PDA

View Full Version : MissYeh stelt zich voor :p



MissYeh
7 juni 2008, 23:28
Hallo allemaal :) Ik ben Kana .. en op het internet MissYeh.

Ik heb al jaren eigenlijk gitaar willen spelen en eindelijk sinds eind Maart 2008 ben ik dan toch echt begonnen!..en nu wil ik niet meer stoppen! Een dag niet even gespeeld is een niet complete dag voor mij.

Helaas heb ik als student zijnde geen centjes voor lessen maar gelukkig ben ik iemand uit Den Bosch op het internet tegengekomen die mij zo nu en dan het één en ander leert en feedback geeft op mijn spelen..waar ik hem enorm dankbaar voor ben! Ik hoop verder iemand te kunnen ontmoeten die mij zo nu en dan eens wil verder helpen.. verder is het veel zelfstudie voor mij.

Mijn voorkeur gaat uit naar melodische Fingerpicking/tokkel muziek. Strummen is ook leuk maar fingerpicken geeft mij net iets meer voldoening.

Ohja voor diegenen die het heel erg graag willen weten: '82/F/Leeuwarden


Anyway... Hallo..hier ben ik en ik hoop hier nog lang te mogen zijn :)

Bye Bye

gitaarvrouwtje
8 juni 2008, 00:09
hallo kana
ik woon een eindje van je af, zou je anders met plezier af en toe wat willen helpen , niet dat ik nu zo meesterlijk speel maar speel toch al weer iets langer, en zag net dat je een beetje dezelfde speelstijl kant op wilt als ik

nou ja, wie weet he..ik woon een eindje boven groningen dus t is nu ook weer de wereld niet uit naar leeuwarden

veel plezier hier
kris

MissYeh
8 juni 2008, 00:35
Kris! Dank je wel :)

Leuk dat je reageert..Groningen is om de hoek joh! :P Ik ben in het bezit van een auto, de afstand is nog makkelijk te overbruggen en ik heb het er erg graag voor over. Het lijkt me hoe dan ook leuk om elkaar ooit eens te ontmoeten :) Hetzij om samen muziek te maken of dat ik eens bij jullie kom kijken als jullie optreden :)

Groetjes Kana

gitaarvrouwtje
8 juni 2008, 00:38
nou wees welkom , ik heb een repetitiehok dat ik heel groots STUDIO waag te noemen waar ik met mn bandjes repetereer en waar ik zelf vaak zit te spelen
ik woon op een boerderij op een schitterend plekje, dus ik zal je wel ff een prive berichtje sturen, dan kom je gerust maar een keertje langs hoor
groetjes
kris

richwoodplayer
8 juni 2008, 00:45
welkom!
suc6 met lessen nemen ;)

MissYeh
8 juni 2008, 02:12
Dank je wel richwoodplayer :)

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:17
Ik hoop verder iemand te kunnen ontmoeten die mij zo nu en dan eens wil verder helpen.. verder is het veel zelfstudie voor mij.

Bye Bye

Ik weet weing van fingerpicking enzo, maar hoe zie je eruit?











(té fout, maar ik kon het niet laten)

Tho
8 juni 2008, 02:21
Welkom Kana! Zoals je aan Appendix' reactie ziet, wil het hier af en toe nog wel eens gieren van de hormoontjes. Hij kan er niets aan doen want hij is ontoerekeningsvatbaar want hij lijdt aan vroege dementie, progeria, schizofrenie en nijgt naar het manische, maar verder is het het een gezellig forum!

Welkom!

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:26
Ik neig naar de dames!!! :cooler:


IRL ben ik echter verlegen, en zoals Tho al zo treffend omschreef, compleet sociaal gehandicapt.

Welkom!

Tho
8 juni 2008, 02:28
Ik neig naar de dames!!! :cooler:


IRL ben ik echter verlegen, en zoals Tho al zo treffend omschreef, compleet sociaal gehandicapt.

Welkom!

Je moet gaan slapen vriend. Regelmaat is voor jou heel belangrijk, zéker nu je die antipsychotica krijgt.

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:29
Maar slapen doet zo'n pijn, ze hebben mijn matras ingenomen toen ik bij die grote verpeger met zn tattoo zn tepelpiercing eruit beet. :( Hij is teruggekomen met een kale sadist en nu pis ik brokjes.

