PDA

View Full Version : Aria PRO II Lawsuit gitaren ES-335 345



Jay75
8 juni 2008, 23:13
Iemand hier bekent mee?
Ik heb een ES-345 kopie gezien voor 800 euro uit 1980.
Precies hetzelfde als een Gibson, zelfde headstock.

Maar is dat duur? Of normaal en zijn ze goed?

Ow hij is net verkocht zie ik nu:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=200230265164&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=010

Maar, is het wat?

Saf
9 juni 2008, 00:08
vind 800 wel heel erg veel. Schijnen erg goed te zijn, die oude japanse pre-lawsuits lijken mij een beetje te mythische status aangemeten te krijgen. Het begon met de oude ibi's e ntegenwoordig is voortaan alles wat uit japan komt en dezelfde headstock heeft een legendarische pre lawsuit.

Heb echter met de door jouw genoemde gitaar geen ervaring kan daar dus geen eerlijk objectief oordeel over geven.

Ibanez666
9 juni 2008, 10:26
Staar je niet bind op de headstock. Ibanez Les Pauls zijn gewilder met open book headstock, maar de latere zonder die headstock zijn wel beter. Dus wat wil je een goede gitaar of een lawsuit gitaar?

Persoonlijk vind ik dit te duur.

Jay75
9 juni 2008, 19:12
Okay, maar dit is geen Ibanez kopie he maar een Aria.
Of komt dat weer uit de zelfde fabrieken? Ik kan er vrij weinig over vinden, laatstaan over de huidige waarde. Kijk als je voor 800 euro een topgitaar hebt waar dan maar geen Gibson op staat maakt me nie zoveel uit ( al ben ik redelijk merkengeil ) maar een echte 345 is vrij kostbaar, zeker een oude.
Deze zag er zeer vet uit namelijk.

Toen zag ik gisteren deze op ebay maar voordat ik er iets zinnigs over vond was ķe al verkocht. Vandaar de Q ;)