PDA

View Full Version : gitaren van wietse



chubbyfan
6 juni 2008, 19:20
Hoe zit dat nu met die gitaren die we met z,n allen besteld hebben bij wietse,Heeft hij al een gitaartje getest of het wat is???

wietse
6 juni 2008, 19:34
rustig jongens ,heb het erg druk gehad en nogal wat ellende meegemaakt de laatste maanden dus het is wat op een zacht pitje beland.
maar volgende week ga ik effe bij de bank langs om de betaling van de samplegitaren te regelen, heb namelijk wat nummers en code's gekregen waar ik de ballen van snap.
dus heb effe hulp nodig op dat gebied.
als ik daar uit ben dan verwacht ik over ongeveer een maand de samplegitaren thuis, zonder koffer dat wel want met koffer rijzen de transportkosten de pan uit (600 dollar per 3 )
en maar 270$ per 3 zonder koffer, ze doen dus joekels van dozen om gitaren met koffers vermoed ik.
dus op hoop van zegen, heb een les paul besteld in blauw de lp6, een tele met die plain chap finish en een basgitaar de xl5b.

helaas zijn de prijzen dit jaar allemaal omhoog gegaan wisselt van 7 tot 10 $, is logisch met de duikvlucht die de dollar heeft genomen ze moeten hun prijzen wel aanpassen anders kan het voor hun niet meer uit.

De Beer
6 juni 2008, 23:58
Die Plain chap is wel waarzinnig, maar 3 gaat echt te ver.

wietse
7 juni 2008, 05:05
Die Plain chap is wel waarzinnig, maar 3 gaat echt te ver.

3 verschillende hoor, niet drie dezelfde dus van ik heb 1 lp, 1 bas en 1 tele besteld.

robobas
7 juni 2008, 07:44
Hallo,

Ik heb via de elders op de site lopende post (die met de lijst van potentiele kopers) dat het een en ander niet via gitaarnet zal lopen , maar kan ik nog wel als alles gaat lopen een leuke plank bestellen. Ik sta nu niet op de lijst.


thnx robobas :gitarist:

hugo123
7 juni 2008, 10:20
Waar staan alle kleuren waar je uit kan kiezen?

josszee
7 juni 2008, 11:31
WAt die thinline??? Met case voor nog geen 100 euro.... ???

Kan ik er ook nog 1 bestellen ?

De Beer
7 juni 2008, 13:10
3 verschillende hoor, niet drie dezelfde dus van ik heb 1 lp, 1 bas en 1 tele besteld.nee, zo ver was ik wel! ;) Ik zat zelf aan 3 te denken (die blauw rood witte verweerde tele met alu slag plaat) die daisy rock achtige roze bass, en dus de plain chap tele. Die was bij mij dus afgevallen.