PDA

View Full Version : Vudu - Download



JelmerOnGuitar
8 juni 2008, 21:31
Hey,

Ik ben de afgelopen tijd met mijn band onder andere bezig geweest met een clipje. Deze staat vanaf vrijdag op youtube en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. De audiokwaliteit onder het filmpje is niet heel best... De echte master zet ik hier ook ff neer:

Filmpje:
http://youtube.com/watch?v=u_wNDh6H-_k

Master:
http://vuduonline.nl/download/Vudu%20-%20Download%20Final.mp3

Ik sta open voor kritiek en ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden!

Groet, Jelmer.

HvV
8 juni 2008, 22:45
Hele leuke clip. Geluid is helemaal niet slecht voor jouwbuis begrippen. Vet!

Speulert
8 juni 2008, 23:09
Vette shit!

Bart_-
8 juni 2008, 23:12
Normaal gesproken luister ik niet naar dit soort muziek, maar ik vond het erg leuk! Zeker ook de clip. :)

JelmerOnGuitar
9 juni 2008, 13:06
Normaal gesproken luister ik niet naar dit soort muziek, maar ik vond het erg leuk! Zeker ook de clip. :)
Oké bedankt:D Het is ergens ook wel onze bedoeling vernieuwende muziek te maken. Wat dus ook interessant is voor mensen die niet naar hiphop/rap luisteren. :)

Thanks voor de positieve reacties:)

beruk
9 juni 2008, 15:55
Klinkt strak, dit soort muziek vraagt om strakheid (écht in de maat) Blazers zijn goed uitgebalanceerd, hammond helemaal goed, zou ik ook in het begin doen (ik ben niet zo van de synthesizer). Vernieuwend.... Boeit me niet. Ik zou vooral ook ska gaan maken!! Er is nog leemte na het verdwijnen na Jammahtammah. Tekst is leuk. Slot gitaar geluid is niet helemaal mijn ding, iets te metal en de overgang is me te groot
Dik in orde!

Jeroen_TRC
9 juni 2008, 16:17
Heerlijke muziek, zelfs die wigger ;)

GravyTrain
9 juni 2008, 18:25
Lekker muziekje, zat te swingen op m'n stoel. :dance:
Leuke clip ook, goed in elkaar gezet.

almarvk
9 juni 2008, 19:41
Leuk dat Poppodium Romein erin voorkomt :) Clipje is wel grappig

bass blom
9 juni 2008, 23:36
klinkt lekker!
clip niet gezien, meteen de muziek gepakt en hard gedraaid :cheerup:

guhlenn
10 juni 2008, 09:02
Muziek is zeker ok, klaar voor de radio IMHO. VErnieuwend vind ik het totaal niet overigens, maar dat hoeft ook niet. en een leuek tekst die ergens over gaat, chapeau! (ook muziek, geen clip gezien)

Bloodline
11 juni 2008, 10:49
lekker clippie!!
Lekkere muziek, toppie!
Ik moet jullie weer eens live zien :D lijkt me tof!
Maar ben het niet 100% eens met de lyrics :P

Voidhead
11 juni 2008, 10:50
Goed hoor, klinkt relaxed. Leuk ook met de blazers erbij :)

meul
11 juni 2008, 14:08
tof hoor! het loopt gewoon erg lekker, tof met die blazers.

Riky
11 juni 2008, 17:13
Vet hoor:) Hoe niet van rap, maar ik vind jullie tekst wel grappig genoeg om het leuk te vinden:D

Mooie opname kwaliteit ook! Lekkere drums!

JelmerOnGuitar
12 juni 2008, 10:58
Oké dan!:D Wat een positieve reacties wederom!

Geweldig, ik ben erg blij dat het in de smaak valt. En idd, ik ben ook heel erg tevreden met het geheel. Ook over de opnamekwaliteit en de uiteindelijke mix;)

Bedankt!

guitarchris
12 juni 2008, 12:08
Ik vond het een leuk liedje, je kan niet zeggen dat jullie van toeten noch blazen weten!! :P :D

MegaDrive
12 juni 2008, 13:34
Ben eigenlijk meer van de metal maar dit nummer heeft me pvd goed te pakken zeg! Lekkere song, strak gespeeld, leuke details en leuke tekst die goed wordt gezongen. Ziet er profi uit maar wel lekker down to earth in de zolderkamer. Top!

JelmerOnGuitar
19 juni 2008, 15:20
Hey iedereen,

Nogmaals erg bedankt voor de reacties!
Ik ben blij dat het allemaal zo goed valt...

Jelmer:)