, puur van naam maar toch nog maar eens even naar luisteren, zal denk ik niet tegenvallen


en COB is wel grappig, vond het eerst helemaal geweldig maar nu beetje gezakt, maar wou dr altijd al heen.

en slipknot is de shizzle wat mij betreft :rockon:

Arvoitus
11 juni 2008, 21:52
Dat valt op zich wel mee. Duurder dan je locale band in je locale OJC, maar voor een beetje internationale naam betaal je al snel 3, 4 tientjes. Niet dat ik er blij om ben, maar het is nou eenmaal niet anders.
Ja ok, maar voor 2 normale internationale namen betaal ik normaal iets van 20 euro en dan in Dynamo/013/etc.

Maarja, in de HMH is ook op iets meer publiek gericht.

Strangegun
12 juni 2008, 17:00
Weet iemand wat er nog extra bij komt kwa kosten als je via ticketmaster de kaartjes koopt. ?

Metal Chick
13 juni 2008, 20:55
Ik zit morgen om 10.00 uur met de bankpas in de aanslag om een poging te doen een kaartje te bemachtigen. Wat een droom line-up! :rockon:

MetalPunk
14 juni 2008, 10:16
zoo kaarten zijn binnen @ 10:15. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze er doorheen zijn.

Metal Chick
14 juni 2008, 13:23
Mijn kaartje is ook binnen!! :rockon:

Tho
14 juni 2008, 14:49
welke aap zet MH nou in het voorprogramma van Slipknot... Wat een gezeik zeg. Daarom ga ik er niet heen. Jammer, volgende keer beter

Strangegun
14 juni 2008, 14:51
zou het zo snel uitverkocht zijn ?

Arvoitus
14 juni 2008, 16:17
zou het zo snel uitverkocht zijn ?
Vast niet ... hopelijk


welke aap zet MH nou in het voorprogramma van Slipknot... Wat een gezeik zeg. Daarom ga ik er niet heen. Jammer, volgende keer beter
Snap er ook niks van. MH, CoB en Slipknot zijn 3 totaal andere bands met een totaal ander publiek.

nevyn292
14 juni 2008, 16:26
zal heus wel alles meevallen, zo rap gaat het nou ook weer niet.

denk dat je komende 4 weken nog wel makkelijk aan kaarten kan komen, daarna wordt het lastiger.

Strangegun
14 juni 2008, 16:39
Nou ik heb alvast 2 kaarten gekocht voor mn vader en ik,


zou eigenlijk maandag zijn omdat ik dan pas het geld van mn vrienden heb
( ik moest de kaarten regelen).

Maar kon niet wachten :soul:

dus doe ik die maandag

GibsUn
14 juni 2008, 17:15
14 december spelen ze in de lotto arena..


tijdens de examens!.

takemyscars
14 juni 2008, 20:53
welke aap zet MH nou in het voorprogramma van Slipknot... Wat een gezeik zeg. Daarom ga ik er niet heen. Jammer, volgende keer beter

Ja in mijn ogen zijn MachineHead en CoB toch wel 1000x meer waard dan slipknot... Slipknot is alleen 100x populairder geweest. Erg jammer, slipknot zou voor de rest moeten openen.

Strangegun
15 juni 2008, 12:59
Ben blij dat Slipknot het hoofdprogramma is, Geweldig om te zien die gasten.

Tho
15 juni 2008, 13:02
Ja in mijn ogen zijn MachineHead en CoB toch wel 1000x meer waard dan slipknot... Slipknot is alleen 100x populairder geweest. Erg jammer, slipknot zou voor de rest moeten openen.

Precies. Echt belachelijk. Jammer hoor, anders was ik wel gegaan, maar ik ga niet voor een half uur MH om daarna ik weet niet hoe lang naar slipknot te luisteren

Strangegun
15 juni 2008, 13:08
Precies. Echt belachelijk. Jammer hoor, anders was ik wel gegaan, maar ik ga niet voor een half uur MH om daarna ik weet niet hoe lang naar slipknot te luisteren


Half uur is ook wel eenn beetje overdreven ;)

Tias
15 juni 2008, 13:28
Ik heb er zin in, heb ze nooit live gezien. Dus word de eerste keer xD

Tho
15 juni 2008, 17:43
Half uur is ook wel eenn beetje overdreven ;)

Nou ja, met de Black Crusade was het ook niet meer dan 45 minuten hoorde ik ;)

Geoffrey
15 juni 2008, 17:49
Ik vind toch dat MH de headline meer verdient dan Slipknot..
Slipknot heeft wel een paar goeie nummers maar MH heeft toch nog steeds meer status!!

nevyn292
15 juni 2008, 18:33
nou en, toch vind ik het wel goed dat slipknot het hoofdprogramma is :listen:

takemyscars
15 juni 2008, 21:57
30 min halen ze net geen 4 nummers van the blackening...

