PDA

View Full Version : mij nieuw gitaartje



MEDUSA
7 juni 2008, 23:18
ik heb een gitaartje gekocht een stagg stratocaster
linkshandig , gwn gevraagd bij de gitaarverkoper
maar kan ik ook gwn spelen zonder die tremelo ?

kzal later wa foto's erop zetten

Vonk
7 juni 2008, 23:20
YESSSS! LAMA KOMEN DIE FOTO'S!! ALTIJD MOOI OM TE ZIEN, EEN STAGG!!!

LAG-Grenade
7 juni 2008, 23:32
Ooh Ooh :chicken:

Hendriks
7 juni 2008, 23:34
WTF is GWN?



Maar gefeliciteerd altijd mooi een nieuwe gitaar .

Kellet
7 juni 2008, 23:36
WTF is GWN?


Dat is de luie manier om 'gewoon' op te schrijven.

JeanPaul du Vinnie
7 juni 2008, 23:37
maar kan ik ook gwn spelen zonder die tremelo ?

Tuurlijk, gewoon die tremelo eraf schroeven en da's in orde. :)

Wiellem
8 juni 2008, 00:51
Ik heb ook een Stagg stratocaster achtig ding gekocht laatst, en ik zou wel aanraden om de tuners en/of topkam te vervangen. Kweenie in welke prijsklasse de jouwe ligt maar bij de mijne heeft het een hoop gescheeld voor die 20 euro ongeveer.

hendrix_appendix
8 juni 2008, 03:19
Jammer dat je je niet wat beter georienteerd hebt, Behringer bijvoorbeeld maakt ook erg goede strat kopieen. Niettemin gefeliciteerd met je aankoop!

grayfink
8 juni 2008, 08:08
Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar! Stagg heeft niet zo'n hele beste naam eerlijk gezegd, maar de duurdere modellen vallen wel mee geloof ik. Ik hoop voor jou dat je een goede te pakken hebt. Het is in elk geval een begin. En als je de tremolo er afhaalt maakt dat uiteraard niets uit voor de bespeelbaarheid. Probeer trouwens een beetje op spelling en interpunctie te letten, MSN-taal wordt hier niet op prijs gesteld :)

G.G.
8 juni 2008, 08:10
Gecondoleerd met je aanschaf.

grayfink
8 juni 2008, 09:35
Probeer ik het nog een beetje aardig te zeggen...:satisfie:

macwilliams
8 juni 2008, 10:34
ik heb een gitaartje gekocht een stagg stratocaster
linkshandig , gwn gevraagd bij de gitaarverkoper
maar kan ik ook gwn spelen zonder die tremelo ?

kzal later wa foto's erop zetten

Gefeliciteerd met je aankoop.


Kan ik een klinker kopen?

Rinze
8 juni 2008, 10:58
Probeer trouwens een beetje op spelling en interpunctie te letten, MSN-taal wordt hier niet op prijs gesteld :)

wtf, lp nt t zkn mn!

@ ts: vl plzr!

grayfink
8 juni 2008, 11:19
ch fck ff. Mll Grngr. :angry:


Zndr klnkrs blft ht trwns prm lsbr. Zndr mdklnkrs wrdt ht n pnhp.
Dt s trwns l rdr tgbrd bsprkn p gtrnt. Tt w r hfdpn vn krgn.

~Dimitri~
8 juni 2008, 11:24
^^ ééh ?? :chicken:

macwilliams
8 juni 2008, 11:25

Rinze
8 juni 2008, 11:27
Helemaal geen tekst, dat schiet ook lekker op.

En als je dat dan quote zie je helemaal niks.

DeiDRagonas
8 juni 2008, 11:52
Maarreh... waar blijven die FOTO'S!!









:)
lol


Grt R!

Vonk
8 juni 2008, 12:04
Wrdn W Lkkr Gmkt, Kmn D Ft's Nt...

macwilliams (member.php?u=15400) hoe doe je dat, een reactie zonder letters?

macwilliams
8 juni 2008, 12:13
.


Dat is dus zeg maar een tekst van minimaal 10 tekens maar dan in de meest simpele sms uitvoering dus zonder klinkers of medeklinkers.

