PDA

View Full Version : ter ere van mijn 40e



repelsteeltje
7 juni 2008, 19:15
Ik had ter ere van mijn 40e een feestje in mijn tuin georganiseerd.
Min broer heeft een mooi stukie voor me geschreven en ik moest mijn gitaar neerzetten en het aanhoren.Ik was blij verast en vond het zeer mooi vooral omdat ook mijn famillie hier aan mee doet.

Op keyboard en dwars fluit mijn nichtje op de Bas mijn neef en op gitaar mijn broer.

http://nl.youtube.com/watch?v=wJGfqRj35_M

Geoffrey
7 juni 2008, 19:53
Ik zou het graag bekijken.. maar mn comp blijft een foutmelding geven als ik youtube wil openen..

The Lo Lands
7 juni 2008, 20:01
Dit is inderdaad een mooi en gevoelig stukje muziek wat ook met feeling gespeeld is!! Een dikke duim op van mijn kant : )

gitaarvrouwtje
7 juni 2008, 20:52
klikt harstikke mooi, maar ik vind het vooral ontzettend leuk dat je broer dit voor je doet, ..mijn broer is overleden, en hij en mijn andere broer waren dikke maten..dan denk ik echt..wat mooi dat jullie elkaar hebben

mooi zo n muzikale familie, en dit is t mooiste kado wat je kunt krijgen
echt GAAF

Ibanez666
7 juni 2008, 22:22
Klinkt heel erg mooi en relaxed...alleen die bretels.... ;-)

ixque
7 juni 2008, 23:27
Wat een figuur en wat een gevoel legt ie erin. Erg mooi!

Speulert
8 juni 2008, 00:01
Inderdaad wat een gevoel,indrukwekkend

gefeliciteerd trouwens

Makor1966
8 juni 2008, 00:38
Heeeel gaaaaf!!! :satisfie:

repelsteeltje
8 juni 2008, 07:29
Was inderdaad erg mooi heb er met een brok in mijn keel naar geluisterd.
Bedankt voor de leuke reacties en inderdaad gitaarvrouwtje het is heel mooi om zo met je familie om te kunnen gaan en muziek te kunnen maken, wat erg van je broer....ik zou me geen raad weten als mijn broer zou overlijden.

En tja die bretels :D staan vol met muzieknoten draag ie altijd als ie het podium opstapt :satisfie: en mijn broer zit vol met expressie en beschouwt muziek dan ook als kunst, wat het natuurlijk ook is.

Riky
8 juni 2008, 14:04
echt super mooi!!! een en al gevoel, zie je en hoor je gewoon!!
Alleen daarom is het al mooi

Geoffrey
8 juni 2008, 14:36
En tja die bretels :D staan vol met muzieknoten draag ie altijd als ie het podium opstapt :satisfie: en mijn broer zit vol met expressie en beschouwt muziek dan ook als kunst, wat het natuurlijk ook is.

Dit zie je gewoon dat ie muziek als kunst beschouwt..
Dit is muziek uit het hart..

repelsteeltje
12 juni 2008, 14:00
Ook deze was een leuke enm gelukkig heb ik fijne buren,


http://nl.youtube.com/watch?v=ItuIs-kktcg&feature=user