PDA

View Full Version : Squier Standard Tele



Thatn
9 juni 2008, 11:29
Zijn die standard Tele's van Squier ok?
Heb een op het oog(khoop hem vooral voor het uiterlijk eigelijk, speciale graphics op), en de pups leken me ook nog meevallen.
Iemand ervaring?

almarvk
9 juni 2008, 11:49
Gebruik 's de zoekfunctie. Een wereld gaat voor je open...


En je hebt al je keuze gemaakt, maar je wil eigenlijk weten/horen of die wel goed is? En een gitaar in die prijsklasse kopen vanwege de graphics is niet een sterke motivatie...

koentjo
9 juni 2008, 13:19
Gebruik 's de zoekfunctie. Een wereld gaat voor je open...


En je hebt al je keuze gemaakt, maar je wil eigenlijk weten/horen of die wel goed is? En een gitaar in die prijsklasse kopen vanwege de graphics is niet een sterke motivatie...

ik vond het wel belangrijk bij mn eerste gitaar.
totaal niet verdiept in van alles en nogwat eromheen.

natuurlijk wel iets geprobeerd, maar testen is er toch niet bij.
dus gekocht wat goed bij me voelde, en dat was toch de mooiere gitaar.

Thatn
9 juni 2008, 21:07
Het zit zo, door de fantastische looks en de voordelige prijs. Zou ik die tele kopen, om dan later nieuwe pups ed eventueel in te plaatsen.
Nu is mijn vraag, zijn die squier tele's van de standard reeks wel wat waard(als ze echt bagger zijn, heeft 't geen nut om er kosten aan te doen :p)

Mr.Fingers
9 juni 2008, 21:24
ik neem aan dat je de "obey" telecasters bedoeld... die zijn best goed voor hun prijs hoor.

Thatn
9 juni 2008, 22:10
ik neem aan dat je de "obey" telecasters bedoeld... die zijn best goed voor hun prijs hoor.
Jep die dus, en thx!

Demoi-crazy
9 juni 2008, 22:22
Ik veronderstel dat je niet gaat verwachten dat het ding speelt als een Tele van pakweg 1500 euro!

Maar desalniettemin is dat best een aardig gitaartje en, inderdaag hele coole grafics erop en tevens geborstelde hardware!

Je kan later altijd de plank wat upgraden als je wil... maar mijn ervaring zegt dat je dan waarschijnlijk een nieuwe zal kopen! Het is zooooo verslavend gitaren! :rockon: