PDA

View Full Version : Musoland vragen/ervaringen



dano
7 juni 2008, 16:49
Hallo allen,

heb al een beetje rondgezocht over de gitaren bij http://www.musoland.com.cn/ , maar heb toch nog wat vragen. Ik zag dat orpheo er een had en er had nog iemand zo'n gibsun, toch wel tof om zo'n vette sjonnie les paul erbij te hebben.

Na een beetje rekenen is het volgens mij: 220 + 110 dollar wat neerkomt op zo'n 210 euro. Zijn er nog andere kosten? Rekent de douane bijvoorbeeld en hoeveel zou het dan in zn totaal op komen?

Wat is ongeveer de kwaliteit van deze planken? Ik verwacht uiteraard geen gibson kwaliteit maar waarmee kan ze vergelijken? Beetje redelijk afgewerkt? Hoe is de sound? Elementen zijn uiteraard te vervangen net als de andere hardware:)

Worden ze goed verzonden? (zijn ze eigenlijk incl case?)

enfin, hoop vragen, maar bedankt alvast!

http://www.musoland.com.cn/pic/digi/1135_more6.jpg

ziet er toch super uit?:P

ben vanhoof
7 juni 2008, 17:45
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar heb er ook al dikwijls aan gedacht om er zo eentje over te laten komen. De kans dat er deze zomer zo eentje binnen komt is eigenlijk vrij groot. En je kan ze altijd voor dezelfde prijs doorverkopen, zie maar op kapaza. Daar staat een zakk wylde buzzsaw gibsun waar al €500 voor geboden is... Ik veronderstuel dat dat bij bv een witte custom of supreme ook zo wel zal zijn.

dano
8 juni 2008, 00:36
hm nu kom ik deze site ook tegen: http://www.bounry.com/

http://www.bounry.com/userfiles/021.jpg

mrweird
8 juni 2008, 10:39
Op http://www.ebaysoho.net en http://www.dhgate.com/ staan ze ook met bakken. Ik ben nog geen ervarings deskundige.. :D

bass blom
8 juni 2008, 11:49
planken die wel nog flink wat aandacht nodig hebben met name op de frets.
die zitten er in en daar is alles mee gezegd.
en de semi hollow die ik heb daarin zat een blok hout half los.

dano
8 juni 2008, 15:27
planken die wel nog flink wat aandacht nodig hebben met name op de frets.