Tho
8 juni 2008, 02:30
Maar slapen doet zo'n pijn, ze hebben mijn matras ingenomen toen ik bij die grote verpeger met zn tattoo zn tepelpiercing eruit beet. :( Hij is teruggekomen met een kale sadist en nu pis ik brokjes.

erkenning.. ERKENNING!!! :cooler:

MissYeh
8 juni 2008, 02:34
haha.. FOEI hendrix_appendix! ..maare, hoe zie jij er uit dan? :satisfie:

Mocht je het toch nog heel erg graag weten..dan moet je mijn vids op mijn blog (categorie gitaar) maar eens bekijken meneertje :)

Anyway..Thanks for the warm welcome you both! Het lijkt me idd een enorm gezellig forum..erg vriendschappelijk ;) :p ha ha

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:35
Tho, wacht maar, als ik vrij kom...

Ik maak een sjaal van je dikke darm en vermaal je botten tot potgrondverrijker!!!

(Kut, daar komt de besnorde nachtzuster met mn prikje, even met de billen bloot en dan de oogjes toe.)

@Misyeh- zal morgen wel eens kijken of je door de ballotagecomissie komt;))

Tho
8 juni 2008, 02:35
haha.. FOEI hendrix_appendix! ..maare, hoe zie jij er uit dan? :satisfie:

oh jee.. nu roep je het wel een beetje over jezelf af he :eek:

@Appendix: Ja in een van je psychoses zeker..

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:39
http://www.fugly.com/ornot/fugly/images/upload/hairy_man_copy.jpg

Denk qua uiterlijk aan dit, maar dan wat vollere wenkbrauwen.

Tho
8 juni 2008, 02:40
maak me gek! :seriousf:

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:43
Ik weet 'et, die bank moet er echt een keer uit.

MissYeh
8 juni 2008, 02:48
http://www.fugly.com/ornot/fugly/images/upload/hairy_man_copy.jpg

Denk qua uiterlijk aan dit, maar dan wat vollere wenkbrauwen.


Oooooh...je ziet er zo mannelijk uit hendrix_appendix! ;)

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:50
Je zou me eens zonder trui moeten zien!

Tho
8 juni 2008, 02:50
Dit is het moment waarop ik me begin af te vragen waarom ik nog wakker ben..

Weltrusten

hendrix_appendix
8 juni 2008, 02:56
Wakker blijven Tho, nog een paar miniuten en we hebben haar 06!




Maar goed, je bent al goed op weg met fingerpicken. "Dust in the Wind" moet ik ook nog eens een keer leren. Cool dat je uit Azie komt btw. :cooler:
Maar nu ga ik toch echt eens slapen.

gitaarvrouwtje
8 juni 2008, 10:12
hah...eat your heart out, ze komt bij MIJ een thuis bezoekje afleggen
tsja ..je hebt charme of je hebt t niet..
duh :hippie:

MissYeh
8 juni 2008, 19:08
ahaha... en gitaarvrouwtje heeft het helemaal! ;)

Dark_Tranquillity
8 juni 2008, 19:36
Zet een EMG in de gitaartje, zou ik zeggen.

Tho
8 juni 2008, 21:55
http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/no.gif

TRUE!.....

MissYeh
8 juni 2008, 22:03
TRUE!.....


Ik vat m niet... leg eens uit

Tho
8 juni 2008, 22:07
Ik vat m niet... leg eens uit

EMG is een merk van pickups (je weet wel, die dingen die het signaal van je snaren opvangen?), en Dark_Tranquility is daar nog al fan van en krijst dat dan ook overal, terwijl de meeste EMG's magertjes en steriel klinken. (jaja Dark, behalve de EMG85 dan :D)

snappie?

Mr.Fingers
8 juni 2008, 22:10
Welkom! Ben blij dat er nog een fingerpickster zich hier aanmeld! (ik poog het te doen, maar verder dan wat standaardpatroontjes kom ik niet)

MissYeh
8 juni 2008, 22:17
EMG is een merk van pickups (je weet wel, die dingen die het signaal van je snaren opvangen?), en Dark_Tranquility is daar nog al fan van en krijst dat dan ook overal, terwijl de meeste EMG's magertjes en steriel klinken. (jaja Dark, behalve de EMG85 dan :D)

snappie?

.. kon de "http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/no.gif" van macwilliams niet helemaal plaatsen. Maar nu snap ik het.



Welkom! Ben blij dat er nog een fingerpickster zich hier aanmeld! (ik poog het te doen, maar verder dan wat standaardpatroontjes kom ik niet)

Dank je wel Mr.Fingers :) Veel oefenen zegt men altijd tegen mij :p

Mr.Fingers
8 juni 2008, 22:22
Dank je wel Mr.Fingers :) Veel oefenen zegt men altijd tegen mij :p

Oefening baart kunst, maar baart ook bloedende vingers ;)

MissYeh
8 juni 2008, 22:26
Oefening baart kunst, maar baart ook bloedende vingers ;)

Oh..tell me about it :p .. ik ben blij dat ik nu eindelijk wat eelt op mijn vingers heb..anders is het niet lang vol te houden. Moet ook nog steeds wennen aan het eelt, mijn vingers zijn ineens zo ongevoelig :p

Heb jij ook al een partij eelt op je akkoord hand (weet niet hoe het heet).. :)

Geoffrey
8 juni 2008, 22:26
Zet een EMG in de gitaartje, zou ik zeggen.