Strangegun
16 juni 2008, 07:39
30 min halen ze net geen 4 nummers van the blackening...


nou en.. heb liever dat ze wat oude nummers spelen.

takemyscars
16 juni 2008, 20:35
blood of the zodiac doen ze toch niet of je het graag wilt of niet.

Strangegun
18 juni 2008, 14:42
ik heb m'n kaartjes binnen :listen:

Strangegun
15 september 2008, 11:52
Bump :D

het komt steeds dichterbij :hippie:

MetalPunk
17 november 2008, 16:14
bumperdebump

Even een kleine update, ik hoor net dat Mister flynn van machine head een zware keel en/of longontsteking heeft. Kopenhagen is al gecanceld...


Hopen dat ze donderdag wel komen!!!!

Strangegun
17 november 2008, 17:39
als dat zo is he... omg :confused: dan word het al de 2 de keer dat ik ze mis..


fields of rock 2007 bus problemen

en nu dit weer.. :

Edit, lees ik van de machine head site :)

and Machine Head will play Saturday's show in Berlin (Nov 15) as scheduled.

JimiDylan
18 november 2008, 13:26
Wauw, op het laatste moment een kaartje gescoort voor 35 euro :D
En inderdaad, hopen dat MH wel gewoon spelen.

Strangegun
21 november 2008, 07:29
het was gewoon GEWELDIG :D

Eglagrodion
21 november 2008, 13:20
ik a 14 december in antwerpen :) ook wel relaxt.

Ik meot wel zeggen dat slipknot met hun nieeuwste album toch wel aardig verbetert is hoor 8-)

JimiDylan
21 november 2008, 15:28
het was inderdaad top. Maar ze hadden CoB en MH om moeten ruilen, MH heeft veel te lang gespeelt. Plus ze moeten iets doen aan die bassist, hij zong vals en zijn bas stond veeeel te hard, smeerde heel de mix dicht en was niet echt bevorderlijk voor je oren. Cob vond ik echt super, maar ja, jammer dat ze maar zo kort konden spelen.

Slipknot was qua muziek veel minder mijn ding, maar ze waren echt ziekelijk goed. Joey deed zijn leipe ik-kan-op-mn-kop drummen trucje weer, maar het hoogtepunt was echt Spit it out met: JUMP THE FUCK UP. Plus ik heb nog een emo op zn smoel geslagen omdat hij echt aan het kutten was, dat was ook wel grappig :D

Strangegun
21 november 2008, 17:55
het was inderdaad top. Maar ze hadden CoB en MH om moeten ruilen, MH heeft veel te lang gespeelt. Plus ze moeten iets doen aan die bassist, hij zong vals en zijn bas stond veeeel te hard, smeerde heel de mix dicht en was niet echt bevorderlijk voor je oren. Cob vond ik echt super, maar ja, jammer dat ze maar zo kort konden spelen.

Slipknot was qua muziek veel minder mijn ding, maar ze waren echt ziekelijk goed. Joey deed zijn leipe ik-kan-op-mn-kop drummen trucje weer, maar het hoogtepunt was echt Spit it out met: JUMP THE FUCK UP. Plus ik heb nog een emo op zn smoel geslagen omdat hij echt aan het kutten was, dat was ook wel grappig :D


hehe :D vriend van me had ook nog een emo de grond in geduwd :dance:
maar ben het niet met je eens dat ze Machine head moeten ruilen met CoB machine head vond ik echt ziekelijk goed, en had ze liever een half uur langer gezien ipv cob al zijn die ook aardig om te zien maar dit keer vond ik het geluid minder..