MEDUSA
8 juni 2008, 12:20
HieR De FoToS DaN ;

http://i65.photobucket.com/albums/h212/Robbe_photos/Afbeelding001.jpg

http://i65.photobucket.com/albums/h212/Robbe_photos/Afbeelding002-1.jpg

kan al paar introotjes spelen

Steven Otto
8 juni 2008, 12:21
cool
http://i138.photobucket.com/albums/q260/Ensi_Ferum/w00t.jpg

Dweezman
8 juni 2008, 12:25
Goed bezig, joh. Lekker leren spelen, en als je het echt te pakken krijgt, ooit nog eens een duurdere gitaar kopen. Voor nu zit je goed. Mooi ding!

richwoodplayer
8 juni 2008, 13:12
ziet er best raar uit, een linkshandige als je gewend bent om altijd naar rechts handige te kijken:p
veel plezier met de gitaar :rockon:

Rormo
8 juni 2008, 13:20
hihihi, iedereen raadt de TS af om zo'n goedkope Squier te kopen omdat die niet zo goed zijn en ook nog eens niet geschikt voor z'n muziekstijl, en dan presteert hij het om het nog erger te maken door een Stagg te kopen. Toch best wel ironisch.

Mare veel plezier er mee Medusa!

ACSlater
8 juni 2008, 13:38
hihihi, iedereen raadt de TS af om zo'n goedkope Squier te kopen omdat die niet zo goed zijn en ook nog eens niet geschikt voor z'n muziekstijl, en dan presteert hij het om het nog erger te maken door een Stagg te kopen. Toch best wel ironisch.

Mare veel plezier er mee Medusa!

Tsja eigenlijk is een Stek niet eens zo beroerd om op te beginnen zolang deze goed is afgesteld. Als je de plank waar ik mee ben gestart vergelijkt met deze dan zou ik voor de Stek kiezen. Punt is, dat ik nu geneigd ben alles met mijn Gibson te vergelijken en dan is bijna niets goed genoeg.

pueblo
8 juni 2008, 13:49
cool
http://i138.photobucket.com/albums/q260/Ensi_Ferum/w00t.jpg

nene stagg, dit is cool
http://images.piens.be/piens.lasso?img=cool/f503303605.png

blijkbaar maakt cool ook jacuzzi's.(net gezien op piens)

R.J
8 juni 2008, 13:54
mijn beste vriend is begonnen op de rechtshandige versie van dat ding.
Niets mis mee, ookal zijn er hier die mijn mening daarover niet delen :seriousf:

Het doel van een beginners, of eerste, gitaar is nog altijd dat het geluid maakt wat bruikbaar is om het gitaarspelen onder de knie te krijgen, niet een tone gelijk een '56 fender strat.

gerritje tralalalala
8 juni 2008, 14:08
Dat ziet er niet al te verkeerd uit, alleen vind ik die stagg headstock nooit zo geslaagd.

Maargoed, ga lekker spelen en have fun.

almarvk
8 juni 2008, 14:13
Één keer op een Stagg strat gespeeld, en wat heeft dat ding een dikke hals. Een boomstam is er niets bij. Vond het daarom alleen al niet fijn spelen.

Speulert
8 juni 2008, 14:19
Tsja eigenlijk is een Stek niet eens zo beroerd om op te beginnen zolang deze goed is afgesteld. Als je de plank waar ik mee ben gestart vergelijkt met deze dan zou ik voor de Stek kiezen. Punt is, dat ik nu geneigd ben alles met mijn Gibson te vergelijken en dan is bijna niets goed genoeg.

Inderdaad,ik heb ook eens zo'n stekje vastgepakt om nou eens te kijken waar al die horrorverhalen vandaan kwamen.Maar eigenlijk was het gewoon wat je van een budget gitaar zou verwachten.Niet meer niets minder en zeker voldoende om mee te beginnen

Geoffrey
8 juni 2008, 14:20
nene stagg, dit is cool
http://images.piens.be/piens.lasso?img=cool/f503303605.png

blijkbaar maakt cool ook jacuzzi's.(net gezien op piens)

Cool maakt inderdaad jacuzzi's..
Loop je wat rond in Piens..ga je van het éne naar het andere..en sta je plots naar jacuzzi's te kijken en vraag je jezelf af : wtf doet dit hier?!

Is het geen succes om gitaren en amps te maken kan je dua nog steeds jacuzzi's gaan bouwen.. :stop: