PDA

View Full Version : Paul Gilbert in Oss in september



timmetje1
6 juni 2008, 22:46
Ik zag laatst op youtube een filmpje van Paul Gilbert en Racer X. Kent iemand Paul Gilbert of heeft iemand hem live gezien? Speelt hij nog steeds in die oranje pakken? Op 26 september staat hij in mijn hometown Oss in de Groene Engel. Vind het wel vet wat hij allemaal doet maar gaan daar veel mensen kijken? Hij was net op de G3-tour geweest met Satriani dus da's niet slecht. :gitarist:

Herman
6 juni 2008, 23:05
Is dit nu serieus een poging tot spam? *Gezien je beide posts en je aanmeldingsdatum..

Bassbitch
7 juni 2008, 03:38
Ik vind het eigenlijk ook wel verdacht ja..

timmetje1
7 juni 2008, 10:58
sorry hoor. Ik zag pas na mijn post die van de boerderij. Gezellig ontvangst op dit forum.

Misschien helpt dit...
gear:
- Gibson studio
- Hughes & kettner tri-amp
- Epiphone SG

Bassbitch
7 juni 2008, 12:19
Tsja, op dit forum is het normaal dat je je eerst even gaat voorstellen voordat je andere posts gaat maken. En dat jij je aanmeldt en dan meteen twee keer post over concerten van Paul Gilbert lijkt veel op spam. Daar hebben we behoorlijk veel last van op dit forum.

timmetje1
9 juni 2008, 09:50
Ik snap het. Ik kom ook veel op festivalinfo en daar gebeurt dat ook veel. Anyway, ik speel nog niet heel lang gitaar en heb nu sinds een paar maanden les van mijn broer die al lang speelt.

Daemon
9 juni 2008, 10:16
Welkom op het forum! Grappig trouwens, je komt uit Oss, ik repeteer in Oss (wonend in Uden), maar speelt ook met een les paul en triamp. Dat zijn ook mijn main axe en amp :P Heb je de triamp mk1 of mk2?

Maar Paul Gilbert in de groene engel: hell yeah!!! I'll be there!

vanhouten
9 juni 2008, 13:05
Welkom op het forum! Grappig trouwens, je komt uit Oss, ik repeteer in Oss (wonend in Uden), maar speelt ook met een les paul en triamp. Dat zijn ook mijn main axe en amp :P Heb je de triamp mk1 of mk2?

Maar Paul Gilbert in de groene engel: hell yeah!!! I'll be there!

Ook vanuit Berghem(werkzaam in Groene Engel) welkom. Paul Gilbert Lijkt me ook gaaf om te zien. Even offtopic maar ben nog band zoekende!.

Wie wordt de volgende in Oss, Satriani?

timmetje1
9 juni 2008, 13:29
ik speel op de MK1, maar da's niet mijn eigen amp hoor, maar ook van mijn broer. Ik zou er wel zo een willen, maar die zijn veel te duur. En mijn broer speelt toch niet meer dus ik denk dat ik geluk heb :)

Veel mensen uit Oss en omgeving dus... grappig. Satriani in de Groene Engel? Haha, zou wel een mooie volgende zijn. Normaal kost een concert in de Groene Engel maar een tientje of zo. Deze kost 17,50. Vinden jullie dat niet veel?

Daemon
9 juni 2008, 15:23
Goede buizen tops zijn inderdaad vrij prijzig, maar je hebt er wel wat leuks voor terug :)
Wat betreft die kosten voor een kaartje: het is inderdaad wat duurder als normaal, maar ik heb het er wel voor over :) Satriani zal wel nooit komen in de groene engel. In de 013 kostte het kaartje al 30+ euro en was het totaal uitverkocht.

vanhouten: Wij zijn zelf helaas niet op zoek naar een gitarist, heb je al hier op het forum gepost dat je een band zoekt?

vanhouten
10 juni 2008, 12:47
Goede buizen tops zijn inderdaad vrij prijzig, maar je hebt er wel wat leuks voor terug :)
Wat betreft die kosten voor een kaartje: het is inderdaad wat duurder als normaal, maar ik heb het er wel voor over :) Satriani zal wel nooit komen in de groene engel. In de 013 kostte het kaartje al 30+ euro en was het totaal uitverkocht.

vanhouten: Wij zijn zelf helaas niet op zoek naar een gitarist, heb je al hier op het forum gepost dat je een band zoekt?


Jep al wel gepost, maar nog geen reacties.

Hollemans
11 juni 2008, 11:28
Als iemand nog een PG amp zoekt, ik heb een Laney GH50l te koop. zie de bekende site.