PDA

View Full Version : Squier Telecaster Affinity Series?



R2on
8 juni 2008, 19:58
Hallo, dit is mijn eerste post hier (al heb ik wel wat langer gewoon topics bekeken).

Ik kom meteen met een vraag. Ik speel nu al een paar maanden gitaar, nu is het mijn verjaardag en kan ik mijn gitaar upgraden (vertrouw me, mijn oude is bagger :P ).


Ik zocht dus een telecaster omdat ik ze er heel sexy uit vind zien en de klank (dat twang vooral) trekt me heel erg aan.

De vraag: Is de Squier Telecaster Affinity Series voor 165euro (nieuw) het waard? ik heb een aantal reviews gelezen en voor money/quality gehalte las ik goede dingen.


Alvast bedankt en nee ik kon niks vinden in andere topics, call me blind :o

frankiiee
8 juni 2008, 20:15
hallo,

Ik heb de squier stratocaster affinity, vind dit voor het geld zeker geen slechte gitaar, speel ook nog maar een klein half jaar elektrisch maar ik ben er alleszins tevreden mee, een redelijk geluid vind ik persoonlijk en vlot bespeelbaar. Maar heb al veel horen zeggen dat de london city comet beter is dan een squier, maar ik heb nog nooit een bespeeld dus dat durf ik niet te bevestigen.

groet

joskedentweede
8 juni 2008, 20:18
Ja, inderdaad, kijk eens naar een london city.
Je zult ze allebei eens moeten testen en bepalen de welke je het beste vindt.

R2on
8 juni 2008, 20:24
Maar zijn dit dan de twee grootste concurrenten bij die prijsklasse?

Ik heb ook iets goeds gelezen over de Richwood alleen zijn die er niet bij de gitaar winkel in Amersfoort :/

Dus London City en Squier.

Ok bedankt voor de replies :)

Rormo
8 juni 2008, 21:04