Thundermane
21 november 2008, 18:45
het was inderdaad top. Maar ze hadden CoB en MH om moeten ruilen, MH heeft veel te lang gespeelt. Plus ze moeten iets doen aan die bassist, hij zong vals en zijn bas stond veeeel te hard, smeerde heel de mix dicht en was niet echt bevorderlijk voor je oren. Cob vond ik echt super, maar ja, jammer dat ze maar zo kort konden spelen.

Slipknot was qua muziek veel minder mijn ding, maar ze waren echt ziekelijk goed. Joey deed zijn leipe ik-kan-op-mn-kop drummen trucje weer, maar het hoogtepunt was echt Spit it out met: JUMP THE FUCK UP. Plus ik heb nog een emo op zn smoel geslagen omdat hij echt aan het kutten was, dat was ook wel grappig :D

Niet helemaal mee eens wat betreft de basgitarist.
Op de momenten dat het nodig was, was de basgitarist er, vooral bij halo vond ik de bas rete strak!
CoB ging mwa, maar het is nooit de meest strakke band geweest, maar het was balen dat ze moesten stoppen op het moment dat ze ingespeeld waren, ik ben echter wel blij dat ze downfall hebben gespeeld!
Mja, pas bij slipknot ging ik in de pit en moet zeggen dat het er niet zo heftig aan toe ging als ik had verwacht, al was er zo op z'n tijd wel een aso die bvb een meisje gewoon gehoekt had... dat vink gewoon heel laag, maarja gelukkig werden dat soort types ook meteen neergehaald :P
T was wel lachen, want ze gingen kappen maar na het ge"we want more" gingen ze nog een nummer doen... toen gingen ze weer kappen, toen weer want "we want more" en toen gingen ze nog ens TWEE nummers spelen... ik had eigenlijk het gevoel dat ze t expres deden.
Mja, Slipknot speelde strak en het was vet, alleen was het wel 1 van meest zweterige bedoeningen die ik ooit heb meegemaakt.

Het vervelende voor mij die avond was dat ik met mensen ging die of Machine Head niet kenden, of het niet konden waarderen, terwijl ik eigenlijk ging voor Machine Head.
Ohja, CoB speelde echt gewoon TE kort, was niet grappig. MH speelde nog behoorlijk lang moet ik zeggen. En toen was het heeel lang wachten op Slipknot en zij speelden ook best lang, vooral met de toegiften, het hield maar niet op en ik was uitgeput :P

Strangegun
21 november 2008, 19:47
hehe ja, Na machine Head ben ik dan ook even op de grond gaan zitten, kwam een vent aan die vroeg of alles goed was blabla gaf me 2 muntjes om wat te drinken te halen ? :???: en tijdens slipknot kon ik soms ook echt niet meer... bij machine head ben ik wel veel de pit in gegaan, bij slipknot had ik er niet zo'n zin in wou gewoon mee zingen en soms wat duwen :hippie:

Metal Chick
22 november 2008, 14:49
Het was een geweldige avond!

COB kende ik niet goed, maar ze kwamen wel okee over.

Machine Fucking Head was weer een-compleet-uit-mijn-dak-gaan-optreden. Ik had aan het eind van hun gig al geen stem meer over. WOW! Zij waren de reden dat ik in de HMH stond en ze stelden niet teleur. Alleen zou een paar zanglesjes een goed idee zijn voor meneer Duce.:D Ik heb ook nog even een veel te duur, maar wel prachtig MH hempje gekocht.

Slipknot vond ik heel leuk om een keer gezien te hebben. Stelletje mafketels.:D Clown stond op een gegeven ogenblik vlak achter me tussen de mengtafels en gaf daar een jochie van een jaar of vijf (met knalrode soundbarriers op z'n koppie) een high five. Het kind vond het geweldig en was niet onder de indruk van Shawn's masker.

Spit It Out was echt een hoogtepunt. Ik was vergeten dat ze dat deden. Alleen moet Corey de volgende keer iets minder lang wachten met "Jump the fuck up", want ik had geen knieën meer over. Tja, geen 20 meer, he?;)

Ik heb ook nog een dreun uitgedeeld. Een knul achter me gaf me op een gegeven moment een harde klap precies op mijn ruggegraad. Ik heb er de rest van de avond last van gehad. Zijn blauwe plek gaat ie ook nog wel even voelen.