PDA

View Full Version : LC Dakota & Osprey ?



Kakihara
5 juni 2008, 20:19
Ja, ik heb de zoekfunctie geprobeerd, en ik heb er niets over terug gevonden. Dus bij deze mijn vraag : Volgens de digitale catalogus (http://www.jic.nl/Digitalogus2008/index.html) van importeur JIC, worden er ook Les Paul-copiën en Jazzmaster-achtige (helaas 3 single-coils ipv de jazzmaster-elementen) LC's gemaakt en verkocht. Heeft iemand hier ervaring met die dingen ? Is die Dakota bijvoorbeeld zware concurrentie voor Epiphone, zoals een Comet concurrentie is voor de MIM Telecaster?
Ik hoor het graag :)

episua
5 juni 2008, 23:45
Dat is nog onbekend. De uiteindelijke modellen kunnen (aardig) afwijken van wat je in de Digitalogus ziet. Het enige wat bekend is dat ze ergens dit jaar nog op de markt komen.

Kiré
25 september 2008, 19:36
Ik zat laatst op de groove factory site te kijken en die biedt ze al aan voor € 359 (Dakota dan). Die Osprey moet € 249 kosten.

Iemand al ervaringen met deze gitaren?

(>',')>
26 september 2008, 21:03
Wow nu zit ik te twijfelen tussen een Epiphone Goldtop met P90's of die Dakota. Ik heb goede dingen gehoord over LC, maar ik zou niet weten waar ik hem zou kunnen testen. :(

Nicolaas
27 september 2008, 11:20
Goldtop *kuch... :roll:

budje
27 september 2008, 20:33
die osprey hangt in vlissingen al maanden bij www.zwiergitaarbouw.nl (ff spammen hoor) in de winkel in knalblauw. ik dacht met een s-s-h configuratie, oftewel een heel cool uitziende strat.

alleen de prijs kan ik me niet herinneren...

toch maar zelf gaan kieken dan ;-)

(ps ik word niet gesponsord voor bovenstaande spam) (was het maar zo)



edit: woepsies, volgens mij loop ik een beetje achter, had niet gezien dat t al een wat oudere vraag betreft dus eigenlijk loop ik poep te praten geloof ik

Riky
30 september 2008, 12:11
Ik heb die jazz master achtige in de hande gehad. Zit dikke (speelgoedachtige) lak over die me niet echt aan spreekt. Verder ziet de gitaar er netjes uit net als de spitfire. Hadware voelde ok aan. Ik was er niet heel erg van onder de indruk. Geluid heb ik niet getest, maar qua vorm is hij net te anders om op een jazzmaster te lijken. Hij is ook vrij klein. Ik heb hem in ?Dalphine blue? gezien.