PDA

View Full Version : Gitariste/zangeres zoekt band (omgeving Utrecht/Tiel)



Roosje_Katoen
7 juni 2008, 16:53
Hoi! Ik ben een gemotiveerde gitariste + zangeres, woon in Culemborg en ben 15 jaar.

Ik hou zelf van bands als: Deep Purple, Led Zeppelin, Alice Cooper, Lynyrd Skynyrd, Rory gallgher, Steve Morse band, Savatage (dat is dan weer meer metal). En verder vanalles nog wat ik nu vergeet te noemen.
vooral rock dus, soms wat blues, soms wat metal en soms wat lekker rustigs. :)

Ik ben geen beginner meer maar ik durf mezelf ook nog niet echt heel gevorderd te noemen. Ik ben in ieder geval heel erg enthousiast en gemotiveerd! Het is niet mijn bedoeling om alleen maar covers te maken maar ook zeker eigen liedjes te schrijven.
Voor een instrumentaal nummertje van mij: http://www.youtube.com/watch?v=k6EmXwRAxeI
Helaas niet zo'n goede geluidskwaliteit waardoor de gitaar wat vals klinkt en in het midden zitten wat fouten, maar voor het idee. Binnenkort probeer ik nog eens wat beters op te nemen. Om mijn zang te horen, mail dan even, dan stuur ik wat.

Een echt goede oefenruimte heb ik niet, wel een drumstel op zolder.
Maar Utrecht of Tiel is allebei goed te doen qua afstand, al te veel verder wordt lastig. (kan zelf alleen met fiets of openbaar vervoer)

Ik zoek dus vooral een bassist en een drummer, maar ook evt een 2e zanger(es) en of een 2e gitarist. leeftijd maakt mij niet zoveel uit.

reageer hier, pm of mail! (roos.mattaar@xs4all.nl)

TfH
4 september 2009, 18:31
zoek je nog steeds iets?? ik heb namelijk wel een zangeres/gitarist nodig in bilthoven, vlak bij utrecht.

TfH
4 september 2009, 18:38
PS: wij zijn allemaal ongeveer even oud (16,bijna 18 ) en spelen voornamelijk paramore, lesley roy, green day en beginnen aan eigen nummers;)

rock_indo
25 september 2009, 15:22
Hey! Ik zit in een bandje (zie onderschrift, en we zoeken 2e gitarist/2e zangerers) We oefenen in Zoelmond!

Als je interesse hebt, hoor ik het wel :)