PDA

View Full Version : Hoi ik ben Leif.



leif
6 juni 2008, 20:58
Ik ben leif en ben 13. ik ben verslaafd aan de gitaar en ben op dit forum gekomen omdat ik wat meer meningen over gitaren wilde horen!!! :hippie:

Il_Falco
6 juni 2008, 21:02
Sorry leif, ik moet je teleurstellen...













... Hier valt veel meer te horen dan enkel meningen over gitaren hoor ;)..
Alvast welkom op het forum :D

Tho
6 juni 2008, 21:17
Gadverdamme, Amersfoort...







welkom!

richwoodplayer
6 juni 2008, 21:35
Ik ben leif en ben 13. ik ben verslaafd aan de gitaar en ben op dit forum gekomen omdat ik wat meer meningen over gitaren wilde horen!!! :hippie:

heey

vlak bij mij;)
miss leuk om een keer samen te spelen?
welke gitaar(en) heb je?

kevin

Nocki
7 juni 2008, 11:55
Hoi,

Welkom hier! Waar speel je op? en ik welke stijl?

groetjes

Nocki

gitaarvrouwtje
7 juni 2008, 12:14
hallo leif
welkom
ik ben kris, 40 jaar , en speel alleen akoestisch, leuk dat je er bent
kris

leif
7 juni 2008, 17:54
Ik speel op een fender stratocaster american deluxe door een blues junior en eventueel met een ts9. ik speel ook op een alvarez md95. En ben straatmuzikant zoals ik op een paar topics al heb vermeld>>> :B
Gr leif

QueenSRVJW
7 juni 2008, 20:46
Toch even een vraagje, want ik dacht altijd dat straatmuziekanten een vergunning moesten hebben, klopt dat??:p

Rinze
7 juni 2008, 20:55
Ik speel op een fender stratocaster american deluxe door een blues junior en eventueel met een ts9. ik speel ook op een alvarez md95. En ben straatmuzikant zoals ik op een paar topics al heb vermeld>>> :B
Gr leif

Welkom Leif, mooie spullen heb je.

leif
7 juni 2008, 21:42
Toch even een vraagje, want ik dacht altijd dat straatmuziekanten een vergunning moesten hebben, klopt dat??:p
in amersfoort hoef je alleen na meer dan een half uur weg. :hippie:

Tho
8 juni 2008, 02:19
Ik speel op een fender stratocaster american deluxe door een blues junior en eventueel met een ts9. ik speel ook op een alvarez md95. En ben straatmuzikant zoals ik op een paar topics al heb vermeld>>> :B
Gr leif

hey gast!! Heb je ook een Alvarez MD95 joh? Dan zijn we de enige twee op dit forum ;)

Had je hem ook bij Kees gekocht? Ik kocht hem twee jaar geleden toen hij die grote batch alvarezjes binnen kreeg. Leuk joh, hoe bevalt hij?

MissYeh
9 juni 2008, 03:20
Hoi Leif :) ... dat betekent in het Gronings toch "Lief" oid?

anyway.. Welkom en Hoi! :)

gitaarvrouwtje
9 juni 2008, 08:51
neee dat is LAIF
LEIF is de naam van een viking, de zoon van erik de rode (leif eiríksson), ook wel leif de gelukkige genoemd, dat zou zo rond 1000 na christus de eerste europeaan zijn geweest die voet aan wal zette in amerikia(columbus volgde zo n 500 jaar later pas)

wat niet wil zeggen dat leif zich daarom leif noemt, want leif is ook gewoon een ijslandse naam

:cooler:

beruk
9 juni 2008, 09:20
Ik speel op een fender stratocaster american deluxe door een blues junior en eventueel met een ts9. ik speel ook op een alvarez md95. En ben straatmuzikant zoals ik op een paar topics al heb vermeld>>> :B
Gr leif

Wat een setup voor een 14 jarige :rockon:
Welkom.

Rinze
9 juni 2008, 10:00
neee dat is LAIF
LEIF is de naam van een viking, de zoon van erik de rode (leif eiríksson), ook wel leif de gelukkige genoemd, dat zou zo rond 1000 na christus de eerste europeaan zijn geweest die voet aan wal zette in amerikia(columbus volgde zo n 500 jaar later pas)

wat niet wil zeggen dat leif zich daarom leif noemt, want leif is ook gewoon een ijslandse naam

:cooler:

Leif is leip met een F.

MissYeh
9 juni 2008, 12:55
duh. idd dat was met ai ipv ei


Leif is leip met een F.

tja.. of leif is lief met een ie ..en zo kunnen we ook nog wel ff doorgaan :p

Rinze
9 juni 2008, 12:58
leif is lief met een ie

Tja, kan ik niet over meepraten, is jouw interpretatie 8-)

RoelTM
9 juni 2008, 13:14
duh. idd dat was met ai ipv ei

tja.. of leif is lief met een ie ..en zo kunnen we ook nog wel ff doorgaan :p
Leif is Gibson, maar dan met een f
en een L...

JeroenSchaaf
9 juni 2008, 15:41
Welkommmm!!!

leif
10 juni 2008, 20:47
hey gast!! Heb je ook een Alvarez MD95 joh? Dan zijn we de enige twee op dit forum ;)

Had je hem ook bij Kees gekocht? Ik kocht hem twee jaar geleden toen hij die grote batch alvarezjes binnen kreeg. Leuk joh, hoe bevalt hij?

ik heb hem bij kees gekocht. ik vind haar geweldig. een hele volle klank :hippie: .

leif
10 juni 2008, 20:49
ow ja en ik speel ook slide. dus als jullie daar nog adviezen voor hebben. stel ik dat op prijs. mijn grootste insperatie bron is derek trucks en robert johnson. (nog al verschillend maar ja ze zijn geweldig), gr leif. :hippie:

Tho
10 juni 2008, 21:23
ik heb hem bij kees gekocht. ik vind haar geweldig. een hele volle klank :hippie: .

schitterend he! Love it. Hoe lang heb je hem al?

Heb je hem trouwens wel eens een halve toon omlaag gestemd? Dat is nóg veel mooier...

leif
11 juni 2008, 07:35
schitterend he! Love it. Hoe lang heb je hem al?

Heb je hem trouwens wel eens een halve toon omlaag gestemd? Dat is nóg veel mooier...
nee een hele.... nog mooier! ik heb er elixers op :hippie:

Tho
11 juni 2008, 15:53
nee een hele.... nog mooier! ik heb er elixers op :hippie:

Okey! ook gewoon met 0.10? Ik denk niet dat ik hem verder omlaag moet stemmen, dan gaat het iets ratelen denk ik.

Ik speel gewoon met Martin snaren, die zijn zo lekker helder. Elixir heb ik ook een paar keer geprobeerd, maar ik vond de bassnaren nogal gedempt en dof overkomen

leif
11 juni 2008, 15:59
Okey! ook gewoon met 0.10? Ik denk niet dat ik hem verder omlaag moet stemmen, dan gaat het iets ratelen denk ik.

Ik speel gewoon met Martin snaren, die zijn zo lekker helder. Elixir heb ik ook een paar keer geprobeerd, maar ik vond de bassnaren nogal gedempt en dof overkomen

ik speel met 0.14, dus het is mischien ook wel goed om op iets lagers over te stappen... :chicken: