PDA

View Full Version : foto als bijlage in bericht



speulmenneke
7 juni 2008, 01:01
Ik wilde laatst een foto plaatsen bij een reactie op een onderwerp. Bij de FAQ gekeken en gelezen dat je de knop "beheer bijlagen" moet indrukken....helaas geen dergelijke knop te zien (heb ik weer). Hoe moet dit nu?

Groeten,

Speulmenneke.

Mr.Fingers
7 juni 2008, 12:55
Hier op gitaarnet kan dit niet (wegens te kleine serverrruimte waarschijnlijk). daarom dat je je plaatjes moet uploaden bij een externe site (imageshack.us, linkyourfiles.com,...) en dan hier tussen IMG-tags moet plakken.

Alleen admins & mods mogen bijlagen posten (denk ik)

speulmenneke
7 juni 2008, 17:42
Sorry Mr.Fingers, ik snap het (helaas) niet zo goed. Ik wilde reageren op een vraag van "Sophie" (bepaalde noten niet goed kunnen spelen in het "speeltechnieken & theorie"-forum) en daarbij een foto laten zien van een (juiste) stand van de hand op de gitaarhals.
Overigens heeft daaronder ene hugo123 een grote afbeelding geplaatst. Zo zou ik het ook willen. Misschien een stap voor stap uitleg?? Ik heb me al geregistreerd bij "linkyourpics.com".
Bij voorbaat dank als je de moeite wilt nemen.

Mr.Fingers
7 juni 2008, 17:54
zo doe ik het...

ga naar imageshack.us
upload daar je foto vanaf de harde schijf (browse), selecteer "resize picture", selecteer daar 600x800 (15" monitor), klik op "upload". Laat de pc z'n werk doen. na even wachten kom je op de volgende site, met 4 hyperlinks, dan een miniprentje van je afbeelding, en daaronder terug 4 hyperlinks. Je selecteerd de onderste "direct link to image", en je kopieert die, Die link plak je hier tussen link (maar dan zonder spaties tussen de link & de tags).

Geoffrey
7 juni 2008, 18:28
Weet ik terwijl ook weer.. bedankt :satisfie:

hendrix_appendix
8 juni 2008, 04:14
Nee, geen imageshack, doe dan photobucket. Das net zo goed maar dan minder ongewenste reclame.