PDA

View Full Version : Hey allemaal



Nasghar
5 juni 2008, 19:15
Vandaag aangemeld als gebruiker, moet zeggen dat ik wel het forum al dagen gebruik om te lezen. Anyway...

Hallo iedereen :D

Ik hoop en weet dat ik hier vele nuttige informatie zal tegenkomen over gitaren, gitaarspelen en de rest. Ik zal zelf weinig info kunnen toevoegen daar ik pas ben begonnen met spelen. Ik heb ooit eens drie jaar les gehad op de acoustische gitaar, heb daarna elektrisch gespeeld (goedkoop Fender Strat model), tevens een aantal sessies in een beginnend bandje gespeeld (slechte muziekstijl: Marilyn Manson, was meer fun om met andere mensen muziek te maken op dat moment...)

Ben inmiddels in het bezit van een Ibanez gitaartje, heerlijk ding om mee te scheuren.

Ik speel weer sinds 2 weken, probeer iedere dag een uur of twee te oefenen. Ik volg geen les, ik probeer mijzelf verder te ontwikkelen met informatie van jullie en andere forums. Een tip voor beginners die geen les willen volgen:

http://www.justinguitar.com/

Op deze site worden een hoop theoriën en technieken uitgelegd om te proberen. Dit helpt mij enorm, en zorgt ervoor dat ik al snel wat mee kan spelen met nummers. Ideaal dus ;)

Genoeg tekst voor vandaag,

Ciao!

J-sus Rulez
5 juni 2008, 19:19
Welkom!!! :D

MissYeh
9 juni 2008, 12:48
Hey Nasghar, wat leuk ... jij doet ook veel zelfstudie :) en ik zie dat je Justin gevonden hebt. Justin is een goede kerel... heb zelf ook het één en ander van hem bekeken .. wellicht is spytunes.co.uk ook wat voor je :)

Veel succes in je verdere gitaar avonturen!


Ohja.. WELKOM!

JeroenSchaaf
9 juni 2008, 15:42
Goooooeeeieieieieie moggel! en welkom!