Was wel te verwachten.. :satisfie:

@ MissYeh: Welkom trouwens..

macwilliams
8 juni 2008, 23:11
Excuse my rudeness, welkom ook namens mij.

En die EMG's zijn vast erg goed anders zouden al die
metal-gods er niet mee spelen. Maar Dark tran thingemejiggy
maakt er hier een runnig gag van. Maar dat is eigenlijk ook wel
weer een beetje cool.



mac gaat slape http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/yawnee.gifhttp://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/sleephappy.gif

MissYeh
8 juni 2008, 23:22
Excuse my rudeness, welkom ook namens mij.

En die EMG's zijn vast erg goed anders zouden al die
metal-gods er niet mee spelen. Maar Dark tran thingemejiggy
maakt er hier een runnig gag van. Maar dat is eigenlijk ook wel
weer een beetje cool.



mac gaat slape http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/yawnee.gifhttp://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/sleephappy.gif


Dank je wel mac..en lekker slapen! :)

Tubescreamer
9 juni 2008, 00:20
Nou zal ik dan ook maar effe? Welkom! :cheerup: Oh en ik ga me niet bemoeien met gezwam over EMGs :D
Leuk dat je fingerpicked, dat zouden meer mensen moeten doen (incl. mezelf :chicken: )

gitaarvrouwtje
9 juni 2008, 00:55
EMG pfff
een beetje fingerpicker gaat voor de fishman aura :satisfie:

B_2_the_a
9 juni 2008, 01:02
EMG pfff
een beetje fingerpicker gaat voor de fishman aura :satisfie:

of lr baggs

iwamoto
9 juni 2008, 01:17
ik zal natuurlijk ook even mijn neus laten zien, enkel omdat...nouja, vrouwen die zich voorstellen...iwa...brood met boter...

MissYeh
9 juni 2008, 12:50
iwa :) hoi! Leuk dat je je ook even laat zien ;)



EMG pfff
een beetje fingerpicker gaat voor de fishman aura :satisfie:


of lr baggs


Thanks.. zal het onthouden mocht ik het een keertje willen hebben :)

gitaarvrouwtje
9 juni 2008, 13:25
geloof me, hoe beter je gaat spelen hoe kieskeuriger je gaat worden, en voor je t weet koop je je eerste martin , taylor..met massief blad etc etc..MET zo fishman aura of andere eersteklas pickup..

(of je kiest voor een guild zoals ikke haha)

JeroenSchaaf
9 juni 2008, 15:38
Of een Crafter ;)

JeroenSchaaf
9 juni 2008, 15:38
En welkom Missyehh!

IK ga binnen kort in Leeuwarden studeren!! :) Leuke stad!

gitaarvrouwtje
9 juni 2008, 19:14
Of een Crafter ;)

als je met minder tevreden bent kun je dat doen ja :hippie: (sorrie joene..inkoppertje hihi)

MissYeh
9 juni 2008, 19:35
als je met minder tevreden bent kun je dat doen ja :hippie: (sorrie joene..inkoppertje hihi)

lol..het had niet veel gescheeld..of ik had een crafter SE-15 gekocht! Maar besloot toch voor cort te gaan vanwege een iets mooiere geluid :)

gitaarvrouwtje
9 juni 2008, 20:37
ah maar ik plaag joene maar hoor, hij woont ook hiero haha
hij heb een mooie gitaar gekocht..staat wel ergens een plaatje van hier op t forum

niet zo mooi als mijn guild uiteraard, maar goed..dat kind lijkt op dr moeder he hahaha

JeroenSchaaf
10 juni 2008, 12:18
ah maar ik plaag joene maar hoor, hij woont ook hiero haha
hij heb een mooie gitaar gekocht..staat wel ergens een plaatje van hier op t forum

niet zo mooi als mijn guild uiteraard, maar goed..dat kind lijkt op dr moeder he hahaha

:) geeft niks Kris ;) Voor mijn doeleinde is de crafter perfect!

Ik snap als je meer acoustische speelt een bepaald geluid zoekt en dat er ook voor betaald!

Heb gellukig nog me custom Peer Dellen :)