PDA

View Full Version : Even voorstellen



Arvoitus
9 juni 2008, 16:50
Hallo,
Ik ben misschien geen onbekende meer voor jullie na bijna 2 jaar bezoeker te zijn, maar om toch even netjes te doen en onder het motto: beter laat dan nooit.

Mijn naam is Lenny, 17 jaar en ik woon in het oosten van brabant in een klein boerendorpje genaamd bakel. Ik volg de studie Netwerkbeheerder in helmond, en ga over een jaartje naar het HBO.

Ik speel gitaar (uiteraard) op een Jackson Performer PS4 met een andere Jackson pickup (USA made). Dit gaat naar een Marshall MG30dfx, gekocht toen ik nog niet veel wist van het hele versterker gebeuren.
Ik ben zelf helemaal in pointy headstock gitaren, oftewel Jackson/Charvel.

Mijn muzieke voorkeur gaat naar het zwaardere metaal werk. Veel (80's) heavy/thrash met nog wat crossover/groove/death etc. Daarnaast ben ik die-hard Children of Bodom fan, "hate it, or love it". En ook ben ik helemaal gek van female fronted metal, bijv: Epica, after forever, ed.

Laatste tijd ben ik heel fanatiek in zelfbouw effecten/versterkers.
Op dit moment ben ik bezig met een MXR Distortion+ kopie van Newtone, maar een Madamp staat al in de planning. En later hopelijk een zelfbouw SLO of JCM800.

RoelTM
9 juni 2008, 17:57
Hallo,
Ik ben misschien geen onbekende meer voor jullie na bijna 2 jaar bezoeker te zijn, maar om toch even netjes te doen en onder het motto: beter laat dan nooit.
hehe... ik heb me ook nog niet voorgesteld geloof ik.... :hippie:

welkom!

Fender75
9 juni 2008, 19:17
Dan toch welkom zou ik zeggen!!

JeroenSchaaf
10 juni 2008, 12:24
Welkom!